Ik dus niet, erg he! kan er geen genoeg van krijgenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee maar ik heb er wel effe genoeg van zo........
jij bent liev!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:44 schreef BrandX het volgende:
Oh, en dat was dus een verkapte tvp, zodat ik die andere weer op tijd open kan gooien
Noek en Gert zijn ook heel lief hoor!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
jij bent liev!![]()
(in ieder geval lievver dan onze mods)
Dit is het topic van de uitzending, een hele slechte zelfs, aldus LS maar deze komt niet meer vol.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:44 schreef BrandX het volgende:
Oh, en dat was dus een verkapte tvp, zodat ik die andere weer op tijd open kan gooien
ohquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit is het topic van de uitzending, een hele slechte zelfs, aldus LS maar deze komt niet meer vol.
We hebben er met moeite één vol kunnen krijgen.
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
je collega-CBL-user had er al een geopend
[RLS SC] # 001
Alleen de plannen voor de verhuizing. Maar als jij ook je doos op pakt, kun je meelopen naar de nieuwe vleugel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:50 schreef blomst het volgende:
heb ik veel gemist ??
Bedankt Gert en Noekje voor het moddenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Noek en Gert zijn ook heel lief hoor!
Nee hoor, we blijven nog wel even in de sc hangen. We laten de finale nog even op ons inwerken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh![]()
Die ander alweer open doen dan?
Geef hem maar meteen een flinke Notequote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Noek en Gert zijn ook heel lief hoor!
Oii ik ben er nog niet eensquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:52 schreef BrandX het volgende:
heb jullie SC gevonden. Maak er nu al een zootje van
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ie rijk BTW
Oe, de queen van de sprankelende SC-titels spreekt!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jezus wat een slechte TT totaal niet volgens de standaard en dat van een (ex-mod)![]()
Maar ik hield me wel altijd aan de format van [CBL] in mijn TTquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, de queen van de sprankelende SC-titels spreekt!
- Waar we rustig richting weekend gaan
- Op naar de finale
- Waar we een kalne zondag beleven
[ afbeelding ]
quote:
Das pijnlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik moet alweer piesen......... je hebt me aangestoken met die blaasonsteking
Zucht ik heb het al zo druk.. Zal mijn best doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
kom je me helpen er een groter zooitje van te maken dan?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |