Ik ga wel ff kijkenquote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik die niet al gezien in de store?
Netjesquote:
Dan heb ik gister lucht gedownloadquote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef robbolo het volgende:
[..]
In de Us store is ie wel te vinden, in de eu store weer is niet.
Maar wel leuk gedaanquote:
nope, nog geen demo gezien.quote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Is er al een demo van NFS Undercover in USA store?
2. Ik krijg 1 deze dagen 100 euro aan vvv bonnen, mijn doel is om Uncharted ergens op te halen. Waar is die nog zonder classic hoesje te vinden in de klassieke winkels?
Hebben ze helemaal niets in die armoedige havenstad? Neem eens een bezoekje naar Amsterdam, de 2e Parijs van Europa, daar vloeit het spel nog rijkelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
2. Ik krijg 1 deze dagen 100 euro aan vvv bonnen, mijn doel is om Uncharted ergens op te halen. Waar is die nog zonder classic hoesje te vinden in de klassieke winkels?
Geen idee maar ik heb hem wel, en vind NFS undercover echt tegen vallen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Is er al een demo van NFS Undercover in USA store?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |