quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:42 schreef Cee het volgende:
En dan....La Cage aux Folles! SUPER! Helemaal goed.
En ik moet er even van bijkomen dat jij die loser van AI in je ava hebtquote:Ik moet hier even van bijkomen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En ik moet er even van bijkomen dat jij die loser van AI in je ava hebt![]()
![]()
quote:Nieuwe hoofdrol René van Kooten
AMSTERDAM - René van Kooten heeft een hoofdrol te pakken in de Nederlandse bewerking van de Broadwaymusical Urinetown.
Ook Suzan Seegers zal een hoofdrol gaan spelen in de musical die op 9 september in première gaat, zo meldt musical.blog.nl.
Urinetown is een satirische musical over een stad die kampt met aanhoudende droogte. Om waterverspilling tegen te gaan besluit het stadsbestuur daarom om alle privétoiletten te verbieden. René zal in de huid kruipen van Officer Lockstock. Suzan zal te zien zijn als Little Sally.
Beide musicalsterren waren te zien in Les Misérables. René als Jean Valjean en Suzan als Cosette.
Ik vond het erg mooi gezongen maar vooral bij de grote uithalen hoor je een jongere stem dan de man die hij speelt. Het stoort me echter niet, maar het viel me wel op. Echt heel mooi gezongen en hoogstwaarschijnlijk in het theater, live, nog indrukwekkender. Ik vond z'n bewegingen alleen wat gecontroleerd, wat beheersd, alsof hij zong over een hertje dat hij net in z'n rechterachterpoot had geschoten. Het stuk waar hij "If I die, let me die, let him live" zingt, dat wil ik het liefste als een laatste oerkreet (wel mooi gezongen natuurlijk) uitgebeeld zien, een laatste smeekbede aan God om zijn leven te nemen in plaats van die van Marius. Lekker op de borst rammen, reiken naar het onbereikbare, en dan vol piëteit (goh is dat een woord? Ik weet het niet. Ik gok het maar) naar de gewonde jongen op de barricade wijzen. En dat zag ik niet in de clip.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:20 schreef ElizabethR het volgende:
Cee, wonderer, wat vinden jullie van onderstaande??
Ow maar dat klopt wel hoor. Zo eens in het half jaar struin ik alles af op zoek naar nieuwe Gethsemane'squote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef Cee het volgende:
Trouwens, ik vind de uitspraak "Ik was gewoon weer op zoek naar Gethsemane's" best, alsof een junkie weer naarstig op zoek gaat naar een fix en daarvoor alle hoeken en straten afstruint.
Ik ga in augustus naar Joseph. Ben er erg benieuwd naar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:03 schreef RobbieBoy het volgende:
ga zondag middag voor het eerst naar Joseph and the amazing technicolor dreamcoat.
hoop dat het een mooie musical is.
Is deze musical helemaal door gecomponeerd, of zit er ook gesproken text in?
Volgens mij gaat hij stoppen:quote:Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef CarOnline het volgende:
Speelt Joseph nog in Londen eigenlijk?
Ik ga van 1-3 juli naar Londen en ik wil toch wel heel graag weer een musical meepikken en bij voorkeur Joseph.
Elke andere is ook goed maar die t liefst!
Dat wordt heel vroeg bij de ticket booth in de rij staan![]()
Maar zelfs dat is een feestje.
Londen
Oi...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij stoppen:
Hier kan je maar kaartjes kopen t/m 30-05-2009, terwijl je bij bijvoorbeeld Lion King kaarten kan kopen tot 31-01-2010..
Ik denk echt dat je te laat bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |