Ik vraag me altijd af waarnaartoe. Misschien is hier Foucault's notie van de heterotopia interessant,- misschien moet ik niet doen alsof dat soort dingen me interesseren en/of ik daar verstand van heb en gewoon dat misselijkmakende, arrogante kuttekopje van me dichthouden.quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Lienekien het volgende:
"Ik wil nog even melden... <insert> En dat vind ik toch wel zorgelijk."
"Goed, we nemen het mee."
Kun je eens eenduidig het verschil tussen een bison en een buffel uit de doeken doen? Ik denk dat we daar allemaal bij gebaat zouden zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef JAM het volgende:
Laat ik zeggen: bisons zijn mooie dieren. Dat zijn mooie dieren, vooral in galop.
Klamp je vast aan het idee dat het doen van deze constatering op zich een teken van intelligentie is.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef JAM het volgende:
Soms voel ik me vreselijk dom. Ik heb het gevoel dat ik alleen maar dommer en dommer en dommer aan het worden ben. Vreselijk..
Van een buffel kan je mozzarella makenquote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Kun je eens eenduidig het verschil tussen een bison en een buffel uit de doeken doen? Ik denk dat we daar allemaal bij gebaat zouden zijn.
Ja, kijk eens naar mij dan.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef JAM het volgende:
Soms voel ik me vreselijk dom. Ik heb het gevoel dat ik alleen maar dommer en dommer en dommer aan het worden ben. Vreselijk..
Ik heb alles, behalve de laatste aflevering gezien. In een vrij korte tijd, het was allemaal zo veel ellende dat ik, nog steeds, geen motivatie gevonden heb de laatste aflevering te bekijken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:43 schreef k_man het volgende:
Ik was een beetje uitgekeken op Six Feet Under, maar het laatste seizoen was toch wel weer erg goed.
Dit was de enige dramaserie die ik nog volgde.
Ik vind mezelf geen seriekijker. Natuurlijk volgde ik Twin Peaks in de 90's, ik heb met mijn vrouw twee seizoenen Desperate Housewives gekeken totdat we het niet leuk meer vonden, en momenteel dus Heroes, en dat was het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef Gellius het volgende:
Zijn jullie allemaal van die serie-kijkers? Ik ben wel eens aan een serie begonnen, maar er is meestal geen enkele garantie dat ik dat een week later om dezelfde tijd mij op tijd herinner.
De laatste aflevering is juist tamelijk vrolijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:14 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb alles, behalve de laatste aflevering gezien. In een vrij korte tijd, het was allemaal zo veel ellende dat ik, nog steeds, geen motivatie gevonden heb de laatste aflevering te bekijken.
Het staat voor mij vrij laag in de rangorde der kunstvormen ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:55 schreef Gellius het volgende:
Hm. Teentjes. Kennelijk wordt het als gênant ervaren om als serie-kijker te worden aangemerkt?
Oh, en Seinfeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:58 schreef k_man het volgende:
De gevolgde series die ik nu zo snel kan bedenken; the Sopranos, Six Feet Under, the Wonder Years, Law & Order (in bijna elke variant behalve Special Victims Unit). En wat hele of halve seizoenen van andere series.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |