orly? En niet zo een klein beetje ook!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Er waren wel grenscontroles.
Wat bedoel je dan met je vorige post?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:36 schreef Noshiba het volgende:
[..]
orly? En niet zo een klein beetje ook!
Haha dan zag ik jou zeker opspringen daar, zat ook vrij hoog op de 3e ring namelijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef DirkDirk het volgende:
Ja, dat zag er echt ziek uit net na de goal. Explosie in het uitvak. We zaten vlak links naast het uitvak, bovenin, dus hadden een mooi overzicht over het uitvak. Maat van me en ik keken elkaar aan, zo van, de tering, daar gaan gewonden vallen
Omdat jij zei: Grenscontroles nee man die zijn er nooit en ik neem aan dat dit sarcastisch was ging ik er sarcastisch op in met dat de 410 bussen bij bremen-ajax helemaal niet gecontroleerd werdenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met je vorige post?
410-bussen zijn toen niet gecontroleerd? Zou best kunnen hoor, dat weet ik niet. Wel waren er toen ook gewoon grenscontroles.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Omdat jij zei: Grenscontroles nee man die zijn er nooit en ik neem aan dat dit sarcastisch was ging ik er sarcastisch op in met dat de 410 bussen bij bremen-ajax helemaal niet gecontroleerd werden
Veel van die jongens mogen niet eens meer met de combi meequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef Silenus het volgende:
Geen probleem Sjimz.
@Landgeld: Er waren idd veel supporters die normaal niet zo snel in een combi stappen maar nu wel massaal afreisden. Hoewel je natuurlijk niet kunt spreken van 'buscombi-volk' enerzijds en 'gekke hoolies' anderzijds.
Groningen zonder berg is toch een totaal ander groningen..quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:45 schreef MaxC het volgende:
Jammer dat AZ gewonnen heeft, Groningen uit is toch niet zo makkelijk
Overtuigd? Toe maar hoor. Ik moet het nog maar zien of wij dit seizoen eindelijk weer eens #1 worden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:34 schreef navigator het volgende:
Az doet leuk mee maar ik ben er van overtuigd dat die schaal in april naar Mokum komt.
En gisteren zonder El Hamdaoui.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vooralsnog is az voor mij de grootste favoriet voor de titel op dit moment. Hopelijk krijgen zij snel een flinke dip, maar zoals ze nu spelen, ben ik toch wel erg onder de indruk van ze. En dat zonder Dembele.
quote:
Heh ja dat zou zomaar eens kunnen. We zaten op rij 13 geloof ik, ongeveer halverwege het vak. Zat nog een groepje in dat vak, maar dan dichter tegen het uitvak aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha dan zag ik jou zeker opspringen daar, zat ook vrij hoog op de 3e ring namelijk
Hoezo met Suarez en Sulejmani? dat geld moet gewoon gelijk weer geinvesteerd worden in een nieuwe spits, het liefst gescout dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
http://www.quotenet.nl/bi(...)lt_ajax_onderuit.php
volgens quotenet had real madrid 25 miljoen geboden? Als ze het tot 30 kunnen lullen, prima. Strik eromheen en gaan. Met sulejmani & Suarez kan je het wel trekken tot einde seizoen lijkt mij....
lol beetje oud nieuws zie ik al wel.... lamahttp://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nenVoorHuntelaar.htm
Ja ik ook, geld maakt niet uit maar kan maar 1 lekkere actie herinneringen en dat is de goal tegen Willem 2quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
Ik vind Sulejmani tot nog toe enorm tegenvallen. Hij is wel lang geblesseerd geweest maar in de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb presteert hij werkelijk niks en is hij totaal onzichtbaar. Ik hoop op beterschap..
Gast, zeg me dat je Sulejmani nooit hebt zien spelen bij Herenveen anders zou je geen twijfel hebben..quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
Ik vind Sulejmani tot nog toe enorm tegenvallen. Hij is wel lang geblesseerd geweest maar in de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb presteert hij werkelijk niks en is hij totaal onzichtbaar. Ik hoop op beterschap..
Ja en..? Wat heb ik eraan dat hij goed spéélde. Hij voetbalt nu bij mijn club en daar vind ik hem gewoon tegenvallen. En niet een klein beetje ook, hij is totaal onzichtbaar. En ik zeg toch niet dat hij niet kan voetballen, juist omdat ik hem vorig jaar zag valt hij me nu tegen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gast, zeg me dat je Sulejmani nooit hebt zien spelen bij Herenveen anders zou je geen twijfel hebben..
Dan heb jij te weinig geduld, Sulejmani gaat knallen dat weet ik zeker, en idd hij valt tegen maar wetende welke capaciteiten hij heeft moet toch enigzins geruststellen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en..? Wat heb ik eraan dat hij goed spéélde. Hij voetbalt nu bij mijn club en daar vind ik hem gewoon tegenvallen. En niet een klein beetje ook, hij is totaal onzichtbaar. En ik zeg toch niet dat hij niet kan voetballen, juist omdat ik hem vorig jaar zag valt hij me nu tegen.
Zo heel erg geniaal was Sulejmani bij Heerenveen ook niet, bij mijn weten heeft hij zelfs een tijdje langs de kant gestaan als 2e keuze en is hij ook nog eens een behoorlijke periode "onzichtbaar" geweest.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gast, zeg me dat je Sulejmani nooit hebt zien spelen bij Herenveen anders zou je geen twijfel hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |