Heu, zat jij ook in die Sportsbar vlakbij de kermis/stadion Sankt Pauli? Wij zaten daar te eten toen die groep er min of meer uit werd gezet. Die mensen van dat bedrijfsuitje ff verderop hadden echt zoiets van: WTF?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:05 schreef Jasza het volgende:
Daarna nog lekker 3 uur in een kroeg gezeten met allemaal Ajacieden, daar was het inmiddels al aardig rustig geworden en was iedereen heerlijk gezellig Ajax nummers aan het zingen en schatje mag ik je foto(kutlied). Na een tijdje vond de eigenaar het wel genoeg en begon ie te dreigen dat hij het niet meer zou toestaan aangezien er ook normale klanten zaten daar. Maargoed bier en veel Ajacieden, dat werkte dus niet bepaald en het bleef maar doorgaan en uiteindelijk moesten de meeste eruit van hem.
Gewoon kippenvel als je hoort hoe het uitvak uit zn dak gaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef denthemen het volgende:
Het fimpje heeft alles: Evert, goal, publiek dat uit zijn dak gaat
Haha ja daar zat ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heu, zat jij ook in die Sportsbar vlakbij de kermis/stadion Sankt Pauli? Wij zaten daar te eten toen die groep er min of meer uit werd gezet. Die mensen van dat bedrijfsuitje ff verderop hadden echt zoiets van: WTF?!
Die kerels ook telkens met die kartonnen reclamepop (gevalletje topless vrouw) van de videotheek.
Werd er nou in die bar ook met borden eten gegooit naar de serveerster ofzo? zoiets zei een maat van mequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef kevin6188 het volgende:
Die filmpjes die tevoorschijn komen zodra je iets van Reeperbahn, Hamburg of Hamburg-Ajax intikt, zijn ook stuk voor stuk te grappig.
Hehe dat hoor ik er wel meer zeggenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:03 schreef w00h00 het volgende:
Prachtige lappen tekst van Silenus en Jasza, heb er spijt van dat ik niet ben gegaan
Kan ik me niet herrineren iigquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:23 schreef kevin6188 het volgende:
Heb je die sloebers voor de McDonalds nog zien zitten, die linksmensen?
Niet echt aangezien maatjes van mij in arnhem wonen en we met 2 auto's gingen, ik ging bij die maatjes uit Arnhem in de auto toen en zij zouden ons volgen. Maar ze waren ons kwijtgeraakt wat wij in het donker niet doorhadden en ineens kreeg ik een sms dat ze in Oberhausen zaten ofzo, tsja wij hadden een tomtom natuurlijk haha.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanuit Amsterdam in Oberhausen komen![]()
Dan zijn ze na Utrecht dus al verkeerd gereden
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:05 schreef Jasza het volgende:
Daarna nog lekker 3 uur in een kroeg gezeten met allemaal Ajacieden, daar was het inmiddels al aardig rustig geworden en was iedereen heerlijk gezellig Ajax nummers aan het zingen en schatje mag ik je foto(kutlied). Na een tijdje vond de eigenaar het wel genoeg en begon ie te dreigen dat hij het niet meer zou toestaan aangezien er ook normale klanten zaten daar. Maargoed bier en veel Ajacieden, dat werkte dus niet bepaald en het bleef maar doorgaan en uiteindelijk moesten de meeste eruit van hem.
Grenscontroles? Nee man, die zijn er nooit. Aldus D-K en Putdeksels.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef Jasza het volgende:
Zat nog ff terug te lezen:
[..]
En er waren bij Hengelo ook wel grenscontroles, al werden wij er niet uitgehaald.
Raar he dat die duitse politie daar niks aan doet, terwijl je bij die 410 bussen richting bremen toch wel wat verwacht!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Grenscontroles? Nee man, die zijn er nooit. Aldus D-K en Putdeksels.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef ericajax het volgende:
[..]
Gewoon kippenvel als je hoort hoe het uitvak uit zn dak gaat
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef Barca het volgende:
Terechte overwinning. Het was niet briljant, maar we waren wel duidelijk beter. Meer balbezit, meer initiatief, feller in de duels.
Wel jammer dat er geen beelden zijn dat het vak helemaal losgaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:16 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja he !tering man dat hele vak explodeerde gewoon
![]()
Deze wedstrijd ga ik niet snel vergeten denk ik
Ik hoorde van iemand dat er bij de ZDF vanuit een andere hoek is gefilmd en het uitvak is best vaak in beeld geweest, tegenover 0 x van de NOS. Dus maar eens ff kijken of die uitzending toevallig op het Internet is te vindenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen beelden zijn dat het vak helemaal losgaat![]()
Volgens mij zag dat er echt madness en sick uit
Hehe dat zou wel vet zijn ja, want ben wel benieuwd hoe het eruit zag, ik lag onder 4 mongolen namelijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef firecow het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat er bij de ZDF vanuit een andere hoek is gefilmd en het uitvak is best vaak in beeld geweest, tegenover 0 x van de NOS. Dus maar eens ff kijken of die uitzending toevallig op het Internet is te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |