Naast het uitvak, schoonfamilie komt weer op bezoekquote:
Sulejmani speelt "niet zo goed" omdat niemand hem zoekt als ze de bal hebben. Daarom vind ik ook dat ze hem beter achter de spitsen in een vrije rol neer kunnen zetten. Bovendien was hij in de wedstrijd tegen HSV altijd door 2 of 3 man gedekt net als Suarez.quote:Op zaterdag 29 november 2008 @ 18:52 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dit zijn pas klote reacties
Niemand schrijft Sulejmani af maar constateert dat hij niet zo goed speelt en dat 16 miljoen wel wat aan de hoge kant was. Als hij straks goed gaat spelen zeggen we ook: Suljemanimaar als hij een heel seizoen top speelt is het wel een wereldvoetballer
Nee, het is gewoon vreemd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 @ 20:39 schreef Black-Death het volgende:
Toch vreemd dat Gabri steeds niet in de basis stond (of was daar een reden voor die ik gemist heb?)
Dat is echt 1 grote jodenmeeting. Zal weinig gebeuren gok ik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben benieuwd morgen op Utrecht CS.
WELKE IDIOOT NEEMT DAT SHIRT VAN KENNEDY AAN.quote:
Wacht maar totdat Kennedy topscorer van de Premier League is bij Manchester Unitedquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
WELKE IDIOOT NEEMT DAT SHIRT VAN KENNEDY AAN.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
WELKE IDIOOT NEEMT DAT SHIRT VAN KENNEDY AAN.
Liever Grindheim. Wat een geweldenaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef koningdavid het volgende:
Kunnen we na dit seizoen niet weer even een 'Huntelaartje' uithalen en Beerens van Heerenveen kopen. Lijkt me een goede speler voor ons.
Ik vind Beerens een stuk beter, zijn natuurlijk ook verschillende positites, maar kben altijd al fan van onze roy geweest, liever hem dan Berg..quote:Op zondag 30 november 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Liever Grindheim. Wat een geweldenaar
Weet ik ook wel, overdrijf wellicht ook een beetje.quote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef toma het volgende:
[..]Dat Kennedy niet de beste voetballer is van ons aller Ajax wil nog niet zeggen dat een lul is ofzo.
Beerens is iemand die heel wisselvallig is. Nu zit hij wel in een sterke periode. Ik zou er niet van opkijken als hij bij Ajax door het ijs zou zakken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef koningdavid het volgende:
Kunnen we na dit seizoen niet weer even een 'Huntelaartje' uithalen en Beerens van Heerenveen kopen. Lijkt me een goede speler voor ons.
Graagquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die heb ik in het geheel op mijn computer staan. Kan er wel een torrent van maken voor de liefhebbers.
Precies jaquote:Op zondag 30 november 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:
Weer dat gejank om de prijs van Sulejmani
quote:
Moggel Venom, wat brengt jou hier op dit vroege tijdstip?quote:
Gewoon, even rondneuzen.quote:Op zondag 30 november 2008 09:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moggel Venom, wat brengt jou hier op dit vroege tijdstip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |