ach ja, de meeste ministers zijn al zolang verstoten van de maatschappij, dat je ze nog nauwelijks serieus kan nemen. kut normen en waarden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:48 schreef remlof het volgende:
Tsja, wat verwacht je van een minister-president van wie het zondagse bijbelclubje het hoogtepunt van z'n uitgaansleven vormde?
Misschien dat Balkenende zich inmiddels ook flink bezighoudt met het binnenlikken bij een grote bank/organisatie/bedrijf, om straks voor flink wat centen uit zijn neus mag zitten vreten...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:49 schreef Aoristus het volgende:
Waar is Balkenende eigenlijk, je hoort of ziet nauwelijks nog iets van hem. Doet me denken aan de tijd dat Zalm eigenlijk de premier was.
paddo's verbouwen is makkelijker dan wiet. dusse...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:52 schreef Iblis het volgende:
Ja, wietkweken is tegen het regeerakkoord, want daarin is afgesproken dat er omtrend het softdrugsbeleid niets zou worden gewijzigd, maar paddo's verbieden kan wel.Zet 'm op!
Heeft hij ook nog precies gemotiveerd waarom het een slecht idee is? Best leuk dat hij veel bezwaren ziet, maar, welke?
Oh ja, zijn vader is net overleden. Da's waar ook.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:49 schreef Aoristus het volgende:
Waar is Balkenende eigenlijk, je hoort of ziet nauwelijks nog iets van hem. Doet me denken aan de tijd dat Zalm eigenlijk de premier was.
Toen mijn moeder overleed kreeg ik maar twee dagen verlof.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh ja, zijn vader is net overleden. Da's waar ook.
Ik zou niet weten wat hij zou kunnen doen, waarschijnlijk zou hij wat eredoctoraten invullen in Tilburg enzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat Balkenende zich inmiddels ook flink bezighoudt met het binnenlikken bij een grote bank/organisatie/bedrijf, om straks voor flink wat centen uit zijn neus mag zitten vreten...
Dan kun je het land inderdaad niet meer goed besturen. Politici zijn in eerste instantie mensen voor de mensen. Als privépersoon doet hij maar wat hij zelf goeddunkt. Het lijkt me een hele aardige man, maar meer hoef ik niet van hem te weten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh ja, zijn vader is net overleden. Da's waar ook.
Langzaam aan alle coffeeshops verbieden dus. Dat er daarna gezegd kan worden dat het helemaal uit de hand loopt, (topdrukte) in de overgebleven coffeeshops. Dan kan hij daarna lekker alles verbieden.quote:]"Ik zou liever zien dat het aantal coffeeshops in de grensstreken wordt verminderd, vanwege de aanzuigende werking. En dat het aantal coffeeshops in de buurt van scholen wordt teruggebracht", zei Balkenende.
stamt daar je naam vanaf? remlof=verlof?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen mijn moeder overleed kreeg ik maar twee dagen verlof.
Je hebt recht op vier dagen. Ik kreeg drie weken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen mijn moeder overleed kreeg ik maar twee dagen verlof.
Werpt wel weer een nieuw licht op euthanasie.quote:
Grappig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stamt daar je naam vanaf? remlof=verlof?
Nu is Bos eik* de premier.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:49 schreef Aoristus het volgende:
gutte gut. alsof jij mij steeds tot dijenklets lonkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |