abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63675665
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Fenrir is idd ook uit harry potter

Maar remcore.. andere ideeen dan? ik sta open voor suggesties
de naam van een centaur ofzo?

Da Bartman is niks?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 1 december 2008 @ 19:30:50 #102
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63675990
Wolf en halfzoon van Loki uit mijn hoofd

Da Bartman vinnik te simpel... ik hou van namen als endymion/neophyte/tatanka/hamanuptra/ophidian
namen met een achtergrond of die gewoon mooi klinken..

Ozymandias is er ook zo een maar daar ben ik zelf nog niet helemaal over uit:P
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_63676063
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Da Bartman vinnik te simpel... ik hou van namen als endymion/neophyte/tatanka/hamanuptra/ophidian
namen met een achtergrond of die gewoon mooi klinken..

Ozymandias is er ook zo een maar daar ben ik zelf nog niet helemaal over uit:P
vind zelf 1 woord als DJ-naam ook het mooist en die naam die je noemt is een tongbreker, ook niet echt goed voor mensen om te onthouden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 1 december 2008 @ 19:40:10 #104
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63676264
nee precies maarja ik heb mijn mix nog niet gepost dus ik heb nog even om te verzinnen miss krijg ik ineens nog een ingeving

Daedalus/icarus Bijvoorbeeld

en nu moet ik aan school IK MOET MOET MOET MOET anders ga ik dit semester sowieso niet halen denk
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_63676268
@Bartman, Thor: The God of Thunder

"Those who cant dance, blame it on the music"
Blijft lekker
Zo niet.. dan toch!
pi_63676460
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
en nu moet ik aan school IK MOET MOET MOET MOET anders ga ik dit semester sowieso niet halen denk
zou ik wel doen als ik jou was, ietsje belangrijker dan FOK!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_63677121
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
TBY @ Zak was mooi feesie
NrSiX

Heeellluuuupppp!!!!! Dilemma voor 10 Jan.:

2-Sidez
Activator
Bass Modulators
Devon K.
Frontliner
Headhunterz
http://partyflock.nl/party/139874:XXlerator.html

of
Area1
Leep
Noisecontrollers
The Prophet
Tuneboy
Live: Project One
MC: Villain
Area2
A-lusion
Alphaverb
B-Front
Dutch Master
http://partyflock.nl/party/138025:Euphoria.html

optie 2 , lijkt mij duidelijk
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 1 december 2008 @ 20:24:00 #108
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63677524
Had al eerder wat suggesties gepost dus :
BEATA f Polish, German, Scandinavian - Derived from Latin beatus meaning "blessed"...
BRYNJAR m Norwegian, Icelandic - Derived from Old Norse brynja "armour" and arr "warrior".
HÅKON m Norwegian - Modern Norwegian form of the Old Norse name Hákon, which meant "high son" from há "high" and konr "son"...
HJALMAR m Scandinavian - From the Old Norse name Hjálmarr meaning "helmeted warrior" from the element hjalmr "helmet" combined with arr "warrior".
PONTUS/PONTIUS m Scandinavian
RAGNAR m Scandinavian
TORBORG f Scandinavian - From the Old Norse name Þórbjörg, which meant "Thor's protection" from the name of the Norse god Þórr (see THOR) combined with björg "protection, help".
bron

Pontius vink wel wat hebbe
Wat je vindt, ...
pi_63680625
en nu maar wachten op de Qlimax08 lossless / dvd kwaliteit live sets net als vorig jaar
  maandag 1 december 2008 @ 22:17:29 #110
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63681617
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef hoerezooi het volgende:
lossless / dvd kwaliteit live sets net als vorig jaar
Heb ik iets gemist?

Die van Zany & The Prophet is niet bepaald dvd kwaliteit te noemen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 1 december 2008 @ 22:21:43 #111
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63681781
Zo ik heb genoeg ana school gezeten en ik heb nog wat gedana ook

Pontius moet ik aan 2 dingen denken 1. pontius pilatus en 2 aan chris pontius van Jackass a.k.a bunny the lifeguard dus doe ik niet.

ik neig het meeste naar þunor omdat dat met mijn studie te maken heeft en toch nog wle lekker bekt..

maar Fenrir is een goede 2de tot nu toe.. volgende week de uitslag gok ik

ik bedenk me net n.a.v rippers post: Ragnarok
pi_63685849
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zo ik heb genoeg ana school gezeten en ik heb nog wat gedana ook

Pontius moet ik aan 2 dingen denken 1. pontius pilatus en 2 aan chris pontius van Jackass a.k.a bunny the lifeguard dus doe ik niet.

ik neig het meeste naar þunor omdat dat met mijn studie te maken heeft en toch nog wle lekker bekt..

maar Fenrir is een goede 2de tot nu toe.. volgende week de uitslag gok ik

ik bedenk me net n.a.v rippers post: Ragnarok
Wat een Sog'ger ben je toch ook he
Pff ik ga zo ook maar eens mijn bed opzoeken. Mijn huisgenoten hebben vast genoeg gedreun gehoord van mijn muziek, en > 12 aan studie per dag word toch echt te gortig..
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:50:01 #113
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_63690688
hoi een tvp maar even..vanaf morgen ga ik me (tijdens het studeren) maar weer eens met hardstyle bezig houden..vandaag gaat het er niet van komen, want ik ben er geestelijk niet klaar voor en ik ga nu naar bedje
ik weet dat het nou niet bepaald het meest voor de hand liggende tijdstip daarvoor is, maar een weekend londen met je homeboys, lekker pinten, jezelf als een zwijn gedragen en dan de nacht doorhalen en naar huis komen vraagt om slapie
truste
The only limit is your own imagination
pi_63691327

Vanaf 2,50 ongeveer.
TNT - Double Dutch Darkies (TBY Mix)
B-Kant word een Tuneboy Mix.

Moet wel zeggen dat hij aardig lekker beukt.
Mixes onder de naam Khadber
pi_63692055
lekker nummer was dat op Qlimax

dat was tevens mijn laatste feestje, sindsdien niet meer gestampt; dus we gaan de schade vrijdag en zaterdag maar ff flink inhalen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:26:30 #116
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63697321
Zo DJ Bass-Shifter a.k.a T.a.f.k.a.h (The Artist Formerly Known As Homeboy) a.k.a Boy Snakeye, hier volgt mijn commentaar op je mix cijfers geven kan ik pas achteraf moet ik meerdere mixen gehoord hebben om een idee te krijgen wat ik het zwaarst moet laten tellen etc

Positief
Vlot doorgemixed, dat betekent veel nrs in een mix, en de mix luistert lekker weg.
Niet alleen hitjes maar ook wat onbekendere platen/remixen
Sommige overgangen zijn lekker: Nerve -> Straight on of your life -> story unfolds

helaas is er ook kritiek

- Mixwerk laat wel eens te wensen over, een aantal overgangen zijn echt te plots; bijv: Fuckin poserz -> Dirty
- Misunderstanding en the punishment lopen neit synchroon, je krijgt een soort na tik...
- Blame it on the psychostylez -> goed geprobeerd emt die vocals maar doordat ze zo verschillend zijn werkt het niet 100% voor mij (maar das uiteraard persoonlijk )

cijfer: volgt nog

dus het is nu echt begonnen Wanneer ik commentaar geef is dat mijn mening en is dit uiteraard niets persoonlijks en er zijn vast dingen waar ik commentaar op geef die ook in mijn mix zitten (ten minste dat zie ik wel gebeuren ) maar goed dat kun je als amateurtje moeilijk voorkomen. en zoals bij elke wedstrijd geldt ook voor deze competitie: de beste stuurlui staan in de kroeg
pi_63698033
Wil die yearmix doen maar mis hardware....heb niet zo veel nieuwe 2008 platen en maar 1 cd speler..
Hoop dat iemand in m'n omgeving mij er 1 wil lenen anders staat het aardig op losse schroeven vrees ik
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:20:56 #118
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:10:07 #119
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63700356
Voor het gemak noem ik jullie even de Dolly-crew ... stelletje dronke SOGgerende toeristen .. mooie gasten jullie
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:51 schreef RiKe het volgende:
-smoesjes-knip .... anders staat het aardig op losse schroeven vrees ik
nie zeure . Boy wilde zijn proggie ook niet vermelden, ReM & ik doen het ook met knake software ... gewoon doen, we keuren je echt niet strenger omdat je al veel meer DJ ervaring hebt dan de meeste hier
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:20 schreef JortK het volgende:
Als ik dit zie wil ik weer:
hebbe jullie ook zo'n zin? JortK heeft ook zo'n zin!
Wanneer was eingelijk je laatste ... of belangrijker wat wordt je volgende
Wat je vindt, ...
pi_63701123
@ Bartman,

Thnx voor je feedback. Ben zelf ook niet altijd even te spreken over mijn mix kwaliteiten, het is altijd proberen wat je achterelkaar kan plakken.

Die van misunderstanding naar the punishment vind ik wel kickuh. Lekkere chaos, dan "Fuckin' legal" en dan rammen

Maar daar zullen natuurlijk de meningen over verdeeld zijn. Maar de toon is gezet. Denk dat dit natuurlijk overtroffen wordt, maar ik ben er tevreden mee

a.s zaterdag lekker los in de matrixx

Zin in Josh & Wesz tegen Deepack, dat moet gewoon een heldenset worden
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:26:37 #121
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_63702375
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:10 schreef Da_Ripper het volgende:
hebbe jullie ook zo'n zin? JortK heeft ook zo'n zin!
Wanneer was eingelijk je laatste ... of belangrijker wat wordt je volgende
Mijn laatste was Qlimax, en mijn volgende waarschijnlijk pas X TBY.
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:33:06 #122
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_63702536
Mijn volgende word Reset & waarschijnlijk Thunderdome !
There is no rehab for stupidity.
pi_63702879
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:10 schreef Da_Ripper het volgende:
nie zeure . Boy wilde zijn proggie ook niet vermelden, ReM & ik doen het ook met knake software ... gewoon doen, we keuren je echt niet strenger omdat je al veel meer DJ ervaring hebt dan de meeste hier
O dat bedoelde ik ook helemaal niet hoor
Ik ben zelf alleen zo'n zeikerd die het OF goed wil hebben, OF niet (perfectionisme FTW )
pi_63703010
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:20 schreef JortK het volgende:
Als ik dit zie wil ik weer:

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:57:05 #125
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63703125
Scope DJ - Tuned in
Dat is dus dat nummer dat SDJ en A-Lusion al een tijdje draaien Homeboy!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')