quote:Op donderdag 4 december 2008 16:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jaja, joden zijn niet zo gierig.
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Met EK een van Bommel die van Basten pakt avatar gehad
Wie die heeft gemaakt weet ik niet meer.quote:
ik denk kleinzusje aangezien zij hem nog heeftquote:Op donderdag 4 december 2008 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wie die heeft gemaakt weet ik niet meer.
No shit sherlock.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik denk kleinzusje aangezien zij hem nog heeft
Oh gatver, is het weer zo'n doorgestoken GeenStijl-achtige verkiezing geworden. Zo kinderachtig altijdquote:Op donderdag 4 december 2008 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fluiter heeft een blik fans open getrokken, op 't juiste moment.
Sssst.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Adelante het volgende:
Ineens allemaal van die voetbal hooligans hier!?! Voor de volgende wedstrijd moet je dus niet zeikerig of dik, maar gewoon voetbalfan zijn
Ik kreeg een PM dat ik hier even moest kijken, dus dat doe ik dan maar.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Adelante het volgende:
Ineens allemaal van die voetbal hooligans hier!?! Voor de volgende wedstrijd moet je dus niet zeikerig of dik, maar gewoon voetbalfan zijn
Schreeuw het van de daken, kijk uit dat je niet struikelt over de Pieten.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik moest op tuinfluiter stemmen
1. Paaskonijn
2. MinderMutsig
3. Pietje Puk
Dat klinkt macaberquote:Op donderdag 4 december 2008 21:17 schreef Adelante het volgende:
Het laatste uur van stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |