Succes met klussenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Gefelicteerd Henk,
Hier ook al 2 dagen druk bezig, morgen komt vd Vorm even een muur opknappen, toen ik daar het behang afhaalde kwam de halve stuclaag mee![]()
Verder loopt t wel op rolletjes, hoop zit nog netjes in de verf dus hoef niet al te veel te doen...
Ja thx, zo nog ff de laatste behangresten eraf halen, en hopelijk kom ik toe aan met ammonia sopje ff plafond en muren afnemen, dan ist wat betreft kutklusjes wel achter de rugquote:
ook leukquote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef DutchTrain het volgende:
... en over twee weken krijg ik ook de sleutel van mijn nieuwe appartement
iemand nog meubels / een gaskachel / een huis nodig ?
700 meter verderop van waar ik nu woon. Een beetje meer richting Westside, maar nog wel altijd Blijdorpquote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ook leukwaar ga jij wonen dan?
en in een koop of een huur cribje?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
700 meter verderop van waar ik nu woon. Een beetje meer richting Westside, maar nog wel altijd Blijdorp
En ik heb eindelijk een 010 nummerUPC gaf me zelfs geld toe om dit mogelijk te maken
stoerquote:
quote:Rotterdammers zien Batman in de lucht
ROTTERDAM - Een laserprojectie van Batman zal de skyline van Rotterdam op vrijdag 12 december verlichten. Warner Home Video wil hiermee de dvd-presentatie van de film The Dark Night opluisteren.
Na zonsondergang zal Rotterdam het terrein van Batman worden, aldus een woordvoerster woensdag. Het schouwspel begint om 17.30 uur bij de kruising van de Schiedamsedijk en de Schilderstraat. De laserprojecties zijn tot 21.00 uur zichtbaar in de havenstad.
Ja, veel. Badkamer, keuken, stucwerk etc. En dan nog de volledige inrichting. Ben dus nog wel een paar maandjes bezigquote:Op woensdag 3 december 2008 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
stoermoet je er nog veel aan gaan doen?
Artikel uit het AD. Die kun je nooit betrappen op een foutloos artikelquote:Op donderdag 4 december 2008 06:06 schreef Isegrim het volgende:
The Dark Night? Het is The Dark Knight.
Welkom welkomquote:Op donderdag 4 december 2008 00:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:de eerst anti's stonden al voor de deur
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |