Balk was lid van studentenvereniging L.A.N.X.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:48 schreef remlof het volgende:
Tsja, wat verwacht je van een minister-president van wie het zondagse bijbelclubje het hoogtepunt van z'n uitgaansleven vormde?
Even een woordje vervangen.quote:[..] Ik ben op zichzelf niet tegen excentrieke gedachten, als het maar goede gedachten zijn", aldus de premier [..]
quote:[..] Ik ben op zichzelf niet tegen excentrieke meningen, als het maar goede meningen zijn', aldus de premier [..]
Er is denk ik wel een subtiel verschil tussen een mening en een gedachte. Het gaat in het geval van Balkenende echter wel om een mening.quote:
Het is inderdaad een ontstellend zwak antwoord.quote:Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef Hexagon het volgende:
Typisch die oogkleppen. Alles en iedereen toont aan dat legaliseren het beste werkt en meneer Balk doet zijn vingers in zijn oren en blijft krampachtig zijn compleet failliette standpunt doordrammen.
En dan die vergelijking met die banken. Zo'n ongelofelijk opportunisme heb ik nog nooit in een uitspraak van JP gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |