Euh hoe moet je het dan noemen? Noisecontrollers - ID ? Noisecontrollers - Unknown Track ? Noisecontrollers - NogGeenNaamVerzonnen ? ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef ElDani het volgende:
Even een algemene oproep: KAPPEN MET NUMMERS TBA TE NOEMEN!!
Is dat helemaal hip ofzo sinds Davide Sonar zoveel kont schopte met Natural, toen ook al TBA??
Ik word er een beetje moe van dat sinds toen iedereen alles maar TBA noemt. Verzin dan in ieder geval een naam, zo moeilijk zal dat toch niet zijn?? Oja wacht TBA klinkt natuurlijk vet populair! En met die aandacht van de naam heb je 2x promotie.. Sorry, maar ik vind het een beetje onzin.
Overigens even hulde voor Noisecontrollers voor het afstappen van wat meer blije geluiden, het werd namelijk wel erg populair! Een beetje TE naar mijn mening.
Disclaimer: Dit zegt niet dat ik een hekel heb aan blije NC platen!
De term TBA wordt al jaaaaren gebruikt dus dat heeft niks met Dov of DS te maken.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:45 schreef ElDani het volgende:
Nou ik neem aan dat als je een track kan maken dat je er ook een naam voor kan verzinnen. Sowieso hebben ze dat met een naam op hun PC opgeslagen. Dit is gewoon een suffe marketingtruc overgenomen van Dov en consorten, die met Davide Sonar begonnen zijn.
Ik weet namelijk wel 200% zeker dat ze een naam klaar hebben liggen, maar dit is gewoon een extra stukje publiciteit, want als de echte naam uitkomt, kun je zo nog een keer extra genieten van aandacht voor de track.
zo duister dak er n beetje bang van wordtquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef ElDani het volgende:
Overigens even hulde voor Noisecontrollers voor het afstappen van wat meer blije geluiden, het werd namelijk wel erg populair! Een beetje TE naar mijn mening.
ze stappen nu af van die blije sound en gaan inderdaad wat meer 'donkere' platen makenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef ElDani het volgende:
Beetje het nadeel van internet en youtube denk.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef MrDice het volgende:
Vind het wel erg ver gezocht om te stellen dat het een marketingtruc is eigenlijk. Ga je nu al een naam bekendmaken waaronder hij wordt ontwikkeld, krijg je later weer een hoop gezeik om het aan te passen.
Niks mis met de term TBA, en persoonlijk zie ik de meerwaarde / marketing er niet van. Behalve dan dat het duidelijk is dat deze plaat nog under construction is.
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[slechte quote]
Hebbuh jullie ook ssssso sssssin?!
[/slechte quote]
en to-taaaaaal onverwachts herkent iemand de vocalsquote:Op donderdag 4 december 2008 14:51 schreef CrustyClown het volgende:
@Remcore; Om TE RAMULLLLUHHHHHHH![]()
zo kan hij natuurlijk ookquote:Op donderdag 4 december 2008 14:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je produceren Leon? Had laatst weer paar geniale ideetjes om miss een eigen nummer in mijn jaarmix te gaan verwerken, maar denk niet dat het nog gaat lukken ivm iets teveel werk voor mijn afstuderen.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:23 schreef LeonH het volgende:
nou mijn mening dan maar...
vind het ook eerlijk gezegd nergens op slaan om over het TBA te zeiken... Die term wordt gewoon al zoooo lang gebruikt door dj's zoals gezegd om platen te testen etc.
Als ik hier aan een nummer werk sla ik het op onder een werktitel, kan zijn dat dat de definitieve titel wordt maar kan ook veranderen. Kan me voorstellen wanneer je een track maakt zonder enige vocal erin dat je tijdens het produceren eens rustig gaat nadenken over een titel aangezien er geen verwijzing in zit. dusja... mijn aandeel hierin
Die NC plaat is dik, geil en uber!
gaat z'n gangetje. Druk met school bezig geweest. Wennen zo van geen klote uitvoeren op MBO naar de ene presentatie na de andere + verslagen op het HBO. Begin nu langzaam alles een beetje proberen te structureren kwa tijdsindeling en ben nu langzaam bezig met weer nieuw dingetjes dus hopelijk komt er van alles aan binnenkort!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je produceren Leon? Had laatst weer paar geniale ideetjes om miss een eigen nummer in mijn jaarmix te gaan verwerken, maar denk niet dat het nog gaat lukken ivm iets teveel werk voor mijn afstuderen.
Maar kunnen we binnenkort weer een sneak preview verwachten van een productie
Het is maar waar je je druk om kan maken..quote:Dit is gewoon een suffe marketingtruc overgenomen van Dov en consorten, die met Davide Sonar begonnen zijn.
daarom erger ik mezelf er ook niet aan, als ik dat met alles ga doen dan blijf ik bezigquote:Op donderdag 4 december 2008 16:52 schreef ElDani het volgende:
maar ik kan er denk ik toch vrij weinig aan veranderen.
Ik vind dit toch wel erg vergezocht hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 12:45 schreef ElDani het volgende:
Nou ik neem aan dat als je een track kan maken dat je er ook een naam voor kan verzinnen. Sowieso hebben ze dat met een naam op hun PC opgeslagen. Dit is gewoon een suffe marketingtruc overgenomen van Dov en consorten, die met Davide Sonar begonnen zijn.
Ik weet namelijk wel 200% zeker dat ze een naam klaar hebben liggen, maar dit is gewoon een extra stukje publiciteit, want als de echte naam uitkomt, kun je zo nog een keer extra genieten van aandacht voor de track.
Niet denken, gewoon doenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
..denk er zowaar aan om naar z'n exclusive te gaan.
Altijd al 5x kut gevondenquote:
Oke meneer.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Lief?Hardstyle hoort alles behalve lief te zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |