quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Gers.quote:
win een tof boekquote:http://forum.fok.nl/topic/1220620
LAATSTE DAG OM TE MEE TE DOEN MET DE WEDSTRIJD
NOMINEER JE NU VOOR DE LEUKSTE SINT AVATAR!
Jazeker.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:08 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
JIJ HEBT DUS DIE KANKERVETTE UI!!!!![]()
![]()
Welk boek?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
voor de KLB SC-ers met een sint avatar:
[..]
win een tof boek
Als Paaskonijn de zijne nou ff aanpast naar Sint wint hij welquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
win een tof boek
Je luisterdquote:
Jou naam bestaat uit 2 delen.quote:
Waar kan ik die laten pimpem?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als Paaskonijn de zijne nou ff aanpast naar Sint wint hij wel
Die van Jitzzze moet winnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
win een tof boek
GadGadquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jou naam bestaat uit 2 delen.
Dag en Dag
ALS JE ZE OMDRAAIT HEB JE ALSNOG DAGDAG![]()
![]()
In FEE: De Feestdagenquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar kan ik die laten pimpem?
Ik had met het EK wel al een van Bommel die v Basten pakt..![]()
gadgad?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jou naam bestaat uit 2 delen.
Dag en Dag
ALS JE ZE OMDRAAIT HEB JE ALSNOG DAGDAG![]()
![]()
quote:
DOH!quote:
2 delen; één deel dag en het andere deel ookquote:
Ligt eraan hoe je het omdraait he. Kan ook ƃɐpƃɐp of pɐƃpɐƃ worden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
2 delen; één deel dag en het andere deel ook
Draai dat om en je houdt dagdag
Ja maar ik leg net dus uit hoe ik het omdraaiquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het omdraait he. Kan ook ƃɐpƃɐp of pɐƃpɐƃ worden.
Ik zal jou eens omdraaienquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja maar ik leg net dus uit hoe ik het omdraai
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het omdraait he. Kan ook ƃɐpƃɐp of pɐƃpɐƃ worden.
misschien moet iedereen maar uit KLB SC blijven om problemen te voorkomenquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja maar ik leg net dus uit hoe ik het omdraai
zekerquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hou je dat wel bij in een boekje?
Niet iedereen, alleen de blauwequote:Op vrijdag 28 november 2008 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien moet iedereen maar uit KLB SC blijven om problemen te voorkomen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:27 schreef dagdag het volgende:
toen ik dagdag omdraaide kreeg ik zand uit me oor
Dan moet je net als Jitzze een wortel in je oor doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:27 schreef dagdag het volgende:
toen ik dagdag omdraaide kreeg ik zand uit me oor
Hoi doei!quote:
Kun je d'r gebruiken als bezem! Of dweil.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als jij jezelf omdraait? Wat gebeurd er dan?
Ja, maar het duurt gelukkig nooit zo lang voordat paaskanker weer een ban te pakken heeft.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt gelukkig nooit zo lang voordat paaskanker weer een ban te pakken heeft.
Dat is welquote:
Friet.quote:
quote:
Ik zit al vanaf 2007 op FOK hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:39 schreef Florian_ het volgende:
Zullen we net zoals NG ook allemaal onze vriendinnetjes laten posten op FOK?!
En dan worden we zo'n knus OUD clubje en gaan we gezellig babbelen met een kopje thee erbij
Dat is wel vervelend.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik had geen geld voor iets lekkers.
Geintje he!quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 2007 op FOK hoor.
Broodje Unoxquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend.
Ik haal meestal van die witte broodjes en dan kankernakworstjes erop
Ik voel me er niet onzeker door hoor.quote:
Ja weet ik datquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 2007 op FOK hoor.
Goed idee!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:39 schreef Florian_ het volgende:
En dan worden we zo'n knus OUD clubje en gaan we gezellig babbelen met een kopje thee erbij
Nee niet broodje unox, die broodjes zijn hard en poep. En die worstjes boh!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Broodje Unoxdat hebben ze hier ook <3.
Oh dat moet je niet doen hoor! Ik meende er niks van!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik voel me er niet onzeker door hoor.
Ja, ik zat eerst nog op een ander forum, dus ik zat hier niet zoveel als nuquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja weet ik datEchte KLB'ers posten niet in LIF
Ja, ja, ja!quote:
Wel Sterrenmuntthee dan hè?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:39 schreef Florian_ het volgende:
Die hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee niet broodje unox, die broodjes zijn hard en poep. En die worstjes boh!
Gewoon zachte witte broodjes met échte knakworstjes![]()
Tof.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik zat eerst nog op een ander forum, dus ik zat hier niet zoveel als nu.
[..]
Ja, ja, ja!
Waar woon jij wel niet?quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat moet je niet doen hoor! Ik meende er niks van!
Jawel, maar ik ben nu op school en daar hebben ze die nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar woon jij wel niet?
Geen AH ofzulks?
Welk forum? Fancy? Tina?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik zat eerst nog op een ander forum, dus ik zat hier niet zoveel als nu.
Sorryquote:
Elle Girl toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welk forum? Fancy? Tina?
Waar zat BT ook alweer gasten?
Bobby pwnde je hard door je uit te schelden voor paaskanker!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
SB hahahaquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welk forum? Fancy? Tina?
Waar zat BT ook alweer gasten?
Nep hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben nu op school en daar hebben ze die niet.
SB?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
SB hahaha.
Maar ook op echt gerichte fora.
Ik vind het ook wel gezwelligquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Op zich vind ik het wel leuk dat pk er weer is
Ik had vanaf half 11 tot half 2 geen les..quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben nu op school en daar hebben ze die niet.
Sugababes toch?quote:
Paaskonijn, PK, paaskanker, paarskanker, aarskankerquote:
Ik op 3, maar alleen op FOK post ik, die andere fora zijn voor warezquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ohja
Ik sta geregistreerd op 4 fora
Bewaar je stem maar voor mij als ik een zwarte piet heb die Sinterklaas pakt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jitzzze geef jezelf op voor die sinterklaas UI Awards
Dan stem ik op jou
Vind je het geen leuke username?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Paaskonijn, PK, paaskanker, paarskanker, aarskanker
Het is dat je UI zo kankervet is
Aarskanker welquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vind je het geen leuke username?![]()
Het is AKquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
PK, samen einz keer naar pathe in helmond?
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wat is een overeenkomst tussen een groene en gele muur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Dat doe je niet!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:52 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Aarskanker wel
Ik noem je voortaan wel AK
ghihihhihihiquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zit jai mij ff mênnus hard te stalken?
Hahaha AK kan niet PM`enquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan nog steeds mijn PM's niet lezen!
Waar kan dat dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jitzzze geef jezelf op voor die sinterklaas UI Awards
Dan stem ik op jou
Klopt.quote:
Zat je ff te kijken hoe mênnus hoog m`n powerlevel is?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker, ik schiet een elastiekje in mn oog
Neeos ikos keekos inos jeos foboos. Enos zagos daaros dieos postos staanos.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zat je ff te kijken hoe mênnus hoog m`n powerlevel is?
En wat is je conclusie?
quote:
Er staan geen quotes van mij in mijn fobo?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neeos ikos keekos inos jeos foboos. Enos zagos daaros dieos postos staanos.
Ja mensen ik spreek Grieks.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ik stem ook op jitzzzze, kantoorklerkje van me, mmmmm
Het is AK want mijn sig zegt hetquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:00 schreef NoelGallagher het volgende:
pk, waarom kom jij niet vanavond?
Waarheen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:00 schreef NoelGallagher het volgende:
pk, waarom kom jij niet vanavond?
Aha.quote:
Pokemonquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Gupje doet me denken aan wobbuffet
[ afbeelding ]
Je username dan hea
Waar?quote:
je foboquote:
Hell no.quote:
Jammer, kunnen jullie ook geen bans uitdelenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow Bio en ik komen niet trouwens. Maar wel veel plezier allemaal!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit nog op de middelbarequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Helmond ftw bitches!!! Op welke middelbare heb je gezeten?
Bwoh!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan gaan we?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
skaff-a komt zo naar mijn stage toe
JanvanBrabant.quote:
Geen idee.quote:
heb ook kutquote:
THE FAB FOUR!quote:
Tijd kan je ook nemenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:19 schreef Florian_ het volgende:
Skaff-a wat doe jij voor opleiding/werk? Dat je elke dag naar de stage van NG gaat
quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom stoppen we dagdag in een doos?
Je bent er weerquote:
Tofjes.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent er weer![]()
Dolletjes...
Gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom stoppen we dagdag in een doos?
-130 dagdagpuntenquote:
Goffer ik stond op +2 al!quote:
Naaisquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik trouwens mee naar Alem
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mag je nu wel vast van huis gaan...
quote:
quote:
Vooruit, maar niet meer lopen zieken per pm dan graagquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Remlof wil je ook mijn PMban wegpwnen?
Verdacht he? De ene week zit ik in de plaza te wachten, en een week later parkeer ik mn auto in de vangrail voor schipholquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jitzzzze, ouwe schiphol-stalker!
Mag ik dan toch even weten wat ik fout heb gedaan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooruit, maar niet meer lopen zieken per pm dan graag
DE FEE SINT-ICOONTJES WEDSTRIJDquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
En waar is dat UI sinterklaas topic?
ik had oook dagdag puntenquote:
Hier: Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #4quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
En waar is dat UI sinterklaas topic?
quote:
quote:
nee in maart anders kom ik kali tegenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is dat genoeg voor een ticket naar nassau in mei????
Daar ben ik al geweestquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier: Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #4
Ik heb mezelf opgegevenquote:
Mijn stem heb jequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest
[..]
Ik heb mezelf opgegeven
allang maar nassau is keidichtbijquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is dat genoeg voor een ticket naar nassau in mei????
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:38 schreef dagdag het volgende:
ja de dagdagpunten is iets internationaals
vervangt de airmiles
???quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:37 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee in maart anders kom ik kali tegen
Maar hoeveel heb ik er nou?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:38 schreef dagdag het volgende:
ja de dagdagpunten is iets internationaals
vervangt de airmiles
quote:
quote:
wiki nassau jeweetwel vlakbij las tunasquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:41 schreef gers het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baarle-Nassau
Je hebt een leukequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest
[..]
Ik heb mezelf opgegeven
jawel schrijf op handquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
we zouden die hele sjizzle rulen daar ouwe!!!!
Ja, 0 ofzo...quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er, ik geloof ik 280 ofzow!
Vliegûhquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 0 ofzo...![]()
Wat kun je met die punten doen dan?
Dan stijgt het bloed naar mn hoofd en heet ik opeens Ashleyquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als jij jezelf omdraait? Wat gebeurd er dan?
Anders ik wel!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Marc Acardipane is een fokking held!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
tof hoorquote:
Leuk zeg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef NoelGallagher het volgende:
wij hebben pepernoten op de balie staan
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 0 ofzo...![]()
Wat kun je met die punten doen dan?
Over 10 minuutjes heurs. Eerst even frieten eten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga naar school, klein kind!111!11111
Patat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Over 10 minuutjes heurs. Eerst even frieten eten.
Friet.quote:
Je moet leren van IQM...quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van jou valt anders niets te leren hoor!
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Busbejaarden:r spits:r achteruitrijden:r
qftquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef gers het volgende:
bt kwam je nou op de meet
anders kan ik fappen want me zak zit mênnus vol
sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ohh en helmjosti's die bierflesjes kapot gaan smijten op het station waar ik m'n fiets wil neerzetten mogen ook wel sterven.
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef gers het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ohh en helmjosti's die bierflesjes kapot gaan smijten op het station waar ik m'n fiets wil neerzetten mogen ook wel sterven.
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
AHA!!!! JIJ HEBT DUS EEN FIETS??????????
Je weet best dat je nu liegt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van jou valt anders niets te leren hoor!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:25 schreef Florian_ het volgende:
Ik vraag me echt af waar jullie gesprekken over gaan vanavond
Het werd gister wat later dan verwacht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WHY THE SAD FACE??????????????????????????????????????????
Klopt, hij is baasquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja dan kan je lachen, maar je hebt hem niet eens gezien....![]()
NG en skaff hebben mij gezien en weten waar kali tot in staat is....
Over tieten, bier, kutjes, voetbal en fok!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:25 schreef Florian_ het volgende:
Ik vraag me echt af waar jullie gesprekken over gaan vanavond
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het werd gister wat later dan verwacht.![]()
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Weten wij ook nog niet, het is pas 1325....
Ga maar fappenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef gers het volgende:
Laten we nou niet meteen naast de schoenen gaan lopen, maar godverdomme, wat een overwinnig. Echt zitten genieten na dat gekanker van zondag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar dat mocht ook wel na dat machtsvertoon![]()
![]()
![]()
Hey BTtje!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |