Ik heb er net een geslikt, begint langzaam te werken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:27 schreef Gert het volgende:
Heeft er iemand een pammetje? Ik ken de spanning nie meer lije!
Is Fiona terugquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tong, het zijn allemaal oudgedienden, een paar ken je er vast wel. Met nameFiona. Ribas en Yasmin hebben het tussendoorspel verloren zeg maar.
Too much credits. Er viel weinig bij te houden, geen streams hè?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
Ben het helemaal met je eens. Ben al lang blij dat iemand de moeite neemt.
BQ
Welke regels ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:31 schreef Copycat het volgende:
Zinderende liefde!
Bloedstollend spel!
Keihard in het zweet werken!
Zuurverdiende centen!
Het kon niet op!
Extreem over hun limiet! 35 x!
Grote ergernis!
45 x van partner gewisseld!
De regels der liefde!
Geen dank, ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Too much credits. Er viel weinig bij te houden, geen streams hè? Dankjewel.
Gelukkig zie je het licht nog net op tijd!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:34 schreef pullup het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik de afgelopen weken niet gevolgd hebDit is de allerbeste finale van de allerbeste RLS ter wereld.
Huh, het was toch je favo?quote:
Ik schakel om kwart over 8 in, na de flashbacks, en vlak voor de climax.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Waarom, het is gewoon een dom wijf en krijgt dat nu op haar bord. Nimweegsche hoer is het.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:37 schreef noekje het volgende:
Aw, ze zijn wel nasty. Nu vind ik het zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |