abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 14:03:26 #251
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63667506
Lekker je bed in, Marlieske!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 14:09:27 #252
5428 crew  miss_sly
pi_63667647
marlieske, dit gedeelte heb je gelukkig achter de rug. Lekker in bed bijkomen
Sterkte met wachten op de uitslag, slopende dagen!

Reinhilde, het rommelt toch zijn best, dat is mooi. Het duurt nou vast niet lang meer!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 1 december 2008 @ 14:16:57 #253
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63667825
Ow G_K wat ontzettend verdrietig! ik hoop je snel weer te zien hier en dan de volle 40 wk

Marlieske wat een ervaring! Ik *hoop*hoop*hoop* dat jullie straks de best mogelijke uitslag krijgen!

Reinhilde, ik denk dat het nu echt heus is begonnen hoor! Het kan vast niet meer héél lang duren!

Hier hyper baby in de buik. Gezellig dat gedraai en gefriemel onder in mijn buik.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63667941
Marlieske, hoelang duurt het nu voordat je de uitslag hebt?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 1 december 2008 @ 14:25:15 #255
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63667976
Georgette, jeetje wat erg zeg. Heel veel sterkte om dit te verwerken

Marlieske, fijn dat de punctie op zich meeviel, nu een spannende tijd van wachten. Ik hoop zo voor jullie dat de uitslag ook goed is
Make love, not war ☮
pi_63668165
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:23 schreef Ticootje het volgende:
Marlieske, hoelang duurt het nu voordat je de uitslag hebt?

Volgende week krijgen we een voorlopig uitslag van 3 mogelijke chromosoom afwijkingen, de rest krijgen we pas 22 december dus nog 3 slopende weken wachten.
Maakt het totaal op 7,5 week leven in spanning, alleen daarvan word je soms al misselijk het duurt allemaal zo enorm lang.
Mama van Isa en Ties
pi_63668181
G_K sterkte.

Marlieske sterkte met wachten op de uitslag.
pi_63668332
Georgette_Kloonie, wat ontzettend jammer en verdrietig....sterkte

Marlieske, blij dat het achter de rug is. Hoop zo voor je dat je straks een goede uitslag krijgt!

Reinhilde, hopelijk zet het voorwerk zich gauw om in het echte werk! Succes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63668992
Georgette_Kloonie heel veel sterkte

Marlieske, nog 3 slopende weken wachten, sterkte

Reinhilde ik hoop voor je dat het allemaal doorzet!

Ik had verkeerd gekeken ik moest om 11.45 op school zijn, daar kwam ik om 12.15 achter Toch maar snel op de fiets gesprongen voor de laatste les. Voordeel is wel dat ik nu al lekker kan bankhangen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 december 2008 @ 15:13:09 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63669204
sterkte marlieske met wachten nu

lekker toch flower-ti-amo?? wat zeiden ze op school??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63669410
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef DJMO het volgende:
sterkte marlieske met wachten nu

lekker toch flower-ti-amo?? wat zeiden ze op school??
zeker lekker Het was niet zo'n probleem, deze lessen worden ook gegeven door een goede vriend van mijn vader dus dat maakte het allemaal nog wat makkelijker.
pi_63669796
Marlieske, heel veel sterkte met het wachten. Ik duim heel hard dat alles in orde is.

Hier heeft het nog niet doorgezet, maar het is ook niet helemaal weg. Ik hoop er nu gewoon op dat dit ervoor zorgt dat ik morgen gestript kan worden, dan zou die 2 december best nog eens kunnen lukken! (Net zoals ik al de hele tijd denk dat het topic nr 420 zal zijn .)
pi_63669902
Nou volgens je ticker moet je nog 5 dagen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 1 december 2008 @ 15:38:04 #264
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63669914
G-K, sterkte

Reinhilde, pas je wel op dat je je niet teveel focust op 'weeen doen pijn, dus dit is nog niets'? Ik heb een paar dagen geleden nog een verhaal gelezen van iemand die dus helemaal geen weeen weg hoefde te puffen, dus het kán natuurlijk ook zo zijn dat jij dat ook hebt.

Marlieske, veel sterkte met wachten. Zolang in onzekerheid moeten zitten is helemaal niets...

Hier trouwens ook een eerste kindje. Een druk eerste kindje, dat wel...

[ Bericht 0% gewijzigd door DolleMina op 01-12-2008 15:45:12 ]
  maandag 1 december 2008 @ 15:40:27 #265
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63669990
Marlieske sterkte met wachten...

G-K, sterkte met het verlies.

En voor Reinhilde gewoon.... haaalllllo babietje... kom eens kijken wat een mooie boom mama voor jouw heeft opgetuigd... kun je heerlijk naar turen als je in de box ligt..
pi_63670201
Ja mn ticker telt er nu elke dag een dag bij op. Raar ding.

DolleMina, ik ga er niet van uit dat ik zoveel geluk heb, maar ik ga, pijn of niet, de VK bellen als het weer heel regelmatig is en minimaal een uur 2-3 minuten. Ben nu niet aan het checken, dat ga ik pas weer doen als ze echt snel komen of als het pijn gaat doen.

Gek gevoel hoor, ik voel dat het rommelt, en toch is het nog steeds zo onwerkelijk, ook omdat het nog niet door heeft gezet.
  maandag 1 december 2008 @ 16:06:05 #267
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63670775
zet m op reinhilde, en net als wat ik al eerder dit topic aangaf ( en ook in 418 trouwens :p ) en Dollemina ook al zegt, weeen hoeven geen pijn te doen, en als je wel zon bofkont bent kun je al wel eens te laat zijn als je gaat bellen als het pijn doet of je moet er n topsport van willen maken ^^
Liever n keer te vaak bellen dan te weinig
Ga lekker languit liggen en laat je lichaam de rest doen.
Oh ja en updates blijven geven anders haal je 420 misschien niet eens hahahaha

GK wat een ontzettend triest nieuws heel veel sterkte en tot ooit
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 1 december 2008 @ 16:24:20 #268
114177 Diaan73
pi_63671292
Ow het is mijn 2e kindje en Peacemans 1e. Dat staat ook bij de VK en kraamzorginstelling genoteerd. Peaceman dient wat meer/andere aandacht ook te krijgen. Helemaal met verzorgen, daar weet hij maar heel weinig tot niets van.
Make love, not war ☮
pi_63672286
G_K, wat een rotnieuws .. heel veel sterkte meid

Marlieske, succes met het wachten nu Fijn dat de punctie meeviel!

Reinhilde, het rommelt hier ook weer een beetje, misschien dat we die datumtweeling wel halen Morgen moet ik iig om 11:45 naar de gyn, hoe laat moet jij naar de verloskundige?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63672898
Georgette, wat klote, wat stom, wat verdrietig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63673947
Fuente, ik moet om 0945 bij de VK zijn.
Hier is het nu weer wat rustiger geworden... maar het is nog geen 2 december, wat niet is kan (weer) komen...
  maandag 1 december 2008 @ 18:04:12 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63674037
Je hebt daar nog 36 uur voor dan hoor! En dat zou moeten kunnen hoor.
  maandag 1 december 2008 @ 18:10:21 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_63674174
GK
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63674318
oeh...fuente!?
Reinhilde..nog "goed" eten en vroeg naar bed!
pi_63674834
Marlieske; heel veel sterkte met het afwachten, wat moet dat moeilijk zijn en ook zo zwaar, dat het wachten lang duurt. Je klinkt als een hele sterke en dappere meid. Een hele dikke knuffel en ik duim hard voor jullie dat de uitslag goed is

Georgette_Kloonie; wat verdrietig nieuws Heel veel sterkte!

Reinhilde; ik duim dat het nu lekker in gang blijft en jullie beebje echt onderweg is!
pi_63675034
GK, wat balen!":*

Reinhilde, ik hoop dat het rommelen snel overgaat in het echte werk!

Oehh Fuente, jij ook aan de rommel!! Spannend!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63675513
He G_K wat een kl*tebericht! Veel sterkte.
pi_63677298
G_K, he getsie, dat is geen leuk nieuws...

Marlieske, fijn dat het op zich redelijk is meegevallen (zo lees ik het). Sterkte met wachten nu

Reinhilde, succes! En die ticker is maf...

Fuente, leuk datumtweeling.

Fuente en Reinhilde-beeb, buiten speel tijd hoor Kom dan!
Fake it till you make it...
pi_63678975
Die pittenzakken die je in de magnetron kan gooien in plaats van een kruik, is dat wat? (en mag dat bij pasgeborenen?) Is het veiliger dan een kruik?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 december 2008 @ 21:10:29 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63679092
wordt bij pasgeborenen afgeraden raissa, even zoeken voor je
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63679420
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef Raissa het volgende:
Die pittenzakken die je in de magnetron kan gooien in plaats van een kruik, is dat wat? (en mag dat bij pasgeborenen?) Is het veiliger dan een kruik?
Het is niet erg veilig. Die pitten kunnen ontzettend heet worden. En als ze te droog worden (door het vaak opnieuw opwarmen) dan kunnen ze zelfs gaan smeulen en in brand vliegen.

Ik heb mijn kussentje ooit eens opengemaakt om de pitten schoon te maken en de hoes te wassen en bij mij zaten er al een aantal zwartgeblakerde tussen En ik was dus altijd al erg voorzichtig met opwarmen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63679465
He G_K wat ontzettend rot. Heel veel sterkte.
En Marlieske ook heel veel sterkte met het wachten.

Mijn tepels zijn ineens weer helemaal normaal, terwijl ze eerst veel donkerder en groter waren... Nu heb ik wel rare tepels omdat ik een paar x een borstverkleining heb gehad, maar ik vind dit toch wel raar en maak me er wel zorgen over... Het is toch normaal dat je tepels de hele zwangerschap donkerder/groter blijven?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 december 2008 @ 21:21:13 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63679472
quote:
Pittenkruik
Dit is een soort zak gevuld met pitten; bijvoorbeeld kersenpitten of lijnzaad. De pitten houden na opwarming in de magnetron, oven of op de verwarming de warmte lange tijd vast. Consument en Veiligheid raadt aan om pittenkruiken onder toezicht te gebruiken. Laat uw kind niet slapen met een pittenkruik, ook vanwege het risico op wiegendood. Toezicht is ook nodig bij gehandicapten en personen die niet doeltreffend kunnen reageren, omdat er enkele gevallen bekend zijn waarbij een kersenpittenkruik is ontbrand. Van kruiken met andere soorten pitten zijn geen gevallen van spontane ontbranding bekend.
http://www.veiligheid.nl/(...)wContent/l4inbed.htm

pi_63679569
quote:
De cosibag kan wel. www.cosibag.nl
pi_63679819
G-K, wat jammer! Sterkte ermee!
  maandag 1 december 2008 @ 21:40:00 #286
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63680168
GK wat verdrietig nieuws. Veel sterkte.

En ik ben wat traag van begrip maar Mikoxx, wat fijn, 2 tegelijk. Dikke proficiat hoor.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63681329
GK wat een rot nieuws,erg verdrietig.Veel sterkte.
01-08-2008
pi_63683726
Net onder de douche gezeten, nu is alle activiteit verdwenen.
Ik ga proberen lekker te slapen, en hopen dat ik gestript kan worden morgen!

Fuente, succes he meid!
  maandag 1 december 2008 @ 23:18:56 #289
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63683900
Alle slaap pakken die je pakken kan Reinhilde . Die baby komt er echt wel uit, en die slaap krijg je(uitzonderingen daargelaten) heeeeeel lang niet zoals je 'm gewend was

G-K, sterkte!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 1 december 2008 @ 23:32:45 #290
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63684311
quote:
Het kan, maar dan max 1 min in de magnetron op 500 watt, het voelt dan niet zo warm voor ons, maar voor de kleintjes is het warm genoeg. aangeraden word om op de dag er een vochtige washand op te leggen ( zie ook de uitleg hierboven met droogte)
Voor de nacht is het inderdaad niet geslaagd.
Maarrrrr hij werd door de kinderarts juist wel aanbevolen om in de wandelwagen (periode november december etc) te gebruiken omdat hier het gebruik van gewone kruiken totaal uit den boze is, doordat deze kunnen rollen snel afkoelen en dan meer kwaad dan goed doen. wel geld dat een pitten kruikje nooit rechtstreeks tegen je kindje aan mag liggen. dus een laken minimaal er tussen en in de kinderwagen leg je m gewoon op het voeteneinde zodat je kindje warme voeten houd en zich zelf dus ook warm houd. ( klein tipje voor kolvende moeders met veelvraatjes in de meeste pittenzakjes zit net genoeg ruimte om een flesje van 150cc in te kunnen proppen en lekker op 37C te houden, zodat je als je even naar buiten moet tegen voedingstijd aan lekker warm drinken beschikbaar hebt en je kindje gelukkig en tevree is)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63687811
Hier een halve nacht opgelopen met veel pijnlijke harde buiken. Ik voelde meteen al dat het niet wat zou worden, en er is ook niets gebeurt. Zo even Sara naar het kdv brengen, en dan weer snel in bed, slapen

Reinhilde, ik hoop dat er bij jou toch nog iets heeft doorgezet vannacht hoor! En dat je anders goed gestript kan worden
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:26:19 #292
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63688066
G_K, wat jammer nou toch... Sterke

Marlieske
Voor jou ook een dikke met het doorkomen van deze moeilijke tijd.

Rommelende dames, hopelijk mogen jullie snel jullie kindjes verwelkomen!
Behalve Dakota dan, die moet maar gewoon op d'r beurt wachten
.... met gevoel voor drama....
pi_63688209
Rommelende dames wachten jullie op topic 420? want daar zijn we bijna hoor!

Ik heb gehoord dat die pittenzakken juist niet aangeraden worden omdat ze in de fik kunnen vliegen... (oh dat staat een stukje terug dus ook...). Overigens heb ik laatst op mn ehbo cursus een foto gezien van een kindje waarbij de heetwaterkruik in bed was gaan lekken... . Heftig hoor.
Er bestaan ook elektrische kruiken en gelkruiken linkje
Fake it till you make it...
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:50:14 #294
114177 Diaan73
pi_63688368
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:36 schreef Nijna het volgende:
Rommelende dames wachten jullie op topic 420? want daar zijn we bijna hoor!

Ik heb gehoord dat die pittenzakken juist niet aangeraden worden omdat ze in de fik kunnen vliegen... (oh dat staat een stukje terug dus ook...). Overigens heb ik laatst op mn ehbo cursus een foto gezien van een kindje waarbij de heetwaterkruik in bed was gaan lekken... . Heftig hoor.
Er bestaan ook elektrische kruiken en gelkruiken linkje
Daarom moet je ze ook testen op lekkage... moet ik trouwens nog doen.

Nou Fuente en Reinhilde, het is 2 december hoor Kom maar op met die babies
Make love, not war ☮
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:50:59 #295
62233 Jelief
ikke lief!
pi_63688378
Een pittenzak kun je ook heel goed warm maken op de verwarming. dan wordt hij nooit zo heet dat hijvlam kan vatten maar wel warm genoeg om extra warmte te geven.

GK . kl*te, sterkte.

Marlieske, sterkte met wachten. Ik vind het leerzaam om je verhaal te lezen. Goed voor mijn beeldvorming over prenatale diagnostiek.

Reinhilde, ik hoop voor je dat hetvandaag écht gaat gebeuren.

Fuente, nog even lekker slapen en dan aan de bak!

Ik ben het zat! Als de gyn gaat zeggen dat ze met 37 weken gaan inleiden dan mag dat van mij. Hoezeer ik ook ben van laat de natuur zijn beloop.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:14:19 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63688670
Reinhilde, hoe was de nacht verder? Hopelijk heb je nog even lekker kunnen slapen. En zo niet, dan hoop ik dat je gewoon hard bezig bent.

Om 08.45 moest je naar de vk toch? Ben benieuwd of ze je idd kan strippen.
pi_63688734
Reinhilde, hopelijk is het vannacht al allemaal gewoon op gang gekomen

Marlieske, sterkte met wachten!
pi_63688798
Jelief,

Nou Fuente, ik ben er klaar voor hoor! Weet alleen niet of mijn lichaam dat ook is.
Heb veel gedroomd over mijn baby vannacht, ook echt het/een gezichtje gezien, en dat heb ik nog niet eerder gehad, dus ik beschouw het maar als een goed teken.

Geen activiteit meer hier, wel dat het daar beneden echt pijn doet, de baby duwt.

VK is om 945, dus ik ga nu even ontbijten. Tot straks!
pi_63688874
Succes Reinhilde! En Fuente natuurlijk ook!

Die electrische kruiken worden niet zo warm als de metalen waterkruiken. Ze koelen ook een stuk sneller af. Hier dus heel ouderwets twee metalen kruiken. Nieuw, gecontroleerd en met de dop naar beneden.
Maar de electrische kruik is wel heel handig om midden in de nacht vanuit je bed nog even een extra kruikje te kunnen maken. Dat scheelt weer koude voeten
pi_63688906
Reinhilde en Fuente, succes vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')