Tja, ik mag het waarschijnlijk niet zeggen (wordt natuurlijk gezien als trollen), maar ik vind dat we niet goed hebben gespeeld. Wat heeft Suarez een ballen verprutst.quote:Op zondag 30 november 2008 14:16 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een armoede, thuis gelijkspelen tegen Utrecht.
Hopen dat ze dat nog even weten af te wenden.
Maar nog wel boven Eindhoven.quote:
Mee eens hoorquote:Op zondag 30 november 2008 14:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Tja, ik mag het waarschijnlijk niet zeggen (wordt natuurlijk gezien als trollen), maar ik vind dat we niet goed hebben gespeeld. Wat heeft Suarez een ballen verprutst.
quote:Op zondag 30 november 2008 10:50 schreef Doezelhaar het volgende:
3 punten. Klaar.
Wat is daar op tegen? Waar staat in de spelregels dat je mooi aanvallend voetbal moet spelen?quote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef Schanulleke het volgende:
Dat kut afbraakvoetbal van Utrecht altijd. Dat die maar eens fijn degraderen.
Er wordt hier altijd gezeurd dat ik alleen maar iets zeg als Ajax niet gewonnen heeft. (Over mijn commentaar afgelopen donderdag lees ik dan weer niks. Zoals verwacht.)quote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Mee eens hoor
Suárez was vaak veels te langzaam voor de goal...
quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
En zo verlies je het kampioenschap dus, niet met een nederlaag bij AZ...
Dat dus..quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Devz het volgende:
En precies door dit soort wedstrijden worden we weer geen kampioen.
Was met oranje ook zo. De hand van Bassie.quote:Op zondag 30 november 2008 14:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Ajax kan counteren![]()
als Ajax zelf het spel moet maken![]()
![]()
kutdag
Ja, het zijn niet de wedstrijden tussen de titelkandidaten onderling, maar wedstrijden tegen middenmoters (en zelfs laagvliegers) die beslissend zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |