abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63602963
Nooit geweten dat Jol zo een zure vent was trouwens. "Ajax heeft weinig bijgedragen".. mn neus..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_63603020
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Cheiron het volgende:
Nooit geweten dat Jol zo een zure vent was trouwens. "Ajax heeft weinig bijgedragen".. mn neus..
Lekker boeiend wat Jol vindt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_63603070
quote:
'Geweldige steun van onze supporters'
Datum post: 28-11-08 18:29 - Gepost door: Boudy - Bron: goal.com - Aantal keer bekeken: 305 - Aantal reacties: 4

Oogstrelend voetbal werd er niet op de mat gelegd, maar het resultaat mocht er zijn. Door de 0-1 overwinning op Hamburger SV is Ajax bijna zeker van de volgende ronde. Goal.com sprak na afloop met linksback Thomas Vermaelen.

Twee minuten na de aftrap stond de Ajax-Belg al op de helft van de tegenstander. Ter illustratie: zondag tegen AZ duurde dat tot de veertigste minuut. Snel was al duidelijk dat Ajax ruimte zou krijgen om te gaan voetballen.

Diep in de tweede helft wisten de Amsterdammers die te benutten na een cadeautje van de HSV-defensie. "Dit is een hele goede overwinning denk ik," vertelt Vermaelen. "Het schijnt dat we door zijn, dus ik ben wel blij."

"HSV is gewoon een hele sterke tegenstander, fysiek gezien. We hebben ze af en toe ontwricht met snel combinatiespel, maar we hebben óók gevochten als een team," spreekt Vermaelen trots.

De verdediger is de laatste weken terug te vinden op de linksbackpositie. "Dat is weer heel anders dan centraal. In het begin is het even afwachten, maar je kan het ook positief bekijken: je wordt er wel een betere voetballer van."

Vermaelen: "Ik leer nieuwe dingen. Daar moet je voor open staan. Dat besef ik me nu wel. En over die centrale positie: dat leer ik echt niet af."

Na afloop bleven de Ajacieden lang hangen bij het met drieduizend supporters gevulde uitvak. "De fans waren echt heel mooi. Het geeft ons steun. Dat het er zoveel zijn, dat doet je wel wat."
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:03:23 #54
82589 S-Two
barba macacu
pi_63603235
Inderdaad, hulde Silenus.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_63603308
Mijn verslagje dan maar:

Om 5 uur op de donderdagochtend vertrokken we vanuit Amsterdam, rond een uurtje of 12 na een goede heenreis waren we bij het stadion om de kaarten om te wisselen.

Daarna zijn we even gaan slapen aangezien we aardig verrot waren, rond een uurtje of 3/half 4 belde Aanvoerder of ik er al was en dat het daar een totaal gekkenhuis was met politie die heen en weer aan het scheuren waren.

Toen zijn we maar richting Reeperbahn gegaan en zoals Silenus al zei, het leek wel alsof de russen gvd aan het binnenvallen waren daar. We liepen vrij ver door omdat we een goede kroeg zochten, uiteindelijk kwamen we uit bij 1 of andere Kebab zaak met een goedkope supermarkt ernaast. Achja ook daar was er genoeg gezeik met de ME en was de sfeer niet geweldig.

Daarna nog lekker 3 uur in een kroeg gezeten met allemaal Ajacieden, daar was het inmiddels al aardig rustig geworden en was iedereen heerlijk gezellig Ajax nummers aan het zingen en schatje mag ik je foto(kutlied). Na een tijdje vond de eigenaar het wel genoeg en begon ie te dreigen dat hij het niet meer zou toestaan aangezien er ook normale klanten zaten daar. Maargoed bier en veel Ajacieden, dat werkte dus niet bepaald en het bleef maar doorgaan en uiteindelijk moesten de meeste eruit van hem.

Inmiddels waren we wel aardig lazerus na die 3 uur zuipen en zochten we de metro maar op. Wij de metro in naar het stadion, waarop een aantal gasten waarmee ik was zo lazerus waren(ik weet van niks! ) dat ze gingen zingen naar een goeduitziend duits blond meisje:

SEX MET DIE BLONDE

Niet wetende dat ze dat toch wel kunnen verstaan daar, waarop de hele metro helemaal stukgaat en dat wijf vrij rood werd Haar vader kon het ook niet echt waarderen die ernaast stond hehe.

Toen we eindelijk bij de ingang aankwamen was het echt een totaal gekkenhuis daar, het was op een soort van verhoging en er waren maar 2 poortjes open. Wij gingen in de massa staan maar het was al snel duidelijk dat je van alle kanten werd gebeukt en dus geen kant meer opkon, er mocht maar 1 iemand per keer door het poortje van de stewards van HSV. Na heel wat geduw en getrek waren we dan eindelijk binnen( nog steeds een wonder dat er niemand zwaar gewond is geraakt daar). De Ajax stewards kregen zelfs klappen van de ME of HSV stewards omdat ze vonden dat dit helemaal niet kon. Ik hoop dat Ajax wel een klacht hierover gaat indienen maar dat helpt toch geen fuck met die nazi's daar.

We zitten op de 3e ring, maar dat maakt niet uit bij zo'n wedstrijd. Vlak voor de wedstrijd begon vonden 2 HSV gasten het leuk om hun kont aan het uitvak te laten zien en een beetje de held uit te hangen totdat er ineens politie tussen de vakken kwam staan en ze verder de hele tijd stil op hun stoel zaten. Maar ze zorgde gelukkig wel voor leedvermaak met het koude weer De eerste helft was vooral erg koud en het voetbal was niet echt speciaal , maargoed met een 0-0 ruststand kon ik wel goed leven.
De 2e helft was daarintegen een stuk lekkerder, meer sfeer uit het Ajax vak en ook een beter Ajax vooral nadat Gabri erin kwam En toen kwam onze superjoodse Leonardo het veld in en maakte hij nog eens een doelpuntje! Waarop het hele vak gek werd en er zeker 4 man bovenop me vielen en ik even helemaal niks meer meekreeg van wat er verder gebeurde maar dat maakte natuurlijk niet uit.
Het gedeelte daarna was natuurlijk het lekkerst, erg lekkere sfeer en ontzettend veel lachende gezichten
Ik had ook niet het idee dat HSV nog zou scoren en nadat de slechtfluitende Italiaan eindelijk affloot leek het wel alsof we de UEFA cup al hadden gewonnen.

Daarna nog een kwartier vastgezeten in het vak maar het was natuurlijk prachtig om alle spelers naar het vak te zien komen nadat ze gedoucht hadden Was een prachtig gezicht en daar doe je het toch allemaal wel voor.

Daarna dus weer terug naar de metro lopen en toen gebeurde dit:

[Centraal] Randverschijnselen #32

Erg jammer weer allemaal, een maat van me zat voor de ingang van het station op ze knieeen en had ze hart vast en ik had echt het gevoel dat ie zo kon instorten daar Gelukkig was het gewoon een hyperventilatie actie maar het verneukt je stemming wel, en aangezien ik ook met een verrotte poot moest rennen kon ik niet meer op me voet staan zowat.

Uiteindelijk verder rustig terug naar het hotel, waarop we besloten hebben niet meer naar de stad te gaan(wat we na de wedstrijd wel van plan waren tot een uurtje of 3/4 maargoed).

Al met al een toptripje maar dat soort dingen verkloten het wel flink.. En nu ben ik verrot en kan ik dus amper meer lopen

[ Bericht 1% gewijzigd door Jasza op 28-11-2008 20:28:26 ]
pi_63603357
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:05 schreef Jasza het volgende:
Mijn verslagje dan maar:
Hier gestopt met lezen nadat ik zag hoever ik nog moest scrollen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63603391
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:07 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Hier gestopt met lezen nadat ik zag hoever ik nog moest scrollen
Je hebt toch niks beters te doen dan die onzin lezen van mij
pi_63603461
Prachtig stukje Silenus!
Had je nog iets gemerkt van rellen na de wedstrijd?
pi_63604232
Jasza ook leuk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63604333
Mooie verslagen heren! Erg goede overwinning, had ik niet verwacht!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_63604633
Leuk die verslagen. Ik beloof hierbij dat ik van mijn volgende Europese tripje ook een verslag zal schrijven. Tenminste van het geen ik me dan nog kan herinneren.
pi_63605676

Het fimpje heeft alles: Evert, goal, publiek dat uit zijn dak gaat
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:22:46 #63
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63605870
Die verslagen Geweldig
Jawel, je keek.
pi_63605957
quote:
Daarna nog lekker 3 uur in een kroeg gezeten met allemaal Ajacieden, daar was het inmiddels al aardig rustig geworden en was iedereen heerlijk gezellig Ajax nummers aan het zingen en schatje mag ik je foto(kutlied). Na een tijdje vond de eigenaar het wel genoeg en begon ie te dreigen dat hij het niet meer zou toestaan aangezien er ook normale klanten zaten daar. Maargoed bier en veel Ajacieden, dat werkte dus niet bepaald en het bleef maar doorgaan en uiteindelijk moesten de meeste eruit van hem.
Heu, zat jij ook in die Sportsbar vlakbij de kermis/stadion Sankt Pauli? Wij zaten daar te eten toen die groep er min of meer uit werd gezet. Die mensen van dat bedrijfsuitje ff verderop hadden echt zoiets van: WTF?!

Die kerels ook telkens met die kartonnen reclamepop (gevalletje topless vrouw) van de videotheek.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63606009
Lekkere verslagen jongens!
pi_63606127
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef denthemen het volgende:

Het fimpje heeft alles: Evert, goal, publiek dat uit zijn dak gaat
Gewoon kippenvel als je hoort hoe het uitvak uit zn dak gaat
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_63606194
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Heu, zat jij ook in die Sportsbar vlakbij de kermis/stadion Sankt Pauli? Wij zaten daar te eten toen die groep er min of meer uit werd gezet. Die mensen van dat bedrijfsuitje ff verderop hadden echt zoiets van: WTF?!

Die kerels ook telkens met die kartonnen reclamepop (gevalletje topless vrouw) van de videotheek.
Haha ja daar zat ik ook

Was wel lachen daar idd
pi_63606434
Die filmpjes die tevoorschijn komen zodra je iets van Reeperbahn, Hamburg of Hamburg-Ajax intikt, zijn ook stuk voor stuk te grappig.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63606750
Ajax
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_63606844
Dit was zeg maar het ontvangstcomité toen ik, tegen de ME in dus, aankwam op de Reeperbahn:

vrijdag 28 november 2008 @ 21:50:23 #71
82589 S-Two
barba macacu
pi_63606932
AZ speelt wel weer goed trouwens. Dat is toch wel echt de concurrent voor de titel.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_63607241
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef kevin6188 het volgende:
Die filmpjes die tevoorschijn komen zodra je iets van Reeperbahn, Hamburg of Hamburg-Ajax intikt, zijn ook stuk voor stuk te grappig.
Werd er nou in die bar ook met borden eten gegooit naar de serveerster ofzo? zoiets zei een maat van me
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:03:10 #73
51286 w00h00
Digital man!
pi_63607424
Prachtige lappen tekst van Silenus en Jasza, heb er spijt van dat ik niet ben gegaan
pi_63607625
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:03 schreef w00h00 het volgende:
Prachtige lappen tekst van Silenus en Jasza, heb er spijt van dat ik niet ben gegaan
Hehe dat hoor ik er wel meer zeggen

Achja wat je bij EU duels allemaal ziet, eigenaars van supermarkten die met knuppels naar buiten komen en zwervers die op mondharmonika spelen die ineens Ajacieden gaan trappen

Het is iig altijd gezellig
pi_63608130
Heb je die sloebers voor de McDonalds nog zien zitten, die linksmensen?
pi_63608635
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:23 schreef kevin6188 het volgende:
Heb je die sloebers voor de McDonalds nog zien zitten, die linksmensen?
Kan ik me niet herrineren iig

Ik zag wel een zwerver slapen onder een deken midden op de straat
pi_63608845
Jammer dat AZ vrij makkelijk gewonnen heeft, hopen op een vormdipje voor ze binnenkort.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63608848
Zondag winnen!
pi_63609070
Zat nog ff terug te lezen:
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanuit Amsterdam in Oberhausen komen
Dan zijn ze na Utrecht dus al verkeerd gereden
Niet echt aangezien maatjes van mij in arnhem wonen en we met 2 auto's gingen, ik ging bij die maatjes uit Arnhem in de auto toen en zij zouden ons volgen. Maar ze waren ons kwijtgeraakt wat wij in het donker niet doorhadden en ineens kreeg ik een sms dat ze in Oberhausen zaten ofzo, tsja wij hadden een tomtom natuurlijk haha.

Maargoed ze waren er gewoon tegelijk met ons uiteindelijk, kaartje kopen does the trick.

En er waren bij Hengelo ook wel grenscontroles, al werden wij er niet uitgehaald.
pi_63609166
quote:

pi_63609444
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef Jasza het volgende:
Zat nog ff terug te lezen:
[..]

En er waren bij Hengelo ook wel grenscontroles, al werden wij er niet uitgehaald.
Grenscontroles? Nee man, die zijn er nooit. Aldus D-K en Putdeksels.
pi_63609725
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Grenscontroles? Nee man, die zijn er nooit. Aldus D-K en Putdeksels.
Raar he dat die duitse politie daar niks aan doet, terwijl je bij die 410 bussen richting bremen toch wel wat verwacht!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63609772
Er waren wel grenscontroles.
pi_63609822
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef ericajax het volgende:

[..]

Gewoon kippenvel als je hoort hoe het uitvak uit zn dak gaat

Ja he ! tering man dat hele vak explodeerde gewoon
Deze wedstrijd ga ik niet snel vergeten denk ik
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:18:26 #85
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63609876
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef Barca het volgende:
Terechte overwinning. Het was niet briljant, maar we waren wel duidelijk beter. Meer balbezit, meer initiatief, feller in de duels.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_63609964
Mooie beelden bij Ajax TV
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63609999
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:16 schreef firecow het volgende:

[..]

Ja he ! tering man dat hele vak explodeerde gewoon
Deze wedstrijd ga ik niet snel vergeten denk ik
Wel jammer dat er geen beelden zijn dat het vak helemaal losgaat

Volgens mij zag dat er echt madness en sick uit
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:30:02 #88
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63610242
Lekkere verslagen !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63610402
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wel jammer dat er geen beelden zijn dat het vak helemaal losgaat

Volgens mij zag dat er echt madness en sick uit
Ik hoorde van iemand dat er bij de ZDF vanuit een andere hoek is gefilmd en het uitvak is best vaak in beeld geweest, tegenover 0 x van de NOS. Dus maar eens ff kijken of die uitzending toevallig op het Internet is te vinden
pi_63610424
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef firecow het volgende:

[..]

Ik hoorde van iemand dat er bij de ZDF vanuit een andere hoek is gefilmd en het uitvak is best vaak in beeld geweest, tegenover 0 x van de NOS. Dus maar eens ff kijken of die uitzending toevallig op het Internet is te vinden
Hehe dat zou wel vet zijn ja, want ben wel benieuwd hoe het eruit zag, ik lag onder 4 mongolen namelijk
pi_63610455
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Er waren wel grenscontroles.
orly? En niet zo een klein beetje ook!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63610456
Uitvak is bij de NOS ook vaak genoeg in beeld geweest.
pi_63610490
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:36 schreef Noshiba het volgende:

[..]

orly? En niet zo een klein beetje ook!
Wat bedoel je dan met je vorige post?
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:37:40 #94
31771 DirkDirk
Map Of The Problematique
pi_63610502
Ja, dat zag er echt ziek uit net na de goal. Explosie in het uitvak. We zaten vlak links naast het uitvak, bovenin, dus hadden een mooi overzicht over het uitvak. Maat van me en ik keken elkaar aan, zo van, de tering, daar gaan gewonden vallen
pi_63610527
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef DirkDirk het volgende:
Ja, dat zag er echt ziek uit net na de goal. Explosie in het uitvak. We zaten vlak links naast het uitvak, bovenin, dus hadden een mooi overzicht over het uitvak. Maat van me en ik keken elkaar aan, zo van, de tering, daar gaan gewonden vallen
Haha dan zag ik jou zeker opspringen daar, zat ook vrij hoog op de 3e ring namelijk
pi_63610628
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met je vorige post?
Omdat jij zei: Grenscontroles nee man die zijn er nooit en ik neem aan dat dit sarcastisch was ging ik er sarcastisch op in met dat de 410 bussen bij bremen-ajax helemaal niet gecontroleerd werden
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63610654
Ik moet hier even posten
ik wist niet eens dat dit topic er was
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_63610694
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Omdat jij zei: Grenscontroles nee man die zijn er nooit en ik neem aan dat dit sarcastisch was ging ik er sarcastisch op in met dat de 410 bussen bij bremen-ajax helemaal niet gecontroleerd werden
410-bussen zijn toen niet gecontroleerd? Zou best kunnen hoor, dat weet ik niet. Wel waren er toen ook gewoon grenscontroles.
pi_63610927
Leuke verslagen mannen!
Vinden jullie het leuk als daar een apart topic voor komt net zoals sommige andere verslagen al in een apart topic zijn gekomen?
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:10:40 #100
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63611370
Geen probleem Sjimz.

@Landgeld: Er waren idd veel supporters die normaal niet zo snel in een combi stappen maar nu wel massaal afreisden. Hoewel je natuurlijk niet kunt spreken van 'buscombi-volk' enerzijds en 'gekke hoolies' anderzijds.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')