Dat vond ik ook wel jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Overigens kudo's voor de vele hommages in de film. Van uitspraken tot de complete overname van de laatste scene met Terminator uit T1 (endoskelleton op de trap achter Reese/Connors aan) en de simpele doch effectieve uitleg van het litteken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk eerder om datgene wat mensen maar deels zagen: een veldslag tussen machines en mensen. Alleen het idee van intelligente robots werkt al goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef Estolan het volgende:
ghehe, hij was juist een kaskraker om het verhaal
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:41 schreef DemonRage het volgende:
In het volgende deel verslaan ze de machines:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: De actiescenes waren redelijk cool, maar ik vond met name het verhaal een stuk minder als in de voorgaande delen; je krijgt echt het gevoel dat dit meer 'glue' is om de actie-scenes aan elkaar te knopen.
Maar goed, ik had gelukkig al een aantal meningen van mensen gelezen over deze film (o.a. in dit topic - bedankt!), en als je de film gaat kijken met de verwachting dat het niet de terminator-to-end-all-terminators is, maar gewoon een degelijke actiefilm, dan kom je niet bedrogen uit. Ik heb me prima vermaakt, in ieder geval.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
Er valt niks te veranderen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:13 schreef Synthesist het volgende:
[..]
ik denk eerder om datgene wat mensen maar deels zagen: een veldslag tussen machines en mensen. Alleen het idee van intelligente robots werkt al goed.
Wat ik zelf vaag vind aan het verhaal is dat Reese de vader van Conner is maar uit de toekomst komt. Er vanuit gaand dat iemand uit de toekomst het verleden maar beter niet mag veranderen... (Back to the future)
Denkfout: Reese wordt NIET naar het verleden gestuurd om de oorlog te voorkomen, hij wordt teruggestuurd om Connor's toekomst veilig te stellen. (want in die oorlog moet hij een leider zijn)quote:Op zondag 7 juni 2009 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er valt niks te veranderen.
Elke keer stuurt Conner Reese naar het verleden.
Die oorlog komt er toch dus Reese zal altijd naar het verleden moeten
DIt was 2018, niet 2028. De terminators die tegen kogels kunnen zijn. de T-800's. Niet de T-600's Die zijn nog wel te verslaan (zoals je in het begin van de film, met dat gebroken endoskelet wat niet opgeeft, dat was een cool stukje).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:55 schreef Tweek het volgende:
Het gene wat me nog het meeste tegen staat en waar ik niet overna gedacht had tot ik het stuk van cracked las, dat is dan weer stom van mezelf, in de toekomst hadden ze laserwapens, waar zijn die gebleven? Een ander goedpunt, kogels werken niet in de eerste delen, maar nu wel? In deel 2 gaan de terminators kapot aan gesmolten metaal, nu niet? He? Wat? Hoe kan dat?
High altitude nuclear explosionquote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef xminator het volgende:
In het laatste deel maken ze een apparaat waarmee ze een krachtige EMP geven en waardoor alle machines het begeven...
Het komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denkfout: Reese wordt NIET naar het verleden gestuurd om de oorlog te voorkomen, hij wordt teruggestuurd om Connor's toekomst veilig te stellen. (want in die oorlog moet hij een leider zijn)
of ze schakelen skynet gewoon uit. de grondstoffen en energie moet toch ergens vandaan komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Estolan het volgende:
krijgen we straks deel 5 waar in 1.5uur alle T800's verslagen worden en OH JIPPY JAY de mens toch wint?
Het verzet upload het "I love you" virus van een gevonden laptop (laten we er een endorsement deal van maken en het wordt een Mac Airbookquote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Estolan het volgende:
ja dat vraag ik me ook af, het gaat in deze film wel erg makkelijk
krijgen we straks deel 5 waar in 1.5uur alle T800's verslagen worden en OH JIPPY JAY de mens toch wint?
beter van niet en weer als vanouds een ruige Rated R film!
veel beter had ik hem niet kunnen verwoorden, wederom weer een gemiste kans om de terminator film reeks een nieuwe boost te geven. Een hoop actie, gelikte transformers ehh terminators, het was echt alles behalve een ouderwetse terminator film, ik vond zelfs dat deel 3 nog meer in zich had dan dit deel. Een gemiste kans! en dankzij de trailer was voor mij een belangrijk plotpoint al duidelijk gemaakt. Jammer, oh en de freak out scene van Bale met shane Hurlbutt de DP? was dat de scene waar hij Bryce (die overigens echt er zo niet toe deed in deze film) een afscheidskus gaf?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef linebear het volgende:
Vond hem zeer zwak.... een matige actiefilm, met toevallig terminator erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |