Succes dr mee, was je daar mee bezigquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
O ja, ik heb gisteren dus m'n bul gekregen en er zit een cijferlijst bij, maar die is niet helemaal compleet. Statistiek staat er niet op. Ws komt dat doordat dat een bachelorvak is dat ik tijdens de masterfase nog gedaan heb, dus ik ga er straks nog even achteraan.
Beter dan de rest hmmquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind 't wel tof staan dat shirtje!
Heb je niet iets met fucksia?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oke mijn huid is wit met een gele ondertoon, staat deze kleur dan? (Ik vind 't niet zo mooi namelijk..) en zo nee, wie staat deze kleur dan wel?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oja klopt, ik zit naast een rode muur.. Hm.. wat is dan wel mijn kleurquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:25 schreef cyclechick het volgende:
Ik denk dat het met een iets donkerdere huid, of een beetje rood-bruine toon erin wel mooi staat. (maar eerljik gezegd vind ik het bij jou ook wel leuk staan, je lijkt er misschien alleen nog wat bleker door) (maar is ook moeilijk te zien door de kleur van het licht op de foto, alles lijkt een beetje rozig nu)
Dat wittige is een gordijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:30 schreef neen het volgende:
Die muur lijkt lichtpaars op mijn scherm
Je zal het wel veranderd hebben met paintskilz
O wil iemand mijn viezige vale tinten?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:34 schreef SHE het volgende:
Ik heb ook een gele ondertoon in mijn huid; ik kan absoluut geen fletse kleuren hebben, dan zie ik eruit alsof ze me opgegraven hebben.
Vermijd: fletse en vale tinten alsmede de viezige aardetinten.
Wel doen: felblauw, felgeel, felrood, felgroen, warme aardetinten en zwart/wit. Babyblauw en roze staan mij ook goed.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat staat ook tof! Leuk kapsel trouwens!
no clue!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom zjin de web-icons van Boem en Aknynke stuk?
Hm, die van Boem kan ik trouwens wel in zijn profiel zien, die van AKnynke is overal een kruisje.
Edit: die van Boem doet het weer gewoon.![]()
Dat wil zeggen alles tussen bruin en rood?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:39 schreef DarkElf het volgende:
Denk dat warme aardetinten idd mooi staat ivm je haar en ogen
Mandarijnen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:42 schreef conleche het volgende:
Ik wil een OP!! Boemdik, jij bent mod, zou jij......???
PF, die punttieten,wat was dat? Mijn tieten voelen helemaal niet als mandarijnen!!
*wijzigt nominatie voor meest aandachtsgeile usert weer*quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oja klopt, ik zit naast een rode muur.. Hm.. wat is dan wel mijn kleur
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
*wijzigt nominatie voor meest aandachtsgeile usert weer*
Je moet ze ook een beetje aan de zijkant in je bh pletten en je tieten bij elkaar drukken. Zodat je tieten een gleuf krijgenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Okee maar ik ben niet zo plat dat er een hele mandarijn bij past
it scares me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je maakt een grapje hequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je moet ze ook een beetje aan de zijkant in je bh pletten en je tieten bij elkaar drukken. Zodat je tieten een gleuf krijgen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:52 schreef Vivi het volgende:
Ga es opruimen PF! Oh en als ik vale kleuren aantrek zie ik er ook uit als een kadaver wat na 6 eeuwen in het veen opgewarmd is in de combimagnetron van een illuster merk.
doe es voor dan, ik snap het ook niet zo eigenlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je moet ze ook een beetje aan de zijkant in je bh pletten en je tieten bij elkaar drukken. Zodat je tieten een gleuf krijgen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doe es voor dan, ik snap het ook niet zo eigenlijk
(kijkt naar mandarijn, kijkt naar maat van tetten...)
A-cupje in spiervorm.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:03 schreef Faithy het volgende:
[..]
jij hebt gewoon mooie ronde tetten van jezelf?
Jamaar dat bestond nog niet toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:02 schreef Faithy het volgende:
* Faithy heeft gewoon voorgevormde cups met pushup-meuk-gelly-shizzle
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Nou, het zit zo; Een vriendin van mij kwam een keer de kroeg in met 3x zo grote tieten als normaal. Haar normale formaat is cup B. Toen ik aan haar vroeg hoe ze dat gedaan had, haalde ze twee grote mandarijnen uit haar decolleté. Ik zag dus echt niet dat ze zo raar puntig waren, want ze had ze een beetje geplet in haar bh. Verder ben ik geen ervaringsdeskundige, ik stopte er altijd wattenschijfjes in
.
wat een kutjeugdquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jamaar dat bestond nog niet toen ik 16 was.
Ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik een vrij nieuwe jeans aankrijg en dicht
(hij is niet uitgelopen)
wil dat zeggen dat hij past?
Huh? Ik snap écht niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag he, ik heb zeg maar van die kussentjes erinis het dan de bedoeling dat daar helemaal geen borst achter zit, en je borst dus op die kussentjes "rust" zodat ze daardoor voller lijken of zit daar wel gewoon borst achter
![]()
Dat laatste is bij mij namelijk altijd het geval
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja je tiet moet ook tegen de kussentjes
tenzij je AA hebt denk iik
Als je zo dun bent als jij wel denk ik zo! Als je teveel spekkies hebt en de broek 'krijg je dicht' maar daar is ook alles mee gezegd, dan riskeer je een muffin-topquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
(hij is niet uitgelopen)
jij post ook wel eens foto-overloadsquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow...
wat een foto-overload van PFmaar wel leuk om te kijken ...
ennuh dat blauw staat je idd wel erg mooi......
Huh?quote:
Yep, ze gaan 'm aanpassenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Huh?
Gaan ze 'm aanpassen om je statistiek erbij te zetten? Of is er iets ergs en ben je 'm echt kwijt?
I know the feeling, ik heb altijd moeite om een goede bh te vinden. Heb meestal 75D, maar toevallig net vandaag eentje in 80D gekocht,... Ik hoop echt zo dat er nog een half maatje afgaat als ik nog 3 kilo afval en bljif sporten... Trouwens wel mooi: ik kon voor het eerst een bh van de H&M aan!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:48 schreef kwakveense het volgende:
ola, ik ga straks mn gordijnen pogen op te hangen. WHOAH scary!
en ik heb ook een frustrerend bh koop moment achter de rug... bah...ik had hele leuke balconet gepast, maar decup was te klein (ik pas nog steeds niet in 80D boh!) en van de andere voorgevormde ook (boh!)en de enige die niet te klein was was een gewone kanten 80E maar daar had ik lelijke opzijgerichte punttieten in. (boh!)
ik wil wel een beetje kleiner, iemand wat van mij nodig?
zoeentjequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
I know the feeling, ik heb altijd moeite om een goede bh te vinden. Heb meestal 75D, maar toevallig net vandaag eentje in 80D gekocht,... Ik hoop echt zo dat er nog een half maatje afgaat als ik nog 3 kilo afval en bljif sporten... Trouwens wel mooi: ik kon voor het eerst een bh van de H&M aan!
Wat is trouwens een balconet?
Dit meende ze serieus geloof ik.quote:Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Merel het volgende:
ik geef het op, ik hou jullie niet meer bij
Nee. Ik heb hier nog wel een 80E liggen van MarieJo, poepieduur en slechts een paar keer gedragenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:48 schreef kwakveense het volgende:
ola, ik ga straks mn gordijnen pogen op te hangen. WHOAH scary!
en ik heb ook een frustrerend bh koop moment achter de rug... bah...ik had hele leuke balconet gepast, maar decup was te klein (ik pas nog steeds niet in 80D boh!) en van de andere voorgevormde ook (boh!)en de enige die niet te klein was was een gewone kanten 80E maar daar had ik lelijke opzijgerichte punttieten in. (boh!)
ik wil wel een beetje kleiner, iemand wat van mij nodig?
Ja, balconnet bh's zijn zo mooi... en van bepaalde merken heb je die nog wel in E hoor. O.a. Aubade heeft heel veel van dat soort bh's, ik weet dat die iig in 75E te koop zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zoeentje
[ afbeelding ]
maar als je grotere tetten hebt dan liggen die zo mooi een beetje als appeltjes op een schaaltje erin.
als je té grote tetten hebt dan krijg je een "wha, ze valen eruit" effect, of vier tetten effect...
Dat is zo'n halve tot net over je tepels. Die heb ik 1 keer aangehad. Steeds als ik bukte sprongen ze over het balkon.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
I know the feeling, ik heb altijd moeite om een goede bh te vinden. Heb meestal 75D, maar toevallig net vandaag eentje in 80D gekocht,... Ik hoop echt zo dat er nog een half maatje afgaat als ik nog 3 kilo afval en bljif sporten... Trouwens wel mooi: ik kon voor het eerst een bh van de H&M aan!
Wat is trouwens een balconet?
Ah. Dat was het dus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zoeentje
[ afbeelding ]
maar als je grotere tetten hebt dan liggen die zo mooi een beetje als appeltjes op een schaaltje erin.
als je té grote tetten hebt dan krijg je een "wha, ze vallen eruit" effect, of vier tetten effect...
Als ze eruit floepen heb je de verkeerde maat gekocht denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat is zo'n halve tot net over je tepels. Die heb ik 1 keer aangehad. Steeds als ik bukte sprongen ze over het balkon..
*lokt Merel met een koekje*quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dit meende ze serieus geloof ik.
Nee, mijn meisjes zijn gewoon niet geschikt voor dat model.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:02 schreef Ewelina het volgende:
Als ze eruit floepen heb je de verkeerde maat gekocht denk ik.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:04 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik kan ook geen BH's met te lang tussenstukje hebben. Dan krijgen ze heimwee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:10 schreef cyclechick het volgende:Dat heb ik ook gedaan! Doordat ze nu wat breder zijn dan de gemiddelde borst heb ik dus een grote maat nodig. Voor m'n operatie zat PrimaDonna echt heel mooi, nu niet meer helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Haha,die onderste vind ik ook mooier hoor. Maar die was ook 4 x zo duur als die bovenste brilquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:12 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind die onderste het mooist!
En ik ben zo jaloers op jouw volle lippen! Daarbij vergeleken heb ik echt twee potloodstreepjes...
Ja, dat is dezelfde brilquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, is de tweede nou dezelfde als de derde bril?![]()
Dan kun je toch ook gewoon een voorgevormde aan, zonder vulling?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik moet wel geldingen, ik heb ALTIJD harde tepels en ik werk met alleen mannen, dat is geen goede combi
Ik heb patat gegeten net, lekker
Vanavond maar een heel klein beetje spaghetti dan maar... zucht
Als ie zo zit zou ik hem toch uittrekkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
(hij is niet uitgelopen)
ja van die tshirtbeha's die draag ik ook. Vomt mooi, je ziet er geen tepels doorheen maar t vult niet zodat ik niet ineens meer heb ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook gewoon een voorgevormde aan, zonder vulling?
Ja?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook gewoon een voorgevormde aan, zonder vulling?
Iewquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als ie zo zit zou ik hem toch uittrekken.
[ afbeelding ]
Sweet mamaquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, ik heb echt de liefste mama ter wereld...
Ze is stad en land aan het aflopen om overal te kijken wat de beste gordijnen zouden zijn voor mijn kamer. Net belt ze of ik 'even' wil meten hoe hoog het plafond is (dus ik halsbrekende toeren uithalen, het is niet zo makkelijk om een kamer van 2m60 te meten als je zelf 1m60 bent) omdat ze zo nog even naar een andere winkel toe wil. Morgen komen ze naar ons toe om in Utrecht gordijnen te kopen en een kastje te plaatsen dat mijn vader eigenhandig in elkaar heeft geklust, en dan neemt ze ook nog zelfgemaakte erwtensoep mee.
arghquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
T-shirt BHs zijn idd dikkere, zodat niet iedereen het kan zien als je radio bent! Heul handig en zit ook nog eens lekker. Geen push-up dus, want ze zitten niet meteen tot aan je oren, maar gewoon dat de cups iets van een 'vulling' hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:30 schreef conleche het volgende:
Zijn tshirt BH's hetzelfde al padded bh's? Dus extra dik, maar niet met kussentjes enzo? Zo ja, dan heb ik die ook.
Ja. Als ik een broek koop, dan let ik er altijd op of er geen kwabjes overheen komen. Dat vind ik zo lelijk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Ieks!
Ok, dat hij dicht gaat betekent dus niet dat hij past.Ik krijg al buikpijn als ik het zie...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan! Doordat ze nu wat breder zijn dan de gemiddelde borst heb ik dus een grote maat nodig. Voor m'n operatie zat PrimaDonna echt heel mooi, nu niet meer helaas.Ik zie nu pas dat dat een nieuwe spoiler was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Radio bent?????????quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
T-shirt BHs zijn idd dikkere, zodat niet iedereen het kan zien als je radio bent! Heul handig en zit ook nog eens lekker. Geen push-up dus, want ze zitten niet meteen tot aan je oren, maar gewoon dat de cups iets van een 'vulling' hebbenTeh best bra's everrrr.
Ehhh harde tepels dusquote:
Whehehehehe. Schat ik ben wat radio, zullen we??quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehhh harde tepels dusJeweetwel, zoals je vroeger die radio's met van die uitstekende draaiknoppen had!
Humf ik moet echt onthouden dat thuis ingeburgerde uitspraken niet overal bekend zijn
Ieuww ik ben bang dat ik dat ook heb, heb namelijlk best veel vet bij mn buik en heupen en dat is viesssss. Nou is het natuurlijk niet zooo erg, maar toch, als ik zitquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehehehe. Schat ik ben wat radio, zullen we??
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dat een nieuwe spoiler was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Oja, zo heet dat! Ik wist het niet meer. Ik zal al op trampstamp te zoeken enzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini! Walief![]()
Kim:Da's dus idd een originele muffin-top! Mjammie
![]()
Jup.Vaak genoeg gehad dat ik een broek in de winkel kocht, dat ie dan precies goed zat. Na een dag was ie dan te grootquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
Jeans lopen wel echt heel erg uit, evenals linnen broeken. Dus als je die koopt, moeten ze wel strak zitten, na een uurtje zit het dan precies goed.
Zitten is okee. Maar staan en dan een te strakke broek en een te kort shirtje en dán zo'n rol is niet okeequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ieuww ik ben bang dat ik dat ook heb, heb namelijlk best veel vet bij mn buik en heupen en dat is viesssss. Nou is het natuurlijk niet zooo erg, maar toch, als ik zit
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik ben er heel blij mee! M'n rugklachten waren direct na de operatie weg, en dat was mijn doel (meer dan 110cm borstomvang op 1.60m is niet leuk) . Dat ze er ook nog eens heel mooi uitzagen was echt een kadootje!
Ik heb trouwens nooit rugklachten gehad, gelukkig. Maar twas wel pijnlijk en lastig met sporten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
linnenbroeken van de H&M, rampzalig! Na 10 minuten zakken die dingen van mijn kont, terwijl ik ze extra strak koop!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jup.Vaak genoeg gehad dat ik een broek in de winkel kocht, dat ie dan precies goed zat. Na een dag was ie dan te groot
Alleen vlak na een wasbeurt zat hij dan weer prima.
Wat vervelend.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:44 schreef Miss_S het volgende:
Nou waarschijnlijk weer een nieuwe blaasontstekingna het weekend weer laten checken
En ondertussen veel blijven drinken (lekker irritant als je al vind dat je veel moet plassen)
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nooit rugklachten gehad, gelukkig. Maar twas wel pijnlijk en lastig met sporten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
morgen wordt mn iMac gebracht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef Faithy het volgende:
iemand nog wat leuks te melden?
ik verveel me, ongeveer
heb wel wat meuk te doen, ga zo weer even extra instructies vragen, maar zelfs de manager van R&D kwam met net sterkte wensen en mededelen dat het ECHT geen leuk werk isquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je niets te doen, MoBlo? Ik heb nog wel wat suffe data-analyse te doen voor je![]()
Foto!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
zooo mijn lingerie is ook binnen en ik ben er zoooooooo blij mee
zit echt super!
en eindelijk dus mooie toffe en goedzittende BH's in mijn maat gevonden
blij blij blij
Waar zie jij moblo nou dan? die heeft toch niks gepost?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je niets te doen, MoBlo? Ik heb nog wel wat suffe data-analyse te doen voor je![]()
Zie onderschrift user Faithyquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waar zie jij moblo nou dan? die heeft toch niks gepost?
ik wist dat die vraag zou komenquote:
Ik geloof dat ik ook zo zou kijken als ik een roze footballhelm op m'n hoofd hadquote:
Die vlekken zijn nog waterpokken restanten. En de helm is omdat ze een schuin hoofd heeft door een hardnekkige voorkeurshouding. Die moet ze dus de komende maanden ophouden zodat haar hoofd weer rond kan groeienquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ach gossie, wat is er met haar gebeurd? En waarom draagt ze een helm?
mjn neefje heeft ook nog van die vlekken, gelukkig niet echt ziek ervan geweest..quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die vlekken zijn nog waterpokken restanten. En de helm is omdat ze een schuin hoofd heeft door een hardnekkige voorkeurshouding. Die moet ze dus de komende maanden ophouden zodat haar hoofd weer rond kan groeien.
Nou vervelend hoor, enige is dat zij er zich later wrs niets van kan herinneren...quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:14 schreef k_i_m het volgende:
Dat ligt eraan hoe goed haar hoofd groeit. Maar gebruikelijk is tot 1 jaar. Dus nog 4 maanden, in dat geval.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die vlekken zijn nog waterpokken restanten. En de helm is omdat ze een schuin hoofd heeft door een hardnekkige voorkeurshouding. Die moet ze dus de komende maanden ophouden zodat haar hoofd weer rond kan groeien.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:15 schreef Anosmie het volgende:
K_I_M, ik zou ook niet meer lachen als ik zo'n ding op mn hoofd kreeg hoor.
Arme kind. *kroel*
On the bright side: ze lijkt wel een beetje op Commander Keen zo.
maar gelukkig hebben we de foto's dan nog.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou vervelend hoor, enige is dat zij er zich later wrs niets van kan herinneren...
hahaha, zulke dingen staan garant voor jááren familieruzie danquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
maar gelukkig hebben we de foto's dan nog.
Hier kan je vast wel wat leuks mee in haar bruilofts ABC.
Anosquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:32 schreef Anosmie het volgende:
Lilahs voorkeurhouding speelde haar parten,
Een corrigerende helm was de oplossing van de therapeut
De helm werd gedoogd maar niet van harte,
gelukkig koos mama wel een hippe roze voor haar uit.
* Klik to helmdia*
Ik vind hem ook snoezig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind 't wel een schattig roze helmpje!
Ja, ik ook. En tussendoor nog winkelen en doen alsof ik een sociaal leven hebquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Ik moet ook gewoon zaterdag én zondag werken!!
ja maar jij hebt 10 huizen, net goed!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Het valt me oprecht tegen, een sociaal leven opbouwen in Vlaanderen... De nieuwe vrienden die ik hier het afgelopen jaar heb gemaakt zijn ofwel Nederlands, of komen totaal niet uit de buurt (Libanon, Japan, Hongarije, whatever). Maar geen Vlamingenquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:02 schreef conleche het volgende:
Dat sociale leven doe ik ook niet aan
wij zeggen altijd "je hebt tuutjes!" als je harde tepels hebt en als je bikini scheef zit dan zeggen we "kijk uit, je justins!" (lang verhaal achter dat laatste) maar t is wel effectief...quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehhh harde tepels dusJeweetwel, zoals je vroeger die radio's met van die uitstekende draaiknoppen had!
Humf ik moet echt onthouden dat thuis ingeburgerde uitspraken niet overal bekend zijn
ik heb wel herinneringen aan mn beugel, maar die kreeg ik dan ook pas met 11 maanden en mocht er uit toen ik 2 was. ik kon net lopen toen ik m kreeg dus kreeg er eentje met scharnieren. onder mn jurkjes zag je m niet, dus dat t halve dorp dat ik een manke was...quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Ik heb zelf vroeger maandenlang een spreidbroek aangehad, en daar kan ik me ook niks van herinneren. Dus ik maak me geen zorgen over eventuele trauma's. Maar ik vind het op deze foto er wel erg sneu uitzien zo>
Ik woon al meer dan 10 jaar in Belgie (half dan) en ik heb daar geen enkele vriend(in). Nu zit ik wel midden in de middle of nowhere, dus dat scheelt en ben ik sws een asociaal stuk vreten, maar toch. Als ik Amsterdam er niet bij had gehad, was ik nu een kluizenaar met beessies in d'r haar.....quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het valt me oprecht tegen, een sociaal leven opbouwen in Vlaanderen... De nieuwe vrienden die ik hier het afgelopen jaar heb gemaakt zijn ofwel Nederlands, of komen totaal niet uit de buurt (Libanon, Japan, Hongarije, whatever). Maar geen Vlamingen
Soms mis ik mijn nederlandse vrienden een beetje
Ik zie je plaatjes niet en het varken is van meneer Co. Aan beesten heb ik een koei of een hertje in de aanbieding. o ja, ook nog een kip.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:10 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
besteld
nu dat varken van Co nog zien af te dwingen en ik ben heeeeeeeppppyy
Ik had het vermoeden dat ze me een scheef hoofd en ongelijke oren nog minder zou vergeven, dus ik voel me niet schuldigquote:
Ze zijn allemaal zo vreselijk op hun geboorteplaats georienteerd! Daar gaan ze ieder weekend heen, daar wonen hun vrienden... Maar volgens mij vinden Vlamingen mij ook gewoon te directquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik woon al meer dan 10 jaar in Belgie (half dan) en ik heb daar geen enkele vriend(in). Nu zit ik wel midden in de middle of nowwhere, dus dat scheelt en ben ik sws een asociaal stuk vreten, maar toch. Als ik Amsterdam er niet bij had gehad, was ik nu een kluizenaar met beessies in d'r haar.....
Je linkt naar de pagina (http://www.joosten-import.nl/shop.php?cat=11&page=5#) en niet naar de plaatjes(http://www.joosten-import.nl/images/PICT2962_JPG-47ea73ad7b9f2-TH.jpg).quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:11 schreef SHE het volgende:
wrom doen die kutplaatjes het niet.
Ja, dat wel. Maar hij gebruikt wel heel mooie kleurcombinaties vind ik!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:19 schreef conleche het volgende:
Yue Minjun
Ik moest wel even googelen. Ik vind die schilderijen een beetje eng altijd
Ik ook, allebei van 6 tot 16 uurquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Nou mijn soafransoos was prima uitgerust, maar ik heb het ook weleens met een andere stokbroodvretert gedaan en dan dacht ik echt WTF is dít nu?? Sorry hoor, maar size does matter!!quote:
Aw lieve Dean!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:30 schreef Vivi het volgende:
Ahh Lilaatje, wat kijkt ze zielig zeg...Dean wilde zijn Brum-auto aan haar geven, als troost denk ik, en ramde bijkant mijn scherm naar de Filistijnen.
Pfff, als ik eens bekijk wat ik per dag uitgeef schrik ik me echt het ongans, ik denk dat ik gemiddeld op de 50 euro zit en dan heb ik dus niks raars gedaan he, alleen eten, drinken en de noodzakelijke dingen die een mens nu eenmaal nodig heeft.
Ik doe iets fout.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
TeeVeePuppel
En SHE, ik zag dat varken het eerstOh nee, dat was er eentje met roze en rode roosjes
En jij wilde die witte. Maar ze zijn allebei al verkocht
![]()
En ik duim nog voor je hondje!
Cooooooooooooooooo. Bijna Popstars! Vanavond in duet met Glennis Grace, Jim en Jeroen vd Boom.
Boffen WIJ even!![]()
Hier nog een. Woensdag heb ik 1 dagje weekend.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Dat dus, vermoed ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:30 schreef Vivi het volgende:
en de noodzakelijke dingen die een mens nu eenmaal nodig heeft.
Ik doe iets fout.
Je blijft gewoon dingen in je mandje stoppen waarvan je niet eens wist dat je het nodig had. Geweldige strategie van AH, wat minder voor de portemonnee van de klant.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef conleche het volgende:
Bij de Appie Heijn geef ik ook idioot veel uit! Ik zal de hele maand december eens een kasboek bijhouden, ben wel benieuwd hoeveel precies ik uitgeef.
ik hou van knierten. Maar mijn probleem is dat ik dan net een keer teveel in de maand denk: Ik ben zo braaf geweest, die <insert willekeurig iets> kan er wel af. En vervolgens hoor ik weer IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... ploink als mn salaris gestort wordt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Vivi, ik moet zeggen dat ik ook regelmatig schrik als ik onze inkomsten en vaste lasten vergelijk en dan bedenk dat we net het einde van de maand halen, steeds...
En toen ging ik een tijdje netjes bijhouden wat we overal aan uitgavenLunchen op terrasjesm ergens wat drinken, ergens eten... Dat is zo al een paar honderd per maand
En gewone boodschappen, holy mac.
Wij knierten voorlopig even, tot de vakantie. Kijken of we geld overhouden
Nou, dat bedoel ik, zo snel gaat het dus! !quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat SHE nog wel meer uitgeeft. We hebben een half uur gewinkeld en ik geloof dat ze 200 euro armer was![]()
Zo leuk hè, zo'n mededoofje hierquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:05 schreef Muis006 het volgende:
Kerstcadeaus kopen is super!
Ik heb voor mijn vriend de Mr.T in your pocket besteld bij Retrorushik zag hem hier voorbij komen en mijn vriend is A-Team fanaat dus toen was de keus snel gemaakt...
Also, ik was net mijn nieuwe OV jaarkaart ophalen. Sta ik daar aan de balie:
Klazien (ja zo heet ze): *mompelde blijkbaar*: heb je je legitimatiebewijs?
Muis: *ziet dat Klazien iets zegt* wat zegt u?
Klazien: *geen reactie*
Muis: Ik ben slechthorend, kunt u het alstublieft herhalen?
Klazien: *kijkt verstoord op*: PASPOORT!?!?!?![]()
Joy
Yep! Ik betrap mezelf erop dat ik best vaak denk van "wat had je nou!" als mensen me ook maar een beetje chagrijnig aankijkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo leuk hè, zo'n mededoofje hier.
Ik maak dat nooit mee trouwens, dat mensen zo heftig reageren. Ik ben wel heel erg gericht op gezichtsuitdrukkingen, dus ik kan echt van slag raken als iemand niet lief naar me kijkt, heb jij dat ook?.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep! Ik betrap mezelf erop dat ik best vaak denk van "wat had je nou!" als mensen me ook maar een beetje chagrijnig aankijken. En soms vind ik het verwarrend als iemand gezichtsuitdrukking totaal niet overeenkomt met wat ze zeggen. Ik word daar ook weleens door misleid omdat ik meer op gezichtsuitdrukking dan intonatie let.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:06 schreef neen het volgende:Dat moeten jullie niet doen
ik voel me altijd bedonderd als ik het meemaak
Sorry, ik moet heel hard lachenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waar zie jij moblo nou dan? die heeft toch niks gepost?
Mooi BJ! Heb je daar dan een broekje bij??quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
nog geen opgeladen batterijen, dus maar ff een snapshot van 1 van mijn nieuw bhtjes
[ afbeelding ]
Aaahw het staat stiekem wel heel schattigquote:
Jij hebt al frites op van de week!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:02 schreef MissBliss het volgende:
PizzaDaar heb ik ook trek in! Maar dan de ongezonde versie met vooral veel kaas
Ik lees het al, jij gaat het halen, Popstars!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik heb net gerend en gebadderd en nu heb ik geen zin meer om naar de Appie te gaan. Maar het enige wat ik aan groenten in huis heb is een klein beetje sla en uien. Nu heb ik in de diepvries wel een pizza excellente Toscane en verdomd, daar zit best wat groen op (aspergetips en paprika en zulks) Als ik de hele pizza eet is dat 700 en nog wat cal. Ik heb er al 500 op vandaag, dus het kan best.
Ik heb geen dilemma; ik eet pizza![]()
Veel plezier met het kerstrestaurant Vik!!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 19:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt al frites op van de week!!!
Die excellent pizza's van de AH zijn echt goed te doen!! Moet je eens proberen!
ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet heel hard lachen![]()
.
Hey ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:55 schreef kwakveense het volgende:
ik snoep te veel de laatste tijd. ik kom er niet echt van aan (schommel tussen 76,5 en 77,5) maar ik val er natuurlijk ook niet mee af(tegen mezelf dus hè?)
Kejje nagaan wat je strax eet in Zuid-Afrika: precies het tegenovergestelde van ons!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb het idee dat de eetcycli van dames die zoveel met elkaar ouwehoeren synchroon gaan lopen. Patat, pizza
Ik onttrek me eraan, want ik woon in Belgie
Welke variant??quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kejje nagaan wat je strax eet in Zuid-Afrika: precies het tegenovergestelde van ons!
Oja, pizza excellent zit in de oven hiero.![]()
De ongezonde, capresequote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
goede avond georgina
nou wat een grap die mensen zijn dus gewoon niet komen opdagen
ik heb de mensen die als 2 e op de mail stonden gelijk gebeld en die komen morgen middag
mochten deze mensen niet geschikt zijn of ook gewoon even vrolijk niet op komen dagen dan mail ik je gelijk oke
ja ik dacht ik laat je gelijk iets weten
dus hoe dan ook ik mail je morgen middag tegen 3 uur altijd oke
mvg yolanda
WAT EEN KUTWIJF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoeveel cal.? dan ga ik die misschien ook eens proberen....quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
De ongezonde, capreseIk zat nog te twijfelen bij de Toscane van jou, maar de zongedroogde tomaten lokten mij over de streep! Want ik had mijn groenten al op in de soep.
Maar de allerlekkerste caprese diepvriespizza's waren altijd die van Wagner, die zie ik nergens meer helaas...
Huh? Ik dacht dat jij als 2e in de wacht stond?? Maar nu doet ze weer iets anders?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
goede avond georgina
ik heb de mensen die als 2 e op de mail stonden gelijk gebeld en die komen morgen middag
mochten deze mensen niet geschikt zijn of ook gewoon even vrolijk niet op komen dagen dan mail ik je gelijk oke
mvg yolanda
Jij was toch tweede?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
goede avond georgina
mvg yolanda
235 kcal per ons! Verslag van de smaak volgt zo...quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoeveel cal.? dan ga ik die misschien ook eens proberen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |