Zal vooral oude meuk zijn, verwacht ik. Overigens treden ze met de originele line-up op, dus met Wes Borland die in 2001 opstapte en min of meer het brein achter hun succes was.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Limp Bizkit
Spelen die nog ouwe meuk of is 't allemaal nieuwe shit? 't Ouwe geschreeuw kan ik wel enigszins waarderen, 't nieuwe ken ik niet
Nice, daar kan ik nog lekker op los gaan. Ondanks de commerciële kant toch altijd wel 'n leuke band gevonden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zal vooral oude meuk zijn, verwacht ik. Overigens treden ze met de originele line-up op, dus met Wes Borland die in 2001 opstapte en min of meer het brein achter hun succes was.
Dat verschilt per jaar, ik verwacht dat het dit jaar binnen een paar weken wel weer bekeken zal zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef kreuk050 het volgende:
Supervette namen!! Hoe snel is dit altijd uitverkocht???
Welnee, vorig jaar heb ik in mei/juni nog kaartjes kunnen kopen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat verschilt per jaar, ik verwacht dat het dit jaar binnen een paar weken wel weer bekeken zal zijn.
Vorig jaar was er ook een (voor de meeste festivalgangers) iets minder aantrekkelijk programma.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Welnee, vorig jaar heb ik in mei/juni nog kaartjes kunnen kopen...
Oasis, metallica, coldplay, kings of leon, placebo, the killers, franz ferdinand. Allemaal bands die wat mij betreft de moeite waard zijn. Mag ik vragen waar jij dan op zit te wachten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:08 schreef menjo het volgende:
Weinig inspirerend programma to nu toe... hier moeten nog wel wat interessantere namen bij komen.
Ook allemaal bands die je al lang had kunnen zien de laatste 6 jaar....zo bijzonder zijn die namen dus ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Oasis, metallica, coldplay, kings of leon, placebo, the killers, franz ferdinand. Allemaal bands die wat mij betreft de moeite waard zijn. Mag ik vragen waar jij dan op zit te wachten?
Voor jou misschien niet, voor mij zal dit voor een aantal toch de eerste keer zijn dat ik ze zie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook allemaal bands die je al lang had kunnen zien de laatste 6 jaar....zo bijzonder zijn die namen dus ook niet.
Dat kan natuurlijk, maar de afgelopen jaren zijn ze wel allemaal te zien geweest op LL, PP of RW. Zelfs Coldplay, al is dat al wat langer geleden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, voor mij zal dit voor een aantal toch de eerste keer zijn dat ik ze zie.
Allemaal leuk en aardig, maar dat maakt ze niet minder aantrekkelijk om te zien. Ik heb (bijvoorbeeld) placebo 2x gezien en die 3e zal ik me weer vermaken. Om nieuwe bands te ontdekken kan je beter naar andere festivals.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar de afgelopen jaren zijn ze wel allemaal te zien geweest op LL, PP of RW. Zelfs Coldplay, al is dat al wat langer geleden.
Het gaat erom dat het wel wat origineler kan. Metallica staat er al voor de tigste keer sinds 2002. Placebo staat tegenwoordig overal. Kings of Leon kun je tegenwoordig niet meer omheen, als zou je willen. Voor The Killers gaat steeds meer hetzelfde gelden. Om er een paar uit te lichten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dat maakt ze niet minder aantrekkelijk om te zien. Ik heb (bijvoorbeeld) placebo 2x gezien en die 3e zal ik me weer vermaken. Om nieuwe bands te ontdekken kan je beter naar andere festivals.
Daar heb je zeker gelijk, het wordt allemaal een beetje hetzelfde. Ga nu dit jaar naar werchter/pinkpop/lowlands. Overal zie je dezelfde namen opduiken. Bruce springsteen is wat dat betreft een welkome verandering. Maar ja, het blijven commerciele bedrijven en die willen gewoon omzet/winst maken. En bekende namen scoren nou eenmaal. Mensen weten wat ze kunnen verwachten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het wel wat origineler kan. Metallica staat er al voor de tigste keer sinds 2002. Placebo staat tegenwoordig overal. Kings of Leon kun je tegenwoordig niet meer omheen, als zou je willen. Voor The Killers gaat steeds meer hetzelfde gelden. Om er een paar uit te lichten.
Blijkbaar, en dat geldt echt niet alleen voor RW, is het steeds moeilijker om een beetje te variëren met je line-up. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat het slechte bands zijn (al zijn een paar dat wel).
Maar goed, aan de andere kant kunnen er nog zat leuke bands bijkomen.
Bruce op PP is idd een positieve verandering. Vorig jaar was Rage Against the Machine dat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk, het wordt allemaal een beetje hetzelfde. Ga nu dit jaar naar werchter/pinkpop/lowlands. Overal zie je dezelfde namen opduiken. Bruce springsteen is wat dat betreft een welkome verandering. Maar ja, het blijven commerciele bedrijven en die willen gewoon omzet/winst maken. En bekende namen scoren nou eenmaal. Mensen weten wat ze kunnen verwachten.
Maar ik ben zeker benieuwd of ze nog wat leuke namen tevoorschijn kunnen toveren, zoals vorig jaar pantera of moby. Dat zijn wel welkome tussendoortjes.
Ik moet zeggen dat ik niets van Neil young heb meegekregen (een klein stukje maar dat boeide me totaal niet eigenlijk). LL pakt het inderdaad anders aan, daar staan gewoon veel meer (onbekende/nieuwe) bands, dat is niet met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bruce op PP is idd een positieve verandering. Vorig jaar was Rage Against the Machine dat.
Op Werchter was Neil Young aanwezig vorig jaar en het jaar daarvoor Peter Gabriel. Dat zijn de acts die de slagroom op de taart maken. Helaas lijkt de laag slagroom elk jaar dunner te worden.
LL onttrekt zich enigszins aan de malaise op dat punt, omdat de insteek van dat festival totaal anders is.
Overigens ben ik van mening dat RW en PP niet echt te vergelijken zijn, maar dat terzijde.
NIET te vergelijken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou ga ik dit jaar voor het eerst naar PP dus kan niet oordelen in hoeverre dat te vergelijken is met RW
Nou, ik zit dus niet echt te wachten op voor de zoveelste keer coldplay, metallica, of placebo (ik vind dat ook niet erg interessante bands). Gelukkig heeft Werchter altijd een erg gevarieerd programma met een goede mix van grote/kleine en bekende/onbekende bands, ik verwacht dus nog wel een rits namen in de lijn van Fleet Foxes, Animal Collective, Shearwater, Antony etc (zoals vorig jaar Vampire Weekend en The National), en nog een grote naam uit het verleden (zoals in eerdere jaren The Who of Neil Young).quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Oasis, metallica, coldplay, kings of leon, placebo, the killers, franz ferdinand. Allemaal bands die wat mij betreft de moeite waard zijn. Mag ik vragen waar jij dan op zit te wachten?
Ik begijp niet dat je Neil Young en Peter Gabriel de slagroom op de taart kunt noemen. Tuurlijk, het is een kwestie van smaak, maar Neil Young was werkelijk slaapverwekkend en bij Peter Gabriel twee jaar geleden kreeg ik zelfs last van plaatsvervangende schaamte zo'n slecht optreden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bruce op PP is idd een positieve verandering. Vorig jaar was Rage Against the Machine dat.
Op Werchter was Neil Young aanwezig vorig jaar en het jaar daarvoor Peter Gabriel. Dat zijn de acts die de slagroom op de taart maken. Helaas lijkt de laag slagroom elk jaar dunner te worden.
LL onttrekt zich enigszins aan de malaise op dat punt, omdat de insteek van dat festival totaal anders is.
Toch niet op werchter?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:18 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar Neil Young was werkelijk slaapverwekkend
wat lul je nou, The Boss heerst !quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk, dat klinkt stukken beter dan een Bruce Springsteen
dit vind ik toch niet hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:25 schreef Beregd het volgende:
[..]
Maar sfeer valt wel mee vind ik. Een pak beter dan bvb Pukkelpop.
Ooit gehoord van overhypen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef BramKVO het volgende:
wat lul je nou, The Boss heerst !
Je bedoelt dat hij even met de auto naar de voordeur van het festival moet komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:21 schreef Apfelsaft het volgende:
Godver kom er net achter dat m'n pa z'n 50e verjaardag viert 4 juliDat wordt ff heen en weer met de auto
Denk niet dat dat op prijs gesteld wordtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij even met de auto naar de voordeur van het festival moet komen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
hoe kan Springsteen nu overhypet worden ? Metallica daarentegen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |