abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69766387
ik denk als je nu rustig deel 1 -2 -3 achter elkaar gaat kijken en ddan direct de bios in duikt, dat je denkt

WTF, deel 4 slaat echt nergens meer op. Idd WAAR ZIJN ALLE SKELETTEN!, of ga je vertellen dat die er nu pas komen tussen 2018 en 2028. Datd eel waar marcus door de stad loopt, dat lijkt meer op de setting van I Am Legend, dan op een wereld die vergaan is door nuclaire raketten en Robots

Zowieso zie je gedurende de film een hoop robot, van terminators tot motoren, tot vliegtuigen tot Mega Bots die 20m hoog zijn, en die zijn ineens allemaal spoorloos als Conner uit het "kamp" probeerd te vluchten??!? dan heb je alleen ineens Arnie en niks anders, ook erg lomp.

deel 4 is in verhaal lijn zo slecht in elkaar gezet, is gewoon zondee

en ja ik zeg PG13 daar komt het door!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:10:08 #252
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69767053
BENG BENG BENG!

Hij is lekker hard, de nieuwe Terminatorfilm .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:33:03 #253
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_69767607
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Overigens kudo's voor de vele hommages in de film. Van uitspraken tot de complete overname van de laatste scene met Terminator uit T1 (endoskelleton op de trap achter Reese/Connors aan) en de simpele doch effectieve uitleg van het litteken.
Dat vond ik ook wel ja Maar ironisch genoeg vond ik dat ook tegelijk de betere stukken van de film...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_69768246
Ik heb wel een theorie over waarom we geen miljoenen menselijke skeletten zien. Toen ze in LA waren bleek de stad uitgestorven. Als ik het mij goed herinner vermijdt het verzet de grote steden, ik denk omdat het daar wemelt van de terminators.

Wellicht dat het verzet in een later stadium van de oorlog meer ballen krijgt en dus de steden induikt om terrein terug te winnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:10:00 #255
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_69768589
Als er zoals genoemd maar 2 mensen in LA rondlopen, dan heb je aan een stel T-600 modellen wel genoeg lijkt me. Ik vond het ook geen storende factor. Overigens komt de T-800 nu pas van de grond, en het blijkt uiteindelijk zowel kaal als met kunsthuid een erg effectief model, waardoor de rest uitgerangeerd wordt terwijl de T-800 het standaard infanteriemodel gaat worden.

Ik kreeg wil kippenvel bij het zien van die halve T-600 aan het begin en de T-800 als volwaardige moordmachines: more of that please
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_69768721
Sluit ik mij helemaal bij aan. Meer man vs machine oorlogje plz
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_69771300
Leuke actiefilm meer niet
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:05:46 #258
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_69777572
Man die speculaties hier. Ik heb die diepgang nooit kunnen vinden in het Terminator verhaal als ik kijk naar deel 1 2 en 3. Hebben jullie soms het boek gelezen? Als ik het zo lees hierzo is TermSalv meer een War of the worlds dan een nieuw Terminator deel. Misschien had beter een Vin Diesel in de nieuwe film gepast ipv Christian Bale om het one man army gedeelte door te zetten.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_69777922
Vond hem zeer zwak.... een matige actiefilm, met toevallig terminator erin
  zaterdag 6 juni 2009 @ 22:41:43 #260
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_69782009
In het volgende deel verslaan ze de machines:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69782929
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef Estolan het volgende:
ghehe, hij was juist een kaskraker om het verhaal
ik denk eerder om datgene wat mensen maar deels zagen: een veldslag tussen machines en mensen. Alleen het idee van intelligente robots werkt al goed.

Wat ik zelf vaag vind aan het verhaal is dat Reese de vader van Conner is maar uit de toekomst komt. Er vanuit gaand dat iemand uit de toekomst het verleden maar beter niet mag veranderen... (Back to the future )
  zondag 7 juni 2009 @ 00:20:54 #262
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_69784512
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:41 schreef DemonRage het volgende:
In het volgende deel verslaan ze de machines:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
OT: De actiescenes waren redelijk cool, maar ik vond met name het verhaal een stuk minder als in de voorgaande delen; je krijgt echt het gevoel dat dit meer 'glue' is om de actie-scenes aan elkaar te knopen.

Maar goed, ik had gelukkig al een aantal meningen van mensen gelezen over deze film (o.a. in dit topic - bedankt!), en als je de film gaat kijken met de verwachting dat het niet de terminator-to-end-all-terminators is, maar gewoon een degelijke actiefilm, dan kom je niet bedrogen uit. Ik heb me prima vermaakt, in ieder geval.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_69784872
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:13 schreef Synthesist het volgende:

[..]

ik denk eerder om datgene wat mensen maar deels zagen: een veldslag tussen machines en mensen. Alleen het idee van intelligente robots werkt al goed.

Wat ik zelf vaag vind aan het verhaal is dat Reese de vader van Conner is maar uit de toekomst komt. Er vanuit gaand dat iemand uit de toekomst het verleden maar beter niet mag veranderen... (Back to the future )
Er valt niks te veranderen.
Elke keer stuurt Conner Reese naar het verleden.
Die oorlog komt er toch dus Reese zal altijd naar het verleden moeten
  zondag 7 juni 2009 @ 00:59:31 #264
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_69785236
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Er valt niks te veranderen.
Elke keer stuurt Conner Reese naar het verleden.
Die oorlog komt er toch dus Reese zal altijd naar het verleden moeten
Denkfout: Reese wordt NIET naar het verleden gestuurd om de oorlog te voorkomen, hij wordt teruggestuurd om Connor's toekomst veilig te stellen. (want in die oorlog moet hij een leider zijn)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_69790989
Ik twijfel nog of ik hem in de bios ga zien... ik lees veel slechte kritieken.
pi_69792547
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 02:55 schreef Tweek het volgende:

Het gene wat me nog het meeste tegen staat en waar ik niet overna gedacht had tot ik het stuk van cracked las, dat is dan weer stom van mezelf, in de toekomst hadden ze laserwapens, waar zijn die gebleven? Een ander goedpunt, kogels werken niet in de eerste delen, maar nu wel? In deel 2 gaan de terminators kapot aan gesmolten metaal, nu niet? He? Wat? Hoe kan dat?
DIt was 2018, niet 2028. De terminators die tegen kogels kunnen zijn. de T-800's. Niet de T-600's Die zijn nog wel te verslaan (zoals je in het begin van de film, met dat gebroken endoskelet wat niet opgeeft, dat was een cool stukje).

De T800 in T2 smolt na het laten wegzakken in een bak metaal en worstelde niet tegen. Als ik me niet vergis is het skelet van een T800 van Coltan en smelt het niet direct mee. Ik vond die T-800 wel erg cool in elk geval.

Wat ik me wel afvraag, hoe overleven ze in godsnaam een battle met T-800's. Die dingen zijn zo gruwelijk taai...
pi_69793289
ja dat vraag ik me ook af, het gaat in deze film wel erg makkelijk

krijgen we straks deel 5 waar in 1.5uur alle T800's verslagen worden en OH JIPPY JAY de mens toch wint?

beter van niet en weer als vanouds een ruige Rated R film!
pi_69794195
In het laatste deel maken ze een apparaat waarmee ze een krachtige EMP geven en waardoor alle machines het begeven...
  zondag 7 juni 2009 @ 14:53:04 #269
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_69794554
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef xminator het volgende:
In het laatste deel maken ze een apparaat waarmee ze een krachtige EMP geven en waardoor alle machines het begeven...
High altitude nuclear explosion
pi_69796854
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Denkfout: Reese wordt NIET naar het verleden gestuurd om de oorlog te voorkomen, hij wordt teruggestuurd om Connor's toekomst veilig te stellen. (want in die oorlog moet hij een leider zijn)
Het komt op hetzelfde neer.

Ik bedoel ermee dat Reese en de terminators altijd naar het verleden gestuurd zullen worden.
In elke tijdlijk zal zich steeds hetzelfde blijven herhalen.

Want Conner zal Reese in elke tijdlijn naar het verleden moeten sturen met hetzelfde resultaat.
  zondag 7 juni 2009 @ 16:21:17 #271
19786 Mr.Saboteur
Hoi, ik Hier??
pi_69797537
Gisteravond gezien en ik vond het een leuke film.

Gelukkig hebben ze Star een mute knop gegeven want als ik ergens een hekel aan heb is het kinderen die overtuigend proberen te praten in films, verder was ze wel cool.

Zou die grijze vrouw misschien Sarah Conner kunnen zijn? dat ze al die tijd haar dood heeft gefaked?
pi_69797618
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Estolan het volgende:
krijgen we straks deel 5 waar in 1.5uur alle T800's verslagen worden en OH JIPPY JAY de mens toch wint?

of ze schakelen skynet gewoon uit. de grondstoffen en energie moet toch ergens vandaan komen.
  zondag 7 juni 2009 @ 16:54:05 #273
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_69798752
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Estolan het volgende:
ja dat vraag ik me ook af, het gaat in deze film wel erg makkelijk

beter van niet en weer als vanouds een ruige Rated R film!
Het verzet upload het "I love you" virus van een gevonden laptop (laten we er een endorsement deal van maken en het wordt een Mac Airbook ) en Skynet laat alle terminators huishoudelijke klusjes opknappen en zichzelf herprogrammeren tot landbouwmachines. Aan het einde van de film komt Will Smith nog even voor, waarin hij als laatste mens op aarde nogal argwaan heeft tegenover de robots. In de extended cut met alternatief einde zien we hoe de aarde vernietigd wordt door stedengrote vliegende schotels die onderdeel zijn van Skynet's Orbital Defense Termination Project. Echter, een Bruce Willis die in cryogenic toestand was ingevroren in de Batcave weet op het allerlaatste moment de vliegende schotels te vernietigen nadat hij er achter is gekomen dat deze niet bestand zijn tegen het in slow-motion zwaaien met een amerikaanse vlag.

Nadat de definitieve epische eindgevechtscène, die inhoudt het kijken van een door explosies omgeven wapperende amerikaanse vlag in slow-motion voor 23 minuten, is de aarde dan eindelijk gered en fade het beeld naar zwart, terwijl we de stem van Al Gore horen op een ouderwetse taperecorder die in een loop herhaalt: "Time to act... Time to act... Time to act...

Zo, ik had scriptschrijver moeten worden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 7 juni 2009 @ 19:07:51 #274
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_69802669
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef linebear het volgende:
Vond hem zeer zwak.... een matige actiefilm, met toevallig terminator erin
veel beter had ik hem niet kunnen verwoorden, wederom weer een gemiste kans om de terminator film reeks een nieuwe boost te geven. Een hoop actie, gelikte transformers ehh terminators, het was echt alles behalve een ouderwetse terminator film, ik vond zelfs dat deel 3 nog meer in zich had dan dit deel. Een gemiste kans! en dankzij de trailer was voor mij een belangrijk plotpoint al duidelijk gemaakt. Jammer, oh en de freak out scene van Bale met shane Hurlbutt de DP? was dat de scene waar hij Bryce (die overigens echt er zo niet toe deed in deze film) een afscheidskus gaf?

Sam worhington of hoe die knakker ook mag heeten was wel een aangename verassing. Prima acteur, hij speelde naar mijn mening bale glansrijk van het scherm Oh en trouwens wat was de muziek van Danny Elfman matig zeg ! Had echt wel een goede soundtrack van deze man verwacht, Had McG toch beter Hans zimmer kunnen inschakelen denk ik zo

Ik geef terminator salvation een 7-
pi_69809996
Wat heb ik niet begrepen als ik mezelf het volgende afvraag?

Toen Reese in die gevangenis zat op Skynet HQ, en die ene robot z'n gezicht identificeerde, waarom knalden ze 'm niet meteen neer. In het begin werd gezegd dat Reese op de hitlist stond van Skynet, zelfs nog boven Connor. Knal Reese neer -> Connor kan nooit bestaan -> geen verzet -> machines winnen.

Wat heb ik gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')