quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Laten we nou niet meteen naast de schoenen gaan lopen, maar godverdomme, wat een overwinnig. Echt zitten genieten na dat gekanker van zondag.
MAAR ADELANTE IS STOMquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:36 schreef Florian_ het volgende:
Ik had volgens de regels van Adelante de echte lapo!
Toch knap dat de SCers het voor elkaar krijgen om nog 1 of zelfs 4 posts te maken na de lapoquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:36 schreef Florian_ het volgende:
Ik had volgens de regels van Adelante de echte lapo!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:37 schreef kraakhelderder het volgende:
[..]
kraakhelderder, voorheen kraakhelder. maar yvonne is een bitch lief.
aangenaam
Het record staat op 7 volgens mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch knap dat de SCers het voor elkaar krijgen om nog 1 of zelfs 4 posts te maken na de lapo
je kan je fiets toch wel zelf makenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:38 schreef Fascination het volgende:
Ik moet m'n fiets wegbrengen naar de fietsenmaker maar ik heb geen zin.
Nou ja toch maar doen.
intensive care?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ondanks d spits (bjaarden,kindrwagens) hb ik mn IC ghaald. Ben trots op mezelf
En wanneer ga je weer weg?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:37 schreef kraakhelderder het volgende:
[..]
kraakhelderder, voorheen kraakhelder. maar yvonne is een bitch lief.
aangenaam
je bent zuinig op de e?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
we waren vorige week tot #307 gekomen iddquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het record staat op 7 volgens mij
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Laten we nou niet meteen naast de schoenen gaan lopen, maar godverdomme, wat een overwinnig. Echt zitten genieten na dat gekanker van zondag.
wanneer gaan we weg, waar komen we vandaan.. wat stel je een moeilijke vragen op deze vroege middagquote:
ben trots op jequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ja, voor zijn doen is dat dus echt uitermate positiefquote:
Bynaquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je HEB het project GEHALD?
Wat voor pauper is dat?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:42 schreef McFearless het volgende:
Kali, om effe verder te gaan waar we gebleven waren..
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nu alleen zondag nog ff en we zitten toch weer een stuk stevioger in het zadel!
heb je dat bericht echt van een leraar gekregen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
_!
dat was mij nog nieteens opgevallen
Niet zo bydehand,newbie. Telefoonintrnet,zodoende.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef dagdag het volgende:
van onze correspondent
28 november 2008
Dagdagdanclub na 3 maanden faiiliet
de fanclub van fokker dagdag is gisteren door de rechtbank failiet verklaard
de man die zelf met 3 schapen het gerechtsgebouw inliep reageerde nuchter
de club zat al langer in zorgen door het aantal leden van 7
dagdag zelf zal ook verdwijnen vann fok
er is een boete van 10000 euro gegeven
doe mar durquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo bydehand,newbie. Telefoonintrnet,zodoende.
jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef kraakhelderder het volgende:
[..]
heb je dat bericht echt van een leraar gekregen?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
Moggeh.
Kanker, videokaart heeft het vandaag echt opgegeven.Even zoeken of we nog een reserve hebben.
Wieeej!quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:49 schreef kraakhelderder het volgende:
[..]
stuur terug dat je hem niet begrijpt :p
ies gratiesj tot 1 december!quote:
ies sjiekquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ies gratiesj tot 1 december!
Heb nog wel vaker met die vent te maken, kan hem dus beter zo goed mogelijk te vriend houdenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:49 schreef kraakhelderder het volgende:
[..]
stuur terug dat je hem niet begrijpt :p
Kibbelingquote:
Ja, en ik wil er dagdagpunten voorquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:54 schreef Florian_ het volgende:
Heuheu Skaff-a heeft eindelijk een keer een kwaliteitspost gemaakt![]()
quote:
quote:
Mwah, zo goed zie je er niet uitquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vanavond eet ik victoria baars uit de oven op een bedje van boter en lente-ui, met daarbij basmati rijst en worteltjes....
EN DAT MAAKT KALI HEUL ZELF WANT DAT KAN IE@1!!@2112!@
EN ER GOED UITZIEN EN KUNNEN KOKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, zo goed zie je er niet uit
Baggernewbquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:55 schreef kraakhelderder het volgende:
[..]
omdat jullie het zo leuk vinden quote ik mezelf nog een keer
Je weet wel hoe je vis moet kokenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vanavond eet ik victoria baars uit de oven op een bedje van boter en lente-ui, met daarbij basmati rijst en worteltjes....
Ik zou je doen hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
quote:
ben je reclame voor jezelf aant maken?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Devvie!quote:
Kut opmerkingquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Doei, gersjequote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ben je reclame voor jezelf aant maken?
Ik stem voor een fotoquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik heb besloten mij wat meer van de rustigere kant te laten zien om meer contact te krijgen met de vrouwelijke sc-ers onder ons!
en hoe kan ik dat beter doen door mijn kookkunsten te laten zien?
of een foto?
quote:
Uit me duimquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar waar haal je het GORE LEF vandaan mij zo aan te spreken???
Kom anders ook op de meet, gezelligquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef kraakhelderder het volgende:
[..]
bedankt man, je avatar UI heeft wel een lekker actueel sfeertje
BWEUHEUE ZOTHEID VUIGE KRINGSPIERMARINIER, ANAALPIRAAT EN STRAATSOLDAAT WHIWWHIquote:
Beiden !quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik heb besloten mij wat meer van de rustigere kant te laten zien om meer contact te krijgen met de vrouwelijke sc-ers onder ons!
of een foto?
amsterdam is veeerrrrquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:01 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kom anders ook op de meet, gezellig
Kreeg jij niet dat slechte nieuws uit het ziekenhuis? Wanneer gaat dat nu in dan, die 1 week nog te leven?quote:
Zo goed is je paint nou ook weer nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:03 schreef Skaff-a het volgende:
MAG IK MIJN PEENT IN DE OP INSTALLEREN?
quote:
van mij wel, maar wie ben ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:03 schreef Skaff-a het volgende:
MAG IK MIJN PEENT IN DE OP INSTALLEREN?
Hoi Cyberzone!quote:
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BWEUHEUE ZOTHEID VUIGE KRINGSPIERMARINIER, ANAALPIRAAT EN STRAATSOLDAAT WHIWWHI![]()
![]()
!11
Hoi Devvie!quote:
HAHAHAHH!!1111!!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kreeg jij niet dat slechte nieuws uit het ziekenhuis? Wanneer gaat dat nu in dan, die 1 week nog te leven?
Goaf! Als ik uit het gips ben mag ik ook weer!quote:
bij hoge uitzondering zal ik een niet al te duidelijke foto van mijzelf plaatsen, daar ik niet bij de meet aanwezig zal zijn....is dat aardig of niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beiden !zoveel vrouwelyke sc-ers zyn er eigenlyk niet
Jah, en hij heeft ook plannen om de wereld over te nemenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
DAN HEEFT JOU DUIM EEN BEETJE LAST VAN GROOTHEIDSWAANZIN GHELOOF IK@!@!12!@!@
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb geen zin meer in fok, denk dat ik hem binnenkort laat verstoffen ofzo
NEEEEEquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb geen zin meer in fok, denk dat ik hem binnenkort laat verstoffen ofzo
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:07 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jah, en hij heeft ook plannen om de wereld over te nemen![]()
quote:
nog 20minuten en dan masseert ze mequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf! Als ik uit het gips ben mag ik ook weer!
Pics, obviously. Wat moeten we met etenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
of een foto?
Hey, Would you like a chocolate covered pretzel?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan zou ik hem maar eens uit mijn anus halen want het begint mij behoorlijk te iriiteren!
Maar ook:quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:08 schreef Florian_ het volgende:
http://www.nu.nl/news/186(...)_onder_homo%27s.html
Kut
Geilquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
nog 20minuten en dan masseert ze me
Ontznd aardigquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
bij hoge uitzondering zal ik een niet al te duidelijke foto van mijzelf plaatsen, daar ik niet bij de meet aanwezig zal zijn....is dat aardig of niet?
"ruwe sexuele technieken"quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:08 schreef Florian_ het volgende:
http://www.nu.nl/news/186(...)_onder_homo%27s.html
Kut
Geil!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
nog 20minuten en dan masseert ze me
Je ziet wat dunnetjes. Ik zou wat meer eten als ik jouw was.quote:
Broederliefdequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan zou ik hem maar eens uit mijn anus halen want het begint mij behoorlijk te iriiteren!
quote:
Ist t merkn?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, zit je weer op je telefoon 4ebe!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pics, obviously. Wat moeten we met eten
Ik moet ook schijtenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef Devvie het volgende:
Kanker, ik voel een drolletje drukkenmaar ik moet weg
Jesus, wat een lelijke baggerkop!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:17 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jesus, wat een lelijke baggerkop!
Da's doorgaans toch voor pubers?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat draag je nou voor opzichtige merkkleding!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Laat ik nou ook fotoos van jou hebben hier!
Afgezien daarvan, zou je mij het bed uit trappen????quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat draag je nou voor opzichtige merkkleding!
Neequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, zou je mij het bed uit trappen????
quote:
Ik trap alle mannen mijn bed uitquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, zou je mij het bed uit trappen????
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik trap alle mannen mijn bed uit!
Sexy fucker ..quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Misschien handig voor de meet jah
[ afbeelding ]
Ik spreek jouw nog welquote:
Nee, ik doe niet aan seks voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
toch wel nadat je met ze klaar bent???
Ik wist niet dat jij die lange slungel was die emo aan het bashen wasquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Vlegel jij wou bier over mij gooien
Zeggen we gewoon dat je aan het zonnen bent ipv dat je hier knock-out ligt van de whiskeyquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb geen toffe foto van mezelf, zit op stageOf wes moet er 1 hebben
Stuur eerst ff een pm voor goedkeuring over die foto
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zeggen we gewoon dat je aan het zonnen bent ipv dat je hier knock-out ligt van de whiskey![]()
[ afbeelding ]
Toen had je al aan mijn kant moeten staanquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij die lange slungel was die emo aan het bashen was
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zeggen we gewoon dat je aan het zonnen bent ipv dat je hier knock-out ligt van de whiskey![]()
[ afbeelding ]
Je bent een geile binkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nu jij foto posten
Wij durven tenminsteen gvd maar 1 reactie op mijn foto
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nu jij foto posten
Wij durven tenminsteen gvd maar 1 reactie op mijn foto
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan seks voor het huwelijk.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:30 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed denkt na
[ afbeelding ]
Wat eet je vanavond?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ah ok....nou dan ga ik maar koken....
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:32 schreef Skaff-a het volgende:
Mijn eerste, onbewuste, Fok! meet met NB
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:30 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed denkt na
[ afbeelding ]
* Skaff-a rookt er nog maar 1quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:30 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed denkt na
[ afbeelding ]
Mijn gezicht is vrij beweeglijkquote:
hahaquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
* Skaff-a rookt er nog maar 1
[ afbeelding ]
Of zeg het gewoon ffquote:
Pika.. PIKA!!!!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Drugs are bad MKAY ?
[ afbeelding ]
Wat een mooie gitaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
En helaas niet bij de meet aanwezig:
[ afbeelding ]
Aandachtshoertjequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dan neem ik wel genoegen met jouquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En die is niet eens van mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je je rekeningen niet hebt betaald en de gordijnen hebt dicht gedaan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
WAAAAARRRRRRRROOOOOOOOOMMMMMMMMMM????? is het zo donker om mij heen????????????
Of te hard op zijn prostaat gedruktquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Omdat je je rekeningen niet hebt betaald en de gordijnen hebt dicht gedaan?
Ik zou mn hond er nog vanaf trappenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En er dan zelf op klimmen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou mn hond er nog vanaf trappen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En ik vind nummer 4 uit die serie leuker, mevrouw Breathtaking.quote:
Die gitaar in ieder geval niet !quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt het of je hebt het niet!
Wij matchen zo hardquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Omdat je je rekeningen niet hebt betaald en de gordijnen hebt dicht gedaan?
Post nou maar téttenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik voel me gelijk zo baas nu ik mn rijbewijs heb
Jij hebt een een jaren 80 stoner rocker hoofdquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wij matchen zo hard
[ afbeelding ]
Misschien is dat het, misschien is het wat anders.quote:
Tsk tskquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik voel me gelijk zo baas nu ik mn rijbewijs heb
Het was dan ook een grapje van mijn kant.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hazes vroeg zich dat af, niet ik...
Voetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die gitaar in ieder geval niet !
Je hebt wel mooie voeten![]()
![]()
Lekker op sabbelen.quote:
Maakt niet uit, hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien is dat het, misschien is het wat anders.
Ik speel Burn it downquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij hebt een een jaren 80 stoner rocker hoofdgeniaal !
Bah nbquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lekker op sabbelen.
En met je tong met tenen spelen enzo
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het was dan ook een grapje van mijn kant.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Weet je, ik zie jouw morgenochtend.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik dacht al, als jij dat al niet herkent....
KUTPOSTquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Bt, ik wil je voeten onderspuiten.
Weet jequote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Weet je
Voeten zijn bijzonder gevoelig ..
Eerst masseren met olie ..
Daarna zachtjes met je tenen spelen ..
Mijn tong glijd over je hak en hiel ...
Mijn warme lippen sluiten zich om je tenen ..
Kreunend van genot laat jij je achterover vallen ..
Je adem versnelt ..
Mijn natte glibberige tong glijd tussen je tenen ..
Als een pervers fallisch symbool..
Je kan het niet meer houden ..
Met een kreun kom je woest overeind en gooit mij op bed ..
Mijn harde fallus staat in vol ornaat ..
Je voeten komen dichterbij ..
Tenen glijdend over mijn kloppende eikel ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
En genietend zak jij achterover met het zaad druipend tussen je tenen ..
[..]
Weet je
Je adem versnelt ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
Okayquote:
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Weet je
Je adem versnelt ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
Dude....quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Weet je
Je adem versnelt ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
[..]
Weet je
Je adem versnelt ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
Fas !quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHAHA. You just made my day.
Je negeert me compleet. Bedanktquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
SOMEONE IS IN NEED OF SOME SERIOUS PUSSY HERE...
[..]
Weet je
Je adem versnelt ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
Neequote:Op vrijdag 28 november 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Fas !
Mag ik met jou voetjes spelen ?
Het is net aapjes kijken.quote:
Was ik het?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.
Voeten zijn walgelijk.
Ik had vannacht gedroomd dat ik een gitaar had gekocht en erop ging spelen.
Ik heb gedroomd dat ik al gillend als een varken over je voetjes kwam ..quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.
Voeten zijn walgelijk.
Ik had vannacht gedroomd dat ik een gitaar had gekocht en erop ging spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Speciaal soort aapjes, hiero.quote:
Daarom kijk ik hier niet te vaak, anders gaat het vervelen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah, na een tijdje valt het tegen. US is leuker wat dat betreft.
Wat is USquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah, na een tijdje valt het tegen. US is leuker wat dat betreft.
Hahahaha omgquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Weet je
Je adem versnelt ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
Gewenning.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Daarom kijk ik hier niet te vaak, anders gaat het vervelen!
Footjobs jeweetsquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha omgen mirre vindt dit okay
?
Gemeenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha omgen mirre vindt dit okay
?
Even serieus, vind je dat echt geil?quote:
US kan verwijzen naar:quote:
Hahaha okay, grappig. Ja mijn voeten mogen op zich best gemasseerd worden, maar daar stopt het ook welquote:
Neuh.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Even serieus, vind je dat echt geil?
Ik vind voeten dus echt niks hebben he. Met van die wratten, schimmels en eelt
Iets wat ik liever niet ga hebben.quote:
Oohquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neuh.
Maar mijn creatieve/zieke geest maakte even overuren
Valt wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Iets wat ik liever niet ga hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohen ik ga er nog serieus op in ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |