eeeeh, ja...quote:
Lekker te kunnen racen, zou ook kunnen als ik niet zo veel last van framedrops had. Voor de rest vind ik NFS wel lachen altijd.quote:
Dat heeft NFS al jaren niet meer gehad dus waarom verwachten mensen dit tochquote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker te kunnen racen, zou ook kunnen als ik niet zo veel last van framedrops had. Voor de rest vind ik NFS wel lachen altijd.
als je verder in de game komt dan heb je veel minder last van framedrops en andere grafische gekkigheden. ik vind het een prima game, stukken beter dan NFS: Pro Streetquote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker te kunnen racen, zou ook kunnen als ik niet zo veel last van framedrops had. Voor de rest vind ik NFS wel lachen altijd.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Gold medals halen nu veel makkelijker na laatste update. Ik noem het de pussy-patch.
Alleen de requirements voor zone medailles zijn aangepast. De gameplay niet. Die Trophy is dus nog hetzelfde. Idem voor tijdritten en snelste ronde. Die tijden zijn gewoon makkelijker op easy.quote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is dat zone ook aangepast
Zeus
Als zo'n spel een exclusive zou zijn geweest en puur ontwikkeld/progged zijn voor de PS3, zouden die framedrops dan nog steeds voorkomen?quote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo, viel tegen? Ik vond em juist super. Je moet nooit naar reviewers en dergelijke luisteren. Gewoon lekker zelf bepalen wat je leuk vindquote:Op maandag 1 december 2008 19:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
In hoeverre viel GTA4 nou tegen? Hij is namelijk 25 euro nu bij play (deal of the day)
http://www.play.com/Games(...)Auto-IV/Product.html
En dan is tegelijkertijd Saints Row 2 ook 25 euro:
http://www.play.com/Games(...)s-Row-2/Product.html
Is Saints Row niet beter dan GTA tegenwoordig?
Ook Bioshock voor 25e trouwens, ook een koopje?
Hele goede keuze. GTA IV is een fantastische game, fuck die critici.quote:Op maandag 1 december 2008 19:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Reviewtje gelezen en die maakte weer enthousiast... zojuist GTA4 besteld dus
FUCK DE MAATSCHAPPIJquote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hele goede keuze. GTA IV is een fantastische game, fuck die critici.
SR = neger- en mooiboyspelquote:Op maandag 1 december 2008 21:19 schreef Remake het volgende:
GTA 4 is niets vergeleken bij![]()
Saints Row 2
![]()
![]()
SR heeft humor
SR heeft leukere gevarieerde missies
SR heeft customizing
SR heeft een kettingzaak
SR heeft geen saai verhaal
Ik rende in Saints Row 2 de hele tijd rond met een Brit ja.quote:Op maandag 1 december 2008 21:34 schreef Platina het volgende:
[..]
SR = neger- en mooiboyspel![]()
GTA IV = ook deels voor de normale maatschappij
Je bent misbruikt door een manquote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef ikookhier het volgende:
Gisteren LBP gespeeldecht lachen
Dansen met een meisje in HOME![]()
Nothing beats the running man train!quote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef ikookhier het volgende:
Gisteren LBP gespeeldecht lachen
Dansen met een meisje in HOME![]()
Ben er al weer ff niet geweest, maar what the fuck zijn jullie aan t doen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:17 schreef Beach het volgende:
Waarom zitter er alleen perverselingen in Home.
quote:
Sletjes partyquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:39 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ben er al weer ff niet geweest, maar what the fuck zijn jullie aan t doen?
Waaaaaaaaaaaaaaaaa...ik word gekquote:Op maandag 1 december 2008 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
UNCHARTED 2 TEASER!
http://www.gametrailers.com/player/43231.html
[ afbeelding ]
OOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op maandag 1 december 2008 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
UNCHARTED 2 TEASER!
[ afbeelding ]
ZOMG HYPE!quote:Op maandag 1 december 2008 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
UNCHARTED 2 TEASER!
[ afbeelding ]
GAWD WHY, ik zit echt de hele ochtend alquote:
Dat is Stephaniequote:Op dinsdag 2 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
LMAO!!! Ik heb geen geluid en wil ook helemaal niet weten hoe 't klinkt. Eerst zie ik een paar poppen in een roze barbie omgeving gevolgd door een meisje. Dus ik denkden dat 't iets teletubbies voor kleine meisjes is.. komt opeens die schreeuwerd van een Lil Jon in beeld.![]()
![]()
+1 Win
You gotta do the cooking by the bookquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
GAWD WHY, ik zit echt de hele ochtend al
ITSAPIECEOFCAKE TO BAKE A PRETTY CAKE YEAH BITCH YEAH
BREAK IT DOWN BIATCH, LEMME SEE YOU BAKKITUUUUP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |