Nog nietquote:Op donderdag 4 december 2008 20:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is die nieuwe PSP (3000) al om te bouwen met middelen van DX?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zou dus echt NIET de R4 DS Deluxe nemen.
Als je een goede wilt en niet te veel geld wilt uitgeven moet je de AceKard:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11811
En als je een goede wilt en er wel 3-4 euro meer voor over hebt (zou ik zelf wel doen), de EDGE:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10919
Ik zou die EDGE nemen
15 euro is toch niets, zeker niet als het voor je vrouw isGeheugenkaartje van 2 GB of meer erbij, ook maar een paar euro, en je bent klaar.
Jij linkt naar de R4-III, dat is heel wat anders dan de R4 DS Deluxe, beunhaas.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
hey mister expert, waar haal je al deze onzin vandaan???? heb je alle kaartjes zelf uitgeprobeerd, of gaat je voorkeur gewoon uit naar zwart/wit?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16929
op deze kaart zijn de reacties zowel op DX als daarbuiten zeer goed, beter dan dat kaartje wat jij voorstelt
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef lj_lightning het volgende:vandaag mijn Romison Green Laserpointer 30mw binnen gekregen...DOA
hij doet het soms een beetje, dan komt er een pisstraaltje van groen licht uit en dan soms wat feller...maar meestal niet...
![]()
Geen idee hoe snel DX met RMA omgaat eigenlijk...iemand ervaring mee?
Wat wil je dan in de output hebben? Die 2 inputs door elkaar heen?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef Andyy het volgende:
weet iemand waar je een kabel kan krijgen 3.5 mm dat je 2 inputs hebt en 1 output ?
kan ze alleen van 2 outputs en 1 input vinden
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij linkt naar de R4-III, dat is heel wat anders dan de R4 DS Deluxe, beunhaas.
En ja, ik heb zelf de TTDS, EDGE, CycloDS, en de M3 DS Real, en ik vind de EDGE toch echt een van de beste.
Ik heb liever een EDGE waar regelmatig nieuwe firmwares voor uitkomen, dan een kloon van de R4, die op de ene dag op de andere dag zomaar gecanceld kan worden.
Ga nou niet een verouderde kaart noemen die nog niet eens SDHC aan kan.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:21 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
de R4 hééft regelmatig updates, mijn broers kaartje is al bijna 2 jaar oud en draait alle spellen nog helemaal perfect in tegenstelling tot bijvoorbeeld de G6 die ik in dezelfde tijd heb gekocht (2 jaar geleden dus) en nu waardeloos is omdat hij de nieuwe spellen weigert af te spelen
Dus als ik nu een nieuwe versie koop van de R4 kan die alleen maar beter zijn dan die van mijn broer, en dus is mijn kaartje über en dus lul jij uit je nek
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 4 december 2008 22:17 schreef Stinosss het volgende:
Ik heb al geruime tijd de TopToy DSST. Werkt perfect. Kan er allee me wat ik wil!
Prima kaartje en leuke prijs.
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ga nou niet een verouderde kaart noemen die nog niet eens SDHC aan kan.
Wat nou ''nieuwe'' versie van de R4? Het is geen R4. Het is een KLOON. Nep, niet officieel, niet van Team R4. Snap je het nog niet? Die kunnen morgen besluiten dat ze de CycloDS gaan klonen en zomaar de website van de R4 III weggooien.
De G6 is kut, maar ik zei niet dat die goed was?
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef Dionysiou het volgende:
Zozo eindelijk een (purple laser 30mW)
alleen vind ik de prijs verschrikkelijk hoog 171$
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18559
heb ik ook nu een week. maar dan met 1 product.. (lockpick setje)quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:52 schreef Fiskus het volgende:
Een bestelling bestaande uit 7 producten staat al een week op waiting for supplier/pending. Is dit gebruikelijk? Wanneer besluiten ze ong. om het op te delen in verschillende zendingen?
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef Andyy het volgende:
weet iemand waar je een kabel kan krijgen 3.5 mm dat je 2 inputs hebt en 1 output ?
kan ze alleen van 2 outputs en 1 input vinden
Deze omgekeerd gebruiken: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5212 of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2716quote:
Wat moet je nou retard?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
EINDELIJK!
nachten om wakker gelegen!
Gewoon wachten, zul je zien dat het vanavond of morgen verzonden is. Is altijd bij Processing - Conact us for details.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
De status van mijn telefoon gaat na een week op waiting for supplier te hebben gestaan ("ships in 2 to 5 business days") naar packaging. Ik blij. Totdat ik zie dat het packagen wel erg lang duurt (4 dagen). Nu staat er ineens "processing - contact us for details". WTF? Is het inpakpapier ineens op
Wat betekent dat "processing - contact us for details" eigenlijk? Ik heb een tickket aangemaakt maar uit de verhalen die ik hier hoor blijkt dat je nogal eens lang kunt wachten op antwoord.
Ik denk niet dat dat zomaar kan in een simpel kabeltje of plugje, denk dat je wel een versterker ofzo moet.quote:
Sorry je hebt gelijkquote:
Ik kreeg een mailtje van Tiffany in mijn mailbox, waarin ze me vroeg of ze het artikel ook met standaard airmail mocht verzenden in plaats van EMS. Ik heb toch helemaal niet aangegeven dat ik EMS wil, sterker nog dat kan helemaal niet naar Nederlandquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:53 schreef RacerDKB het volgende:
Gewoon wachten, zul je zien dat het vanavond of morgen verzonden is. Is altijd bij Processing - Conact us for details.
En ze reageren helemaal niet traag hoor, als je gewoon Customer Service Express gebruikt en de goede categorie aanklikt heb je in 1-2 dagen antwoord. Soms zelfs 1 uurtje later al, als je 's ochtends hulp vraagt.
EMS kan gewoon naar Nederland. Hoevaak moet dat nog gezegd worden. DHL neemt dat voor zijn rekening.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje van Tiffany in mijn mailbox, waarin ze me vroeg of ze het artikel ook met standaard airmail mocht verzenden in plaats van EMS. Ik heb toch helemaal niet aangegeven dat ik EMS wil, sterker nog dat kan helemaal niet naar Nederland
Inderdaad wel snel gereageerd though. Maar als ik mijn mail niet had gelezen en had terug gemaild "ja doe maar per airmail", hadden ze die telefoon dus nog op het kantoor laten liggen totdat ze antwoord kregen
Ja maar ook DHL had het daar even moeilijk mee, aldus Tiffany. Bovendien wil ik geen EMS ivm douanequote:Op vrijdag 5 december 2008 16:08 schreef Stinosss het volgende:
[..]
EMS kan gewoon naar Nederland. Hoevaak moet dat nog gezegd worden. DHL neemt dat voor zijn rekening.
Ik heb net een Chinees in elkaar geslagenquote:
Ik ben geen gewelddadige persoon of zo...quote:
Traag met schrijven. Duurt dus ff voordat een kaartje vol geschreven is. Mara met een kaartje van 4gb of meer, schrijf je deze niet heel vaak vol. En dan duurt het nog maar ff, als zo'n kaartje 1/3 van de prijs is itt hier, dan vind ik dat persoonlijk niet erg. belangrijkste (lezen) gaat nml volgens mij niet langzaam of zo. Tenminste, op de PSP nog niets van gemerkt.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die MS Pro Duo kaartjes zijn toch fake en ontzettend traag? Of niet dan?
Ik dacht dat alleen die ene die bij die Pandora batterijen zaten echt/goed waren.
Voor in hun vers-omgebouwde PSP natuurlijk..quote:
Ach, ik heb hetzelfde beetje met de kaartjes voor de Nintendo DS-flashkaarten, wordt ik ook dood om gevraagd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Traag met schrijven. Duurt dus ff voordat een kaartje vol geschreven is. Mara met een kaartje van 4gb of meer, schrijf je deze niet heel vaak vol. En dan duurt het nog maar ff, als zo'n kaartje 1/3 van de prijs is itt hier, dan vind ik dat persoonlijk niet erg. belangrijkste (lezen) gaat nml volgens mij niet langzaam of zo. Tenminste, op de PSP nog niets van gemerkt.
[..]
Voor in hun vers-omgebouwde PSP natuurlijk..Aangezien die kaartjes hier schreeuwend duur zijn itt DX.
Stoer, als je ze binnen hebt, foto's maken he!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef marp0 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18050
+
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17934
Besteld
Zal ik doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:05 schreef Wunny het volgende:
[..]
Stoer, als je ze binnen hebt, foto's maken he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |