Een voorbeeld van wat FOK! users doen als ze dat zien:quote:Op maandag 1 december 2008 16:16 schreef NelisZ het volgende:
Nog ff een klassieker om het topic levend te houden:
[ afbeelding ]
Omdat ze het geil vinden als mannen naar hun tieten kijken.quote:Op maandag 1 december 2008 17:31 schreef Juvenalis het volgende:
Ik begrijp vooral niet zo goed waarom vrouwen inkijk hebben bij serieuze aangelegenheden, zoals een (landelijke) vergadering.
Vet man, bijna allemaal nep.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
Of doe dan de underboob, er zijn zó veel manieren om ze te laten zien tegenwoordig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tegelijkertijd wel huilen dat vrouwen als incapabele wezens worden ervaren.quote:Op maandag 1 december 2008 17:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Omdat ze het geil vinden als mannen naar hun tieten kijken.
Uitgebreid met strip-actquote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
De meest bekende filmscene van Katherine Heigl: hoe breng ik tienerboobs zo fraai mogelijk in beeld![]()
jezus.... ik had gehoopt dat sarah nog niet van die hangborsten had!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:29 schreef Krentenbol. het volgende:
Dit is inkijk misbruik:
[ afbeelding ]
ik mis iets?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |