quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:42 schreef Cee het volgende:
En dan....La Cage aux Folles! SUPER! Helemaal goed.
En ik moet er even van bijkomen dat jij die loser van AI in je ava hebtquote:Ik moet hier even van bijkomen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En ik moet er even van bijkomen dat jij die loser van AI in je ava hebt![]()
![]()
quote:Nieuwe hoofdrol René van Kooten
AMSTERDAM - René van Kooten heeft een hoofdrol te pakken in de Nederlandse bewerking van de Broadwaymusical Urinetown.
Ook Suzan Seegers zal een hoofdrol gaan spelen in de musical die op 9 september in première gaat, zo meldt musical.blog.nl.
Urinetown is een satirische musical over een stad die kampt met aanhoudende droogte. Om waterverspilling tegen te gaan besluit het stadsbestuur daarom om alle privétoiletten te verbieden. René zal in de huid kruipen van Officer Lockstock. Suzan zal te zien zijn als Little Sally.
Beide musicalsterren waren te zien in Les Misérables. René als Jean Valjean en Suzan als Cosette.
Ik vond het erg mooi gezongen maar vooral bij de grote uithalen hoor je een jongere stem dan de man die hij speelt. Het stoort me echter niet, maar het viel me wel op. Echt heel mooi gezongen en hoogstwaarschijnlijk in het theater, live, nog indrukwekkender. Ik vond z'n bewegingen alleen wat gecontroleerd, wat beheersd, alsof hij zong over een hertje dat hij net in z'n rechterachterpoot had geschoten. Het stuk waar hij "If I die, let me die, let him live" zingt, dat wil ik het liefste als een laatste oerkreet (wel mooi gezongen natuurlijk) uitgebeeld zien, een laatste smeekbede aan God om zijn leven te nemen in plaats van die van Marius. Lekker op de borst rammen, reiken naar het onbereikbare, en dan vol piëteit (goh is dat een woord? Ik weet het niet. Ik gok het maar) naar de gewonde jongen op de barricade wijzen. En dat zag ik niet in de clip.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:20 schreef ElizabethR het volgende:
Cee, wonderer, wat vinden jullie van onderstaande??
Ow maar dat klopt wel hoor. Zo eens in het half jaar struin ik alles af op zoek naar nieuwe Gethsemane'squote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef Cee het volgende:
Trouwens, ik vind de uitspraak "Ik was gewoon weer op zoek naar Gethsemane's" best, alsof een junkie weer naarstig op zoek gaat naar een fix en daarvoor alle hoeken en straten afstruint.
Ik ga in augustus naar Joseph. Ben er erg benieuwd naar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:03 schreef RobbieBoy het volgende:
ga zondag middag voor het eerst naar Joseph and the amazing technicolor dreamcoat.
hoop dat het een mooie musical is.
Is deze musical helemaal door gecomponeerd, of zit er ook gesproken text in?
Volgens mij gaat hij stoppen:quote:Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef CarOnline het volgende:
Speelt Joseph nog in Londen eigenlijk?
Ik ga van 1-3 juli naar Londen en ik wil toch wel heel graag weer een musical meepikken en bij voorkeur Joseph.
Elke andere is ook goed maar die t liefst!
Dat wordt heel vroeg bij de ticket booth in de rij staan![]()
Maar zelfs dat is een feestje.
Londen
Oi...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij stoppen:
Hier kan je maar kaartjes kopen t/m 30-05-2009, terwijl je bij bijvoorbeeld Lion King kaarten kan kopen tot 31-01-2010..
Ik denk echt dat je te laat bentquote:
"Josephquote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie het ook op de officiele site, NOW Booking to 30th May 2009.
Maar verder geen bericht dat ie gaat stoppen ofzo.
Dat is het enige.
Dank je!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Joseph
With a crash of drums and a flash of light Joseph returns to the West End in his dazzling coat of many colours worn by Pop Idol's Gareth Gates - will close 30th May 2009 so hurry to get your seats now!"
Bron: http://www.adelphi-theatre.com/
Hoi ER!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:22 schreef ElizabethR het volgende:
Caro, ga naar Wicked!! Echt ik weet zeker dat je die enorm leuk zult vinden!!
Ik heb zelf het boek (en het vervolg) gelezen, en de musical (2x) gezien, en ik vind dat het verhaal uit het boek enorm is aangepast voor de musical. Er zijn zeker overeenkomsten, maar de verschillen zijn enorm. (Persoonlijk vind ik het veranderingen ten goede, het boek vond ik niet zo super.)quote:Op maandag 18 mei 2009 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook naar Wicked. Als het ooit in Nederland komt ga ik er zeker heen. Heb het boek zelfs gekocht en nu wil ik het nog liever zien
.
Ach so, dawissiknatuuknie!!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi ER!
Haha die heb vlak na de Londense premiere al gezien! Met Hellen Dallimore en Idina Menzel![]()
Ik heb de cd en ken alle liedjes uit mn hoofd.
Fantastische leuke musical inderdaad
Billy Elliot is ook erg goed ja. Persoonlijk vond ik 'm als musical leuker dan de film. (Maar dat kan komen doordat ik de film pas gezien heb nadat ik de musical 2 keer heb gezien, en de liedjes uit mijn hoofd ken.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach so, dawissiknatuuknie!!
Dan is Billy Elliot misschien een optie? Lieve musical! En anders Bloodbrothers. lekker spannend!!
Nee!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach so, dawissiknatuuknie!!
Dan is Billy Elliot misschien een optie? Lieve musical! En anders Bloodbrothers. lekker spannend!!
Ja, ik heb het inderdaad al ontdekt. Fantastisch gezongen overigens!!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:00 schreef Cee het volgende:
ElizabethR, wist je dat Adam Lambert van AI8 in een musical zat met Val Kilmer, Ten Commandments? Er is een dvd van, ik heb hem niet gezien, alleen maar een stukje op youtube waarin Adam zingt.
Oh dit lees ik nu pas, apart?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, nog wat Caro, als je Jerry Springer in het echie wilt zien moet je naar Chicago gaan, want daar zit ie zes weken in vanaf 1 Juni, dus dat zou net goed uitkomen.
Ben benieuwd wat hij bakt van Billy Flynn, want ik kan me niet voorstellen dat ie ook maar één noot kan zingen.
Ach, wie weet wat ie over een paar jaar gaat doen. Het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ie de rest van zijn leven ook voor het grote geld in de popindrustie gaat rondhangen. Jamai heeft het ook redelijk gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, ehm, Cee
Overigens, als theaterverslaafde vind ik het eigenlijk superjammer dat Adam gaat voor het grote geld en de commercie in de popindustrie. Zeker na het horen van een aantal opnames van musical/cabaretnummers Maar ik kan het me vanuit zijn standpunt wel voorstellen. Er is letterlijk helemaal NIETS dat die jongen niet kan zingen, behalve baspartijen, maar die kunnen ze dan mooi transponeren voor hem.
Snoepwinkel!quote:
Hairspray wil mijn vriendin ook heen, maar ik lees dat je dayseats hebt gehaald waar haal je die? Bij het theater zelf of bij Leicester Square Box office?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:42 schreef Cee het volgende:
Ik ga dit topic even afstoffen! Heb namelijk nog helemaal niks gezegd over m'n recente trip naar Londen. Het was weer super! We zijn naar Wicked geweest en hebben day-seats voor Hairspray gehaald. Eerste rij voor een schamele 25 pond, sommigen zullen het baggerplaatsen vinden maar ik vond het wel wat hebben om zo in de neusgaten te kunnen kijken en spuugspetters te ontduiken. Een show als Wicked moet je niet upclose zien maar de energie die van Hairspray af spettert is geschikt om van dichtbij te bekijken!
Ik gok even hoor, ik denk energiek en emotioneel......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |