jammer dat het een onmogelijke wens isquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:54 schreef Sanneke3FM het volgende:
Doe mij maar Michiel, Rudy en Gerard
Sounds goodquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:54 schreef Sanneke3FM het volgende:
Doe mij maar Michiel, Rudy en Gerard
bierquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
stelletje bier verslaafden hier
Heb ik wel vaker last vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer dat het een onmogelijke wens is
Moeie stresstestquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Sorry ik had een lapo en kon niks beters verzinnen.
Hit Me TVquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:58 schreef Sanneke3FM het volgende:
Lucky fonz vind ik ook een beetje bout
Zou je eigenlijk die band moeten draaien waar hij in de clip zit.....
Jeuuutje wat ben ik flauw
PRECIES!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:Heerlijk dat 3fm weer gewoon ouderwets nummers volledig uit laat draaien, dan maar 1 nummer per uur minder
Grote klasse inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:Heerlijk dat 3fm weer gewoon ouderwets nummers volledig uit laat draaien, dan maar 1 nummer per uur minder
De plaat van Mr Oizo is trouwens erg gaaf.quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Scatman John - Scatman
A Brand - Time
Novastar - Because
Mr Oizo - Two Takes It
Annie - Heartbeat
Snoop Dogg - My Medicine
Headphone - Ghostwriter
Linkin Park - Bleed It Out
Dio - Tijdmachine
Live Request:
1. Nirvana - About A Girl (Unplugged)
2. Jem - They (live)
3. Moke - This Plan (Pinkpop 2008)
Gossip - Standing In The Way Of Control
(Killers - Mr. Brightside)
1 punt erbij!quote:
Hebah, Maggiquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
beetje maggi aan sanneke toevoegt
een hele hele hele goede zaterdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |