Veel van die jongens mogen niet eens meer met de combi meequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef Silenus het volgende:
Geen probleem Sjimz.
@Landgeld: Er waren idd veel supporters die normaal niet zo snel in een combi stappen maar nu wel massaal afreisden. Hoewel je natuurlijk niet kunt spreken van 'buscombi-volk' enerzijds en 'gekke hoolies' anderzijds.
Groningen zonder berg is toch een totaal ander groningen..quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:45 schreef MaxC het volgende:
Jammer dat AZ gewonnen heeft, Groningen uit is toch niet zo makkelijk
Overtuigd? Toe maar hoor. Ik moet het nog maar zien of wij dit seizoen eindelijk weer eens #1 worden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:34 schreef navigator het volgende:
Az doet leuk mee maar ik ben er van overtuigd dat die schaal in april naar Mokum komt.
En gisteren zonder El Hamdaoui.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vooralsnog is az voor mij de grootste favoriet voor de titel op dit moment. Hopelijk krijgen zij snel een flinke dip, maar zoals ze nu spelen, ben ik toch wel erg onder de indruk van ze. En dat zonder Dembele.
quote:
Heh ja dat zou zomaar eens kunnen. We zaten op rij 13 geloof ik, ongeveer halverwege het vak. Zat nog een groepje in dat vak, maar dan dichter tegen het uitvak aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha dan zag ik jou zeker opspringen daar, zat ook vrij hoog op de 3e ring namelijk
Hoezo met Suarez en Sulejmani? dat geld moet gewoon gelijk weer geinvesteerd worden in een nieuwe spits, het liefst gescout dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
http://www.quotenet.nl/bi(...)lt_ajax_onderuit.php
volgens quotenet had real madrid 25 miljoen geboden? Als ze het tot 30 kunnen lullen, prima. Strik eromheen en gaan. Met sulejmani & Suarez kan je het wel trekken tot einde seizoen lijkt mij....
lol beetje oud nieuws zie ik al wel.... lamahttp://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nenVoorHuntelaar.htm
Ja ik ook, geld maakt niet uit maar kan maar 1 lekkere actie herinneringen en dat is de goal tegen Willem 2quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
Ik vind Sulejmani tot nog toe enorm tegenvallen. Hij is wel lang geblesseerd geweest maar in de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb presteert hij werkelijk niks en is hij totaal onzichtbaar. Ik hoop op beterschap..
Gast, zeg me dat je Sulejmani nooit hebt zien spelen bij Herenveen anders zou je geen twijfel hebben..quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
Ik vind Sulejmani tot nog toe enorm tegenvallen. Hij is wel lang geblesseerd geweest maar in de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb presteert hij werkelijk niks en is hij totaal onzichtbaar. Ik hoop op beterschap..
Ja en..? Wat heb ik eraan dat hij goed spéélde. Hij voetbalt nu bij mijn club en daar vind ik hem gewoon tegenvallen. En niet een klein beetje ook, hij is totaal onzichtbaar. En ik zeg toch niet dat hij niet kan voetballen, juist omdat ik hem vorig jaar zag valt hij me nu tegen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gast, zeg me dat je Sulejmani nooit hebt zien spelen bij Herenveen anders zou je geen twijfel hebben..
Dan heb jij te weinig geduld, Sulejmani gaat knallen dat weet ik zeker, en idd hij valt tegen maar wetende welke capaciteiten hij heeft moet toch enigzins geruststellen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en..? Wat heb ik eraan dat hij goed spéélde. Hij voetbalt nu bij mijn club en daar vind ik hem gewoon tegenvallen. En niet een klein beetje ook, hij is totaal onzichtbaar. En ik zeg toch niet dat hij niet kan voetballen, juist omdat ik hem vorig jaar zag valt hij me nu tegen.
Zo heel erg geniaal was Sulejmani bij Heerenveen ook niet, bij mijn weten heeft hij zelfs een tijdje langs de kant gestaan als 2e keuze en is hij ook nog eens een behoorlijke periode "onzichtbaar" geweest.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gast, zeg me dat je Sulejmani nooit hebt zien spelen bij Herenveen anders zou je geen twijfel hebben..
2de keuze? Hij heeft vorig jaar gewoon 30 wedstrijden in de basis gestaan en is 4x ingevallen..quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo heel erg geniaal was Sulejmani bij Heerenveen ook niet, bij mijn weten heeft hij zelfs een tijdje langs de kant gestaan als 2e keuze en is hij ook nog eens een behoorlijke periode "onzichtbaar" geweest.
Hij is net terug van een hamstring blessure en hij is nog wat te dik. Wacht maar even 2 maandjes.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en..? Wat heb ik eraan dat hij goed spéélde. Hij voetbalt nu bij mijn club en daar vind ik hem gewoon tegenvallen. En niet een klein beetje ook, hij is totaal onzichtbaar. En ik zeg toch niet dat hij niet kan voetballen, juist omdat ik hem vorig jaar zag valt hij me nu tegen.
Jonge hij speelde Heitinga zelfs helemaal weg in Heerenveenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo heel erg geniaal was Sulejmani bij Heerenveen ook niet, bij mijn weten heeft hij zelfs een tijdje langs de kant gestaan als 2e keuze en is hij ook nog eens een behoorlijke periode "onzichtbaar" geweest.
Die jongen moet nog wat wedstrijdritme op doen. Maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf lijkt me.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
Hij is misschien iets te zwaar, maar dik zeker niet die jongen ziet er altijd zo uit.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij is net terug van een hamstring blessure en hij is nog wat te dik. Wacht maar even 2 maandjes.
Prosac probeert inderdaad weer grappig te zijn...quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jongen moet nog wat wedstrijdritme op doen. Maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf lijkt me.
@ Prosac, is dit weer één van je slechte grappen?
Hehe, wat een verhaal hequote:Op zaterdag 29 november 2008 13:26 schreef Breach het volgende:
Overigens ook heel veel respect voor de mannen die het doek hebben geregeld, als je leest hoeveel moeite ze hiervoor gedaan hebben
Hij heeft in het begin van het seizoen in de basis gestaan, is toen vrij snel weer even eruit gegaan. Daarna weer teruggekomen en hoewel hij verschrikkelijk goede dingen heeft laten zien, vond ik de 16 miljoen snel en overdreven. Constant is hij niet geweest en ook zeker een behoorlijke tijd matig tot slecht.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
2de keuze? Hij heeft vorig jaar gewoon 30 wedstrijden in de basis gestaan en is 4x ingevallen..
zo kun je een mening ook afdoen inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:15 schreef _Mike_ het volgende:
Prosac probeert inderdaad weer grappig te zijn...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef denthemen het volgende:
Het fimpje heeft alles: Evert, goal, publiek dat uit zijn dak gaat
Sulejmani heeft nog 0x gespeeld als ie 100% fit of wedstrijdritme was dus het komt allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij heeft absoluut de potentie om te slagen, maar het kan ook best een gevalletje Samardzic worden. (20-30% kans)
quote:Luxeprobleem voor Van Basten
Marco van Basten kampt met een luxeprobleem voor het competitieduel met FC Utrecht. De Ajax-trainer is tevreden over de ploeg die tegen Hamburger SV begon, maar moet ook rekening houden met Leonardo.
De Braziliaan is de laatste weken op dreef als invaller en bekroonde zijn reservebeurt tegen HSV met de winnende treffer. Van Basten zal daarom kunnen overwegen de Zuid-Amerikaan te laten beginnen zondag.
"De kans is groot dat we met dezelfde opstelling als tegen HSV beginnen", vertelt de oud-bondscoach van Nederland in gesprek met Sportweek. "We kunnen nog wel over Leonardo nadenken", zo houdt hij een slag om de arm.
Marcoquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
"De kans is groot dat we met dezelfde opstelling als tegen HSV beginnen", vertelt de oud-bondscoach
Sulejmani heeft meer gescoord bij Heerenveen dan Suarez bij Groningen als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:44 schreef MaxC het volgende:
Sulejmani heeft ongelofelijk kwaliteiten dat lijkt me duidelijk maar vond Huntelaar en Suarez al verder toen ze naar Ajax kwamen en die hebben maar de helft gekost
Jezus.. Hij is iets van 2 maanden geblesseerd geweest.. Die jongen kan net 90 minuten volmaken. Het is echt nog veel te vroeg om dat zomaar te kunnen stellen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:44 schreef MaxC het volgende:
Sulejmani heeft ongelofelijk kwaliteiten dat lijkt me duidelijk maar vond Huntelaar en Suarez al verder toen ze naar Ajax kwamen en die hebben maar de helft gekost
Ik heb het niet over nu maar eigenlijk over de aankoop. Heb er wel vertrouwen in hoor en dat 16 miljoen wel heel veel is, is al genoeg gezegdquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus.. Hij is iets van 2 maanden geblesseerd geweest.. Die jongen kan net 90 minuten volmaken. Het is echt nog veel te vroeg om dat zomaar te kunnen stellen.
Inter thuis 1e helftquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus.. Hij is iets van 2 maanden geblesseerd geweest.. Die jongen kan net 90 minuten volmaken. Het is echt nog veel te vroeg om dat zomaar te kunnen stellen.
Gabri lijkt de beter te spelen als invaller dan als basisspeler, hetzelfde geldt ook voor Leonardo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Marco![]()
GABRI EN LEO ERIN!
ENOH EN BAKKIE ERUIT!!
Wat heeft Marco toch tegen Gabri?
Ik denk dat Gabri in de basis momenteel beter is dan Enoh/Lindren. Gabri zou nu bij mij altijd spelen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gabri lijkt de beter te spelen als invaller dan als basisspeler, hetzelfde geldt ook voor Leonardo.
Is goed btwquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:53 schreef sjimz het volgende:
Leuke verslagen mannen!
Vinden jullie het leuk als daar een apart topic voor komt net zoals sommige andere verslagen al in een apart topic zijn gekomen?
Vertelquote:
Thanksquote:
Enoh voor Gabri kan ik nog een heel klein beetje inkomen, maar dat je Kennedy WEER laat starten na zijn 3e mislukte optreden op rij in Hamburg snap ik echt niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gabri lijkt de beter te spelen als invaller dan als basisspeler, hetzelfde geldt ook voor Leonardo.
En dan nog. Nieuwe spelers, zeker de meer aanvallend ingestelde spelers, hebben het vaak moeilijk bij Ajax in hun eerste seizoen. Daar moet je ze niet op beoordelen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |