quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi je weet hoe ik erover denk!
ik was eerderquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis
Hier word uitgelegd wat Fallus is
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
Moeten die voeten wel verzorgd zijn en niet van die droge en gebarsten hielen.
lekker eraf knabbelenquote:
Voetschimmelquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voetschimmel![]()
Dat geeft een extra dimensie![]()
Schuren enzo ..
Velletjes![]()
Kaasluchtje
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voetschimmel![]()
Dat geeft een extra dimensie![]()
Schuren enzo ..
Velletjes![]()
Kaasluchtje
Natuurlijk niet !quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Dus voor jou maakt het niet uit hoe die voeten eruit zien?
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Dus voor jou maakt het niet uit hoe die voeten eruit zien?
Mijn tong was helemaal kriebelig ernaquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoorik had laatst een reusachtige schimmelinfectie aan mijn voeten maar noorsbloed bleef er lekker aan sabbelen!
Hihi nou we moeten het maar snel nog een keertje doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn tong was helemaal kriebelig erna
Je mag mijn voeten ook wel een xquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi nou we moeten het maar snel nog een keertje doen!
wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:57 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik hier ook reageren met mijn ziekenhuisfetish?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat houdt dat in?neuken in het ziekenhuis? of tegen de voordeur v/h ziekenhuis aanrijden? vertel..
Eigenlijk vooral het snijden in mensen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat houdt dat in?neuken in het ziekenhuis? of tegen de voordeur v/h ziekenhuis aanrijden? vertel..
Omdat ze dan bitchy zijn?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Tevens he ..
Vind ik ongestelde vrouwen ook heel geil
die ruiken toch naar vis dan? (ja, ik doe het niet met vrouwen dus weet dat niet)quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Tevens he ..
Daar zou ik niet mee zittenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-ik-wil-met-bt-naakt-in-1-kamer-zijn-post.
Je hebt mijn zwakke punt ..quote:
Ja dat snap ik welquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Tevens he ..
Je gaat wel heel ver hequote:Op zaterdag 29 november 2008 15:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je hebt mijn zwakke punt ..
Ik wil graag gedomineerd worden door ongestelde jonge dames![]()
Lekker op mijn gezicht lekken enzo![]()
Klontjes en bonkjes uitspreiden over mijn borstkas
Ik duik graag in een ton met haringquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die ruiken toch naar vis dan? (ja, ik doe het niet met vrouwen dus weet dat niet)
bedoel je niet carving? of echt amputeren? en wil je dan aktief amputeren? (leuk als je een meisje in de kroeg oppikt) haha of geil je gewoon op mensen die iets geamputeerd hebben?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral het snijden in mensen.![]()
En zusjes, en alles bij elkaar.
Er hangt daar zo'n ontzettende geile spanning.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik duik graag in een ton met haring
En als ik dan mijn zweepjes erbij pakquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je hebt mijn zwakke punt ..
Ik wil graag gedomineerd worden door ongestelde jonge dames![]()
Lekker op mijn gezicht lekken enzo![]()
Klontjes en bonkjes uitspreiden over mijn borstkas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |