3x raden pannekoekquote:
Kom bij mij de badkamer doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:05 schreef LastRequest het volgende:
Afwas bijna helemaal gedaan.. moet natuurlijk zondagavond ook wat te doen hebben
Ik zit echt allemaal kutklusjes te doen omdat ik écht geen zin heb om de trein te pakken
Hé niet zo he!quote:
Mja, in dat geval zou je juist blij moeten zijn dat je weer de trein in magquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hé niet zo he!
Moet m'n lover toch ook eens zien
Ja je moet voldoende voor casus hebben wil er uberhaupt vrijstelling gelden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook... na Blok B ben ik vrij of komt daar die hele fucking casus nog eens bij?
Ik heb de gratis ongekraakte versie, wat kun jij meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Wat is het internet toch fijn. M'n AVG-licentie verliep eigenlijk a.s. maandag, net een licentiecode van het net geplukt waarmee m'n licentie tot 2018 loopt. Ik hoef me voorlopig nergens druk om te maken.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef Misstique het volgende:
Cocktailprikker is met 14 punten de winnaar in STA en gaat dus door naar de eindstemronde in FEE!.
Niks mis met AVGquote:
Ik kan met mijn ogen dicht het puntje van mijn neus aanraken, jij ook?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb de gratis ongekraakte versie, wat kun jij meer?
Ja ik weet niet, meestal zit ik nog wel tot half 10 op mijn werk te koekeloeren. Kassa tellen, opruimen, afwassen, stofzuigen, dweilen, etc etcquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Snel? normaal ben ik 5 over 9 al thuisnu gingen we 5 over 9 pas spullen binnen zetten
Ik was sociaal doen met ouders enzulks, nu reageer jij nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef Mikkie het volgende:
Kutpiet. Wil je 'm helpen met AVG, reageert 'ie niet op msn.
Hell fucking yeah!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie is beroemd, hij heeft zelfs een eigen extensie!
Dan moet je bedenken of je er regelmatig iets mee gaat doen. En als je dan de basisset vraagt, zou ik er in elk geval meteen Zeevaarders bij vragen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik zit te denken of ik kolonisten van catan vraag.
Wij krijgen van papa en mama gewoon nog echt sinterklaascadeaus, tot max 50 euro. Maar mn broer heeft wel iets van 50 dus dan wil mama dat ik ook iets van 50 krijg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:49 schreef Mikkie het volgende:
Doen jullie een minimumbedrag dan?
Bij ons gaan er altijd een aantal zaken op het lijstje, en dan is het aan iedereen voor zich om te bepalen wat hij/zij uitgeeft.. Ligt er ook maar net aan wat een leuk cadeautje is om te geven. Vind ik iets leuks voor 10 euro: prima. Kost het 20 euro: ook prima.
Probeer het eens op woensdagmiddag bij de particulierenintroquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef TheVotary het volgende:
Is het nog steeds zo dat bij die introlessen van 'fitness' nog steeds wel eens mensen niet op komen dagen? tm 23 jan zit alles vol. En ik wil graag eerder beginnen....
Gaan ze zeker een cursus deadliften doen?![]()
Hmm daar eens naar kijken, maar even serieus heb je er nog echt iets aan (aan die intro dan)?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Probeer het eens op woensdagmiddag bij de particulierenintro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |