quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi je weet hoe ik erover denk!
ik was eerderquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis
Hier word uitgelegd wat Fallus is
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
Moeten die voeten wel verzorgd zijn en niet van die droge en gebarsten hielen.
lekker eraf knabbelenquote:
Voetschimmelquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voetschimmel![]()
Dat geeft een extra dimensie![]()
Schuren enzo ..
Velletjes![]()
Kaasluchtje
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voetschimmel![]()
Dat geeft een extra dimensie![]()
Schuren enzo ..
Velletjes![]()
Kaasluchtje
Natuurlijk niet !quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Dus voor jou maakt het niet uit hoe die voeten eruit zien?
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Dus voor jou maakt het niet uit hoe die voeten eruit zien?
Mijn tong was helemaal kriebelig ernaquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoorik had laatst een reusachtige schimmelinfectie aan mijn voeten maar noorsbloed bleef er lekker aan sabbelen!
Hihi nou we moeten het maar snel nog een keertje doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn tong was helemaal kriebelig erna
Je mag mijn voeten ook wel een xquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi nou we moeten het maar snel nog een keertje doen!
wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:57 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik hier ook reageren met mijn ziekenhuisfetish?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat houdt dat in?neuken in het ziekenhuis? of tegen de voordeur v/h ziekenhuis aanrijden? vertel..
Eigenlijk vooral het snijden in mensen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat houdt dat in?neuken in het ziekenhuis? of tegen de voordeur v/h ziekenhuis aanrijden? vertel..
Omdat ze dan bitchy zijn?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Tevens he ..
Vind ik ongestelde vrouwen ook heel geil
die ruiken toch naar vis dan? (ja, ik doe het niet met vrouwen dus weet dat niet)quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Tevens he ..
Daar zou ik niet mee zittenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-ik-wil-met-bt-naakt-in-1-kamer-zijn-post.
Je hebt mijn zwakke punt ..quote:
Ja dat snap ik welquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Tevens he ..
Je gaat wel heel ver hequote:Op zaterdag 29 november 2008 15:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je hebt mijn zwakke punt ..
Ik wil graag gedomineerd worden door ongestelde jonge dames![]()
Lekker op mijn gezicht lekken enzo![]()
Klontjes en bonkjes uitspreiden over mijn borstkas
Ik duik graag in een ton met haringquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die ruiken toch naar vis dan? (ja, ik doe het niet met vrouwen dus weet dat niet)
bedoel je niet carving? of echt amputeren? en wil je dan aktief amputeren? (leuk als je een meisje in de kroeg oppikt) haha of geil je gewoon op mensen die iets geamputeerd hebben?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral het snijden in mensen.![]()
En zusjes, en alles bij elkaar.
Er hangt daar zo'n ontzettende geile spanning.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik duik graag in een ton met haring
En als ik dan mijn zweepjes erbij pakquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je hebt mijn zwakke punt ..
Ik wil graag gedomineerd worden door ongestelde jonge dames![]()
Lekker op mijn gezicht lekken enzo![]()
Klontjes en bonkjes uitspreiden over mijn borstkas
Als ze eerst pijpt en neukt mag ze daarna alles met me doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bedoel je niet carving? of echt amputeren? en wil je dan aktief amputeren? (leuk als je een meisje in de kroeg oppikt) haha of geil je gewoon op mensen die iets geamputeerd hebben?
Eigenlijk geil ik gewoon op het ziekenhuis in het algemeen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bedoel je niet carving? of echt amputeren? en wil je dan aktief amputeren? (leuk als je een meisje in de kroeg oppikt) haha of geil je gewoon op mensen die iets geamputeerd hebben?
Hou ik je aan!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als ze eerst pijpt en neukt mag ze daarna alles met me doen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En als ik dan mijn zweepjes erbij pak?
En met mijn voeten gestoken in hoge hakken zachtjes in je ballen trap..
Anytime NBquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* kreunt en rilt bij de gedachte *
Jou sexy voeten ..
In leer ..
Teder met mach 3 tegen mijn klokkenspel schoppen ..
Wanneer WANNEER ZEG IK JE
Als je eerst maar pijpt en neuktquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk toch niet dat je het mee zou willen maken hoor
Dus je zou het geen probleem vinden als ik je tenen zou willen amputerenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als je eerst maar pijpt en neukten ik het wel kan na vertellen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus je zou het geen probleem vinden als ik je tenen zou willen amputeren?
Of je klokkenspel zou willen bewerken met een zakmes?
Dan ken jij sommige meisjes niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het blijft een meisje he![]()
[..]
Zij mag mijn prinsen voetjes ook wel eens likken
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:29 schreef tickling het volgende:
Wat een mazzelkont is deze vent! Whauw
Op mijn netvlies gebrand.quote:
Ik word zo opgewonden van jou hequote:Op zaterdag 29 november 2008 15:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Op mijn netvlies gebrand.
Dit plaatje.
Kloppend lid als nooit tevoren.
Hoe pervers het is, ik rijd met mijn fallus tegen mijn bureau
Sneller en harder,
Terwijl in mijn gedachten honderden voetjes mij masseren..
Van alle kanten ..
Ongestelde bonkjes vallen in mijn haar ..
Bloed stroomt over mijn rode wangetjes ..
En dan .. climax ..
Luidkeels kom ik klaar
Owqwhhh BT, ik heb helemaal een hard plassertje!quote:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Owqwhhh BT, ik heb helemaal een hard plassertje!
Nah, Whats the matter wtih you?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:36 schreef tickling het volgende:
Breathtaking waarom reageer je niet meer op mijn mail? Whats the matter wtih you?
Wat ik daarmee doen?quote:
Moet je een paar botjes laten verwijderenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat ik daarmee doen?
Ik kan niet met mijn tenen bij mijn eigen plassertje.
Wil jij dat doen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je een paar botjes laten verwijderen!
whatever makes you happyquote:
Heej zij weet hoe het moetquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En als ik dan mijn zweepjes erbij pak?
En met mijn voeten gestoken in hoge hakken zachtjes in je ballen trap..
Klinkt super!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Heej zij weet hoe het moet
Ik heb persoonlijk liever dat een leuk meisje met mooie voeten mooie high heel-sandaletten aantrekt,
en dat ik dan mijn harde fallus tussen dr voetzool en de schoen-zool leg en dat ze er dan zachtjes met dr voet op drukt... of op gaat staan (zachtjes)
Haha, BT doet alsof ze 't smerig vindt maar ondertussen prive te mailen met een voetfetish dudequote:Op zaterdag 29 november 2008 15:36 schreef tickling het volgende:
Breathtaking waarom reageer je niet meer op mijn mail? Whats the matter wtih you?
Zegt degene die mij pas een PM stuurde over zijn fetish voor gedragen slipjesquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, BT doet alsof ze 't smerig vindt maar ondertussen prive te mailen met een voetfetish dude!
PM's posten! Weekban, incoming!quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt degene die mij pas een PM stuurde over zijn fetish voor gedragen slipjes!
Vanwaar deze reactie dan als jij weet dat ik weet dat jij weet dat ik weet?quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat dat een grapje was liefste!
Ik heb het 5 keer gelezen en ik snap het nog nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vanwaar deze reactie dan als jij weet dat ik weet dat jij weet dat ik weet?
Je leert zo veel van de wondere wereld die het internet heet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:09 schreef Man-E-Faces het volgende:
BT weet best wel veel over fetishes voor een meisje dat in 6VWO zit
suspect!
Breek jij je mooie hoofdje maar niet over zulke dingen liefjequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het 5 keer gelezen en ik snap het nog nietpwn me niet zo wil je!
Ik ken meisjes die in 6VWO zitten en kankergeil zijn, en tegelijkerheid ook leergierig.. Dus zo raar vind ik dat niet !quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:09 schreef Man-E-Faces het volgende:
BT weet best wel veel over fetishes voor een meisje dat in 6VWO zit
suspect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |