Oh een jij doet dat, dan doe ik dit verhaal. Vermoeiend man. Ik ben het trouwens ook niet altijd eens met de monkeys en dat heeft niet eens met hun onderzoek te maken maar met de manier waarop ze mensen iets iets duidelijk willen maken. Dat dwingende, snappie? Op hun eigen forum maakt dat niet uit maar hier, is toch een beetje anders nietwaar? Want tot mijn verbazing lees ik ook hier op FOK dat sommige Joran maar übercool vindenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef johan555 het volgende:
[..]
Dan moet hij hier ook niet beginnen met z'n eerste post en dan vervolgens onzin en onwaarheden gaan verkondigen .En iedereen waar hij het niet mee eens is een Monkey noemen of een allu petje > hee die naam komt me bekend voor ha ha![]()
Dit was B's eerste post op dit topic :
Hee een nieuwe thread leuk, laten we hopen dat deze wat meer FEITEN bevat
Pffffffffftt daar ging m'n koffie LOL, het OM dat de volgende uitzending van PrdV afwacht alvorens beslissingen te nemenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:50 schreef johan555 het volgende:
Nee hoor er stond in de Amigoe dat ze dat eind dit jaar of Later gaan beslissen .
Ze wachten natuurlijk de volgende uitzending over deze zaak van Peter af en die gaat over P vd Sloot
Nou ben benieuwd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:50 schreef johan555 het volgende:
Nee hoor er stond in de Amigoe dat ze dat eind dit jaar of Later gaan beslissen .
Ze wachten natuurlijk de volgende uitzending over deze zaak van Peter af en die gaat over P vd Sloot
Anders ik wel, van mij mogen ze hoor, zonder Natalee (dood of levend) of een verifieerbare bekentenis gaat er niets opgelost worden in deze zaak.quote:
Bedoel je zo eentje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:04 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Anders ik wel, van mij mogen ze hoor, zonder Natalee (dood of levend) of een verifieerbare bekentenis gaat er niets opgelost worden in deze zaak.
Dan kan het OM de beperkte capaciteit beter aan andere zaken besteden.
- Is dat waar, onwaar of gerucht?
- Indien waar hoeveel bedroeg de polis?
- Is die inderdaad voor vertrek verhoogd?
- Wie zijn de begunstigden? (indien bekend)
- Wanneer kan Natalee officieel dood verklaard worden als er geen lijk gevonden wordt?
Zo zie je maar weer 1 gek kan meer vragen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden
OK, Observer now thinks that Natalee died accidentally at the beach after a fall and that Joran tries to cover that up.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:15 schreef observer777 het volgende:
Why did Paul Van Der Sloot in the very beginning tell at least 3 different people that Joran and Natalee were doing drugs and that Natalee hit her head and drowned?
...Robert Werner Headmaster of Jorans school told them that Paul Van Der Sloot and Joran had already talked to him and explained what happened to Natalee. That Natalee hit her head and drowned.
The clerk told Dooley: "Joran told his father that he and Natalee had all been drinking and taking drugs at the nightclub. The father specifically mentioned they took Ecstasy. Joran told his father that when they left the club, they went to a beach on the island. Natalee was very ill and threw up several times.
"Then she fell and hit her head on something. Joran checked her and realized she was dead.
The clerk continued: "Paulus van der Sloot is very worried. This was an accidental death...
According to another source close to the case, Robert Werner...( )...also said that Paulus van der Sloot admitted to him his son confessed that Natalee died accidentally in a fall on a beach.
The source revealed: "Paulus told the headmaster that Joran and Natalee had been taking drugs and decided to go for a swim. As they played in and around the water, Natalee fell, hit her head on a rock and drowned. In a drug and alcohol-induced panic, Joran felt he had no other choice but to dispose of Natalee's body in the sea."
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:44 schreef observer777 het volgende:
... a young girl who was drugged,raped and murdered and her Family.
What these two men said last night is what we have known since the very beginning.
... to cover up a drugging,rape and murder of a young girl.
So NOW that same Observer tells us that Joran murdered and raped Natalee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef observer777 het volgende:
... murdered teenager and her Family.
Doorslaan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef BwennieBren het volgende:Sla je niet een beetje door in je eigen hysterie Johan?
Hmm, I guess I'm in big trouble now, eh?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:32 schreef bolsena het volgende:
IF Natalee REALLY died by accident, it's just her OWN fault. I'm really sorry to say it.
You're the most stupiest person on earth if you want to go swimming after drinking so heavily as she did and after also using drugs (according the statements above).
Jouw feiten, (lees dingen die jou aanspreken en derhalve door jou als feit gepresenteerd worden) of werkelijke feiten?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef johan555 het volgende:
[..]
Dan moet hij hier ook niet beginnen met z'n eerste post en dan vervolgens onzin en onwaarheden gaan verkondigen .En iedereen waar hij het niet mee eens is een Monkey noemen of een allu petje > hee die naam komt me bekend voor ha ha![]()
Dit was B's eerste post op dit topic :
Hee een nieuwe thread leuk, laten we hopen dat deze wat meer FEITEN bevat
Hee JoBuster, voor het eerst zeg je iets slims en nuttigs over deze case!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:02 schreef JoBuster het volgende:En wat betreft Joran, ja daar kunnen we kort over zijn die spoort niet.
Graag gedaan bolsena, we aim to pleasequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:42 schreef bolsena het volgende:
Hee JoBuster, voor het eerst zeg je iets slims en nuttigs over deze case!![]()
Thanx! Is een uitspraak van Theo Maassen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:42 schreef bolsena het volgende:
[..]
Hee JoBuster, voor het eerst zeg je iets slims en nuttigs over deze case!![]()
BTW BwennieBren: LOVE YOUR SIGNATURE!
Hello Observer,quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:52 schreef observer777 het volgende:
[..]
Hi and your welcome!
How do you know that? From the research I looked at he failed his (RAIO-opleiding) Judge in training program just a few weeks before Nat dissapeared. And the week before NH dissapeared was asking the Justice Minister for work. I have a interview with PVDS where he admits to asking the Minister Of Justice for work and I saw Rudy Croes confirm that. Also in a interview PVDS says that he wasnt ready to be a Judge (Ive posted that here on FOK)
I have heard from others in Aruba early on that he was on his way to being a judge. So I am not positive..In this case nothing suprises me
Gelukkig hebben ze bij Netwerk ook het licht gezienquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:21 schreef johan555 het volgende:
Tegenwoordig is Peter rd Vries ook Medewerker van Netwerk ,ze hebben hem gevraagd om zijn dosierkennis en kennis van deze zaak
Andere medewerkers die ze "hadden" die zich met deze zaak bezighielden zijn afgevoerd en op een "ver" zijspoor gezet .
[ afbeelding ]
Staat gewoon op youtube hOOr!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Thanx! Is een uitspraak van Theo Maassen.
BTW onderweg dat ik een overheerlijk tonijnbroodje ging halen in V&D zag ik ineens die dvd staan van Gielen voor een juutje. Ik heb hem dus.Sorry Johan en Observer
even een andere blik op zaken, kijken of die 45 minuten mij kunnen boeien. Zo niet dan plak ik daarna nog ff 45 minuten Heroes achteraan
![]()
If you want I will keep you updated![]()
slechts volgens haar bescheiden en overrulede mening................quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef bastibro het volgende:
Hier zegt voormalig Hoofdofficier van Justitie Karin Janssen dat Paul van der Sloot het onderzoek naar waarheidsvinding heeft belemmerd
Yes please, do it NOWquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:33 schreef bolsena het volgende:
[..]
Doorslaan?
Doorslaan??!!!
Valt wel mee toch.
[..]
Hmm, I guess I'm in big trouble now, eh?
For having said that.
Maybe I should kill myself now, before other people want to kill me.![]()
Tuurlijk, de man is te doortrapt slim en bovendien. . wie was die RC ook alweerquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:54 schreef JoBuster het volgende:
[..]
slechts volgens haar bescheiden en overrulede mening................
Want 3 zinnen later zegt ze dat de door haar aangevoerde feiten "te licht waren bevonden" door de RC en dat ze daarom Dhr vd Sloot weer prompt moest laten gaan.
Tsjaa een paar procedures verduidelijken en uitleggen dat er zonder lijk geen zaak is, blijkt nu eenmaal niet strafbaar
sock puppetquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:01 schreef bastibro het volgende:
[..]
Tuurlijk, de man is te doortrapt slim en bovendien. . wie was die RC ook alweer
Geef je nu ook antwoord op je eigen vragen bassie?quote:
ja hij staat al een tijdje op you Tube hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:50 schreef bastibro het volgende:
[..]
Staat gewoon op youtube hOOr!
Alleen voor genodigden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |