quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Dames ende heren,
Vanavond vind in hartje Amsterdam de allereerste KLB SC MEET plaats. Een groep van lollerikken gaat dan onder het genot van een biertje flink wat chimeisjes hosselen.
Nou vroeg ik me dus net zelf af: Hoe zou het eraan toe gaan bij zo' n KLB SC MEET.
Ik had al 2 scenario-discussies in mijn hoofd:
Verwachte discussies op de KLB SC MEET:
Discussie 1
- Zullen we na de meet even een frietje pakken ?
* Het is Patat !
- Friet !
* Patat !
- Friet ! Friet ! Friet !
* 1000x meer Patat dan jou !11 EINZ !1 ROFL LOLLERPWND Q!!!111 !11
Remlof en Biogarde ->![]()
![]()
Discussie 2
- Boh check die chimeid, die heeft een paar lekkere tieten !1
* JAILBAIT !!!1 1!111 HOSSELUUUUUUH !!
![]()
- Whehehehhehehe !1 EINZ !!!!!11111 Ik spreek haar even aaan !!!!11
- ZEG MEISJE KEN IK JOU NIET ERGENS VAN !
+ Uh nee ?![]()
- Jawel van de JAILBAIT !!1 EINZ !!!1111111!!!!
(hele groep lacht)
Remlof en Biogarde en meisje ->![]()
![]()
(echt helaas dat ik hier niet bij kan zijn. Ik weiger na het Koninginnedagfiasco van dit jaar nogmaals een stap in Amsterdam te betreden)
Schets *hier* de meet.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
op onwillekeurige momenten heel hard FIPO roepen....
Zelfs dan zouden ze nog "U" tegen me zeggenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
Remlof komt verkleed als die politieman van de Village People
Dat hoop ik wel voor jequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs dan zouden ze nog "U" tegen me zeggen
Vooral dat laatstequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:53 schreef Adelante het volgende:
Jordeeeh loopt naar jukebox
eyj joe shittzles ze hebben hier "do the hustel!!@?1"
groep: yooooo BAAAAAS!!!!!
café eigenaar: zeg het maar?
afcajos: yo gast, wat doe je![]()
café eigenaar: nou, jullie riepen mee
groep: waahahahaha loller!@121 2 erinz23! faalhaas!!!!!!!
café eigenaar: nog 7 fristi's dan maar?
Och, je weet het nooit he?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Remlof en Bio gaan niet, daarom ga ik ook niet.
Hahaha dat is wel een mooie jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Och, je weet het nooit he?
Ben wel benieuwd hoeveel biertjes ik kan krijgen voor een unban
En als hij afgelopen is; Opgelost! Slotje!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Start men een nieuw nummer in de club: Een hele groep die FiPo roept ->
Meetje.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Remlof en Bio gaan niet, daarom ga ik ook niet.
ik zou me laten afkopen met pakjes coke om die vervolgens 's nachts weer met winst terug te verkopen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Och, je weet het nooit he?
Ben wel benieuwd hoeveel biertjes ik kan krijgen voor een unban
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:53 schreef Adelante het volgende:
Jordeeeh loopt naar jukebox
eyj joe shittzles ze hebben hier "do the hustel!!@?1"
groep: yooooo BAAAAAS!!!!!
café eigenaar: zeg het maar?
afcajos: yo gast, wat doe je![]()
café eigenaar: nou, jullie riepen mee
groep: waahahahaha loller!@121 2 erinz23! faalhaas!!!!!!!
café eigenaar: nog 7 fristi's dan maar?
Dat was tof, hè.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is geen leuke grap IQM. Je bent vast uit vorm na de sc van gisteravond
Ik koop ze wel na een paar biertjesquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik zou me laten afkopen met pakjes coke om die vervolgens 's nachts weer met winst terug te verkopen!
En dat dan de gesprekken over WoW en over hun 50euro internetverbinding gaat die l33t isquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat iedereen stilletjes aan zijn amsterdammertje nipt en ze allemaal te verlegen zijn om te doen wat hier allemaal gepost wordt.
Vergeet die zak nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik neem een ananas mee, zodat de ananas me kan herkennen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:03 schreef yvonne het volgende:
Ow please laten er foto's zijn van dit Fristi-festijn
Een hele kroeg op je nek? Da's geen doen joh..quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik koop ze wel na een paar biertjes
Hoort toch andersom?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik neem een ananas mee, zodat de ananas me kan herkennen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:03 schreef yvonne het volgende:
Ow please laten er foto's zijn van dit Fristi-festijn
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:05 schreef Beauregard het volgende:
Tafereel bij binnenkomst Beauregard:
Iedereen stil. Mannelijke users nemen hun toupet af en knielen, zelfs Crane. Vrouwelijke users kussen mijn ballen en duwen elkander weg om maar als eerste een gesprek met me aan te kunnen knopen.
Als jij nou meegaat zijn er 3 mensen die blowen en is m`n wiet niet voor jan lul gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Ik ben sterker dan menig vrouwen en heb een grote mondquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:05 schreef Beauregard het volgende:
Iedereen stil. Mannelijke users nemen hun toupet af en knielen, zelfs Crane. Vrouwelijke users kussen mijn ballen en duwen elkander weg om maar als eerste een gesprek met me aan te kunnen knopen.
Ooh jij komt ook? Dan moet ik toch even heroverwegen of ik heen ga!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:05 schreef Beauregard het volgende:
Moet je wel mn naam fatsoenlijk spellen please.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:10 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
BreathTakig: "ooooh, m'n moeder weet heul niet dat ik uit ben vanavond en straks doet Piet ook nog mee met de gangbang"
Dat vind piet vast niet erg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je wel mn naam fatsoenlijk spellen please.
Dat dus. Wss hebben ze elkaar irl niets te vertellen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat iedereen stilletjes aan zijn amsterdammertje nipt en ze allemaal te verlegen zijn om te doen wat hier allemaal gepost wordt.
Jawel, laatst nog met kali-mist1 in de shop gezeten, en dat was zeker chill.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat dus. Wss hebben ze elkaar irl niets te vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |