Wanneer was je bij Tarzan dan? Ik was er 24 mei, en toen zag ik maar 2 jongens in pak, die bij een groepje leken te horen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
De (weinige) keren dat ik naar een musical ging was ik wel redelijk netjes gekleed, vooral naar Tarzan, maar dat was vooral omdat het voor mijn ouders' 25-jarig huwelijk was en we er voor uit eten gingen. We waren wel ongeveer de enigen die er netjes uitzagen btw.
Eh, volgens mij was dat in oktober 2007quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:29 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wanneer was je bij Tarzan dan? Ik was er 24 mei, en toen zag ik maar 2 jongens in pak, die bij een groepje leken te horen.
Bij Bol.com is hij nu ook te bestellen, hij komt uit op 15 juli. http://www.bol.com/nl/p/d(...)006761963/index.html (en deze is regio 2)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bij Amazon.com al te reserveren: http://www.amazon.com/Chess-Concert-Josh-Groban/dp/B0028SVXVM (is wel alleen regio 1)
De DVD is fantastisch. In 5 dagen tijd heb ik 'm al 3 keer bekeken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Bij Bol.com is hij nu ook te bestellen, hij komt uit op 15 juli. http://www.bol.com/nl/p/d(...)006761963/index.html (en deze is regio 2)
Ik heb hem ook al gezien, ik vond alleen Idina Menzel erg tegenvallen, wat een nare schelle stem heeft ze in Chess. En in Wicked vond ik haar zo leuk!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
De DVD is fantastisch. In 5 dagen tijd heb ik 'm al 3 keer bekeken.
Ik ga wel kijken denk ikquote:Op maandag 27 juli 2009 19:07 schreef wonderer het volgende:
Gaan jullie komend seizoen trouwens Op zoek naar Mary Poppins kijken?
Zodra het bezig is, raak je er weer helemaal inquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken denk ik
Op dit moment heb ik niet zoiets van; "ik moet naar die musical", maar ik zal toch wel gaan
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef CarOnline het volgende:
Speelt Joseph nog in Londen eigenlijk?
Ik ga van 1-3 juli naar Londen en ik wil toch wel heel graag weer een musical meepikken en bij voorkeur Joseph.
Elke andere is ook goed maar die t liefst!
Dat wordt heel vroeg bij de ticket booth in de rij staan![]()
Maar zelfs dat is een feestje.
Londen
In Breda toch? Ik ga als alles meezit de 20equote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]16 September naar Joseph!
Toch nog gelukt![]()
Wel in NL maar je kan niet alles hebben![]()
In Londen naar Avenue Q geweest![]()
Wel enorm gelachen overigens
Ja, Bredaquote:Op maandag 7 september 2009 22:20 schreef Clauw het volgende:
[..]
In Breda toch? Ik ga als alles meezit de 20e
Klopt helemaal. Vanaf mijn werk kan ik het meters-hoge uithangbord elke dag zien hangen.quote:Op maandag 7 september 2009 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
En vanaf 23 september staan ze in het '' Beatrix Theater'' te Utrecht dacht ik !
Ik heb al kaarten, maar stel me er sowieso niet veel van voor. Misschien valt het dan nog mee.quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef booo het volgende:
Ik was ook al van plan dit topic een kick te geven. Maar, iemand die al naar Hairspray is geweest of nog gaat? Het is verschrikkelijkDie vertaling
!
Ik ga dan ook alleen voor Esther van Boxtelquote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef tessie het volgende:
Ik ga dit weekend naar UrineTownBen heel benieuwd.
Mama Mia hoef ik niet te zien, heb die de vorige keer al gezien met betere spelers
Dat is haar ding. Ze doet altijd zo gekunsteld en gemaakt met haar stem om gedistingeerd en esoterisch over te komen, maar het werkt eerder averechts. Net als bij omhooggevallen middenklassers die zichzelf het accent van Katharine Hepburn hebben aangemetenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:24 schreef Cee het volgende:
Haar stem had af en toe wel moeite met wat noten maar het is zo specifiek dat het blijft boeien, het hoeft niet perfect te zijn. Moeilijk om uit te leggen.
Ze had zo'n vreemd accent vond ik ook. "Heauuuume" in plaats van "Home".quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:26 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat is haar ding. Ze doet altijd zo gekunsteld en gemaakt met haar stem om gedistingeerd en esoterisch over te komen, maar het werkt eerder averechts. Net als bij omhooggevallen middenklassers die zichzelf het accent van Katharine Hepburn hebben aangemeten
Wij zijn gisteren ook geweest en vond het helemaal geweldig. Heb genoten van de show. Hij kwam rustig op gang maar daarna ging het echt los. Uitstekende cast, niemand was echt minder. Arjan Ederveen deed het, ondanks de slechte eerste indruk op het MAG, toch heel goed. Geweldige komisch timing. En Cindy Bell, die Penny speelde...echt GEWELDIG!quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:24 schreef Cee het volgende:
Ik ga zaterdag naar Hairspray. Het zal zeker niet zo energiek en geweldig zijn als de UK versie (of de US versie die ik heb gezien) maar ik ga het een kans geven, het zijn nog maar de previews dus er kan (en moet) veel aan geschaafd worden.
Ik vind Jim een betere musicalzanger dan musicalzangers popzangersquote:Op zondag 27 september 2009 10:20 schreef Cee het volgende:
Jim had ik nog nooit eerder in een musical rol gezien en ik had gehoord dat zijn dans-abiliteiten niet al te super zijn. Maar of hij nu ontzettend verbeterd is of dat ik er gewoon weinig kaas van heb gegeten, maakt niet uit, want ik vond hem prima in de rol passen. Sowieso vond ik hem al sinds dat bekend werd dat hij Link ging spelen, perfect gecast hiervoor. En dan nu maar hopen dat hij dat niet alleen in persoonlijkheid maar ook in zang en dans naar voren kon brengen. En dat lukte. Niet de allerbeste zanger maar ik vind dat dat in deze rol ook niet het meest vereist is. Het klonk prima en je geloofde echt dat hij die sympathieke, ijdele en ook dat tikje arrogante tieneridool is.
Ik vond Amber niet sterk overkomen. Op de een of andere manier vind ik haar op een vervelende manier vervelend spelen.quote:Het duo Anouk/Velma (sorry, ik kan even niet op de naam van de actrice komen die de moeder van Amber von Tussle speelt) is geweldig gemeen.
Daar ben ik in afgelopen zondag ook geweest.quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]16 September naar Joseph!
Toch nog gelukt![]()
Ja, ze is goed, alleen vond ik haar af en toe te galmerig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar ben ik in afgelopen zondag ook geweest.
Jemig... wat is die Renée van Wegberg goed zeg.
Het is dat Freek Bartels zo bekend is geworden maar in feite hij mag nog niet in haar schaduw staan op het toneel.
Ik ben vooral benieuwd wat je over 'the full monty' en Tanz der Vampire; gaat schrijven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:52 schreef wonderer het volgende:
Ik heb wat musical-verslagen op mijn blog staan van afgelopen weken. VOor de liefhebber. Linkje in mijn sig.
Ik vond sowieso het geluid aan de harde kant en daardoor de tekst soms onverstaanbaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ze is goed, alleen vond ik haar af en toe te galmerig.
En dat irriteerde me een beetje![]()
Tanz was nog een heel gezeikquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat je over 'the full monty' en Tanz der Vampire; gaat schrijven.
Geloof van niet... leef je uitquote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef Patch het volgende:
Is er al een centraal topic ergens over "The Phantom of the Opera 2" (Love Never Dies) ?
En van "Tanz der Vampire"?
okeejquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij hadden de Fop-Freek overigens maar dat was geen straf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |