) stond verkeerd moest (ex-)mod zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben ik al een ex? Want dan ga ik nú een note verzamelen als user.
Hij zei 'dat ze maar met die auto tegen een boom mag knallen'.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:33 schreef Copycat het volgende:
Wat was er nu met verkapte dreigementen? Heb ik even gemist.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marco en Anthea hebben zinderende sex gehad, waarschijnlijk omdat ze de enige vrouw met geld in de villa was die hem nog wel wilde neuken....
Marco weg, Kelly met de auto weg, 6 dames met centen in de pocket weg, villa leeg, Jan des Bouvrie in de villa
Cute.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
Dat Marco hoopte dat Kelly zich met die auto tegen een boom kapot zou rijden?
Daarom doen ze ook iedere paar maanden een vers programmaquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
dat jan de boevrie was al lang vervangen en over geschilderd .. Wat een ruk zooi is dat
Thanks!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marco en Anthea hebben zinderende sex gehad, waarschijnlijk omdat ze de enige vrouw met geld in de villa was die hem nog wel wilde neuken....
Marco weg, Kelly met de auto weg, 6 dames met centen in de pocket weg, villa leeg, Jan des Bouvrie in de villa
Ja hoor maar je wordt gewoon langzaam, ouwe.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
) stond verkeerd moest (ex-)mod zijn.
Wilt u mij dat AUB vergeven?![]()
Denk dat hij het moeilijk krijgt met vrouwtjes .. Al hoewel daar ging het makkelijk maar ja geen poen nu.. en een reputatie langer dan zijn lulquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij zei 'dat ze maar met die auto tegen een boom mag knallen'.
Hier mag Cc zélf op reagerenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat CopyCat mij grijpt, die is nog vrijgezel, maar helaas geen buuf van mij.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat hij het moeilijk krijgt met vrouwtjes .. Al hoewel daar ging het makkelijk maar ja geen poen nu.. en een reputatie langer dan zijn lul
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:42 schreef ZaZoe het volgende:
Mijn volgende vierpoter ga ik Darco noemen, wat een vuile hond is dat zeg, ...je onreinste vuilnisbakkenras..
En zo niet geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb liever dat CopyCat mij grijpt, die is nog vrijgezel, maar helaas geen buuf van mij.
ik heb geen flauw idee maar ik heb er wel effe genoeg van zo........quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:42 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Wat komt er nu op rtl5 om half 8??? Weer big brother? weet iemand iets?
Pas dan maar op dat hij niet ieder teefje in de buurt paktquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:42 schreef ZaZoe het volgende:
Mijn volgende vierpoter ga ik Darco noemen, wat een vuile hond is dat zeg, ...je onreinste vuilnisbakkenras..
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:44 schreef BrandX het volgende:
Oh, en dat was dus een verkapte tvp, zodat ik die andere weer op tijd open kan gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |