Zal ik 'm dan maar weg halen?quote:
NEE!quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar weg halen?
Alsof je haar niet zou doen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:59 schreef AngerManagement het volgende:
Wat heeft die Simpson lelijke tieten zeg
Ik voel me zelfs een beetje gay om dit te zeggen, maar ik heb toch m'n twijfels bij zo iemand.quote:
Valt wel mee toch? Heb amper een tepel voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:24 schreef RedDevil085 het volgende:
Misschien handig om hier een NSFW tag bij te zetten? Niet dat ik klachten heb over de inhoud... maar m'n baas misschien
Wat zou jij heel graag willen dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:52 schreef Gracefulkitty het volgende:
Ik vind dat eigenlijk een beetje goedkoop dat je probeert iets te fixen door je (mooie) lichaam in de strijd te gooien. Maar ja soms wil je iets graag en dan stap je wel eens over je principes heen. Ik doe dat ook wel eens soms maar alleen als het niet anders kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever one can conceive, one can achieve.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:56 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Wat zou jij heel graag willen dan?Ik wil zoveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Misschien is het beter dat ik jou vraag wat jij mij zou kunnen bieden.
Ī1000 per uur?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:03 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Ik wil zoveel. Misschien is het beter dat ik jou vraag wat jij mij zou kunnen bieden.
Ah! Dus je biedt wel bepaalde services?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
![]()
Daar kom ik nog niet eens voor voorrijden.
Uiteraardquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Ah! Dus je biedt wel bepaalde services?
Ik kan natuurlijk geen buitengewone biedingen doen zonder de authenticiteit van de handelswaar te hebben vastgesteld.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:23 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Uiteraardzoals iedereen als er voldoende tegenover staat.
Dat begrijp ik natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:25 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk geen buitengewone biedingen doen zonder de authenticiteit van de handelswaar te hebben vastgesteld.
Bedankt voor de foto's in m'n PM.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Dat begrijp ik natuurlijk. Nou, je weet maar nooit in de toekomst
. Voor nu kan ik alleen maar zeggen dat ik de kans groot schat dat ik je niet teleur zou stellen
.
PMquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:29 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto's in m'n PM.![]()
Ze zouden zo dit topic in kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |