Oh noes!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:07 schreef JortK het volgende:
Pheno!
Daarnet, in de toiletpot!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
Glorie!
Betaald kakken ftwquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga mijn eigen huis dan ook niet bevuilen!
Zeker in die wcs in de treinquote:
Vaak zat, maar dat bespreek ik dan niet met julliequote:
Ze zijn niet om aan te zien?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaak zat, maar dat bespreek ik dan niet met jullie
Ik vroeg mij gisteren af of mijn grieks belegde pizza nou 'italiaans' of 'grieks' eten was....quote:
Ik zou er een topic over aanmakenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gisteren af of mijn grieks belegde pizza nou 'italiaans' of 'grieks' eten was....
wel een idee om te overwegen, hoop dat je met discus nu wel van je hoest afkomtquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Ynske het volgende:
bij huisarts geweest vandaag
discus gekregen voor de hoest waar ik nog altijd niet vanaf ben
en moet lichttherapie eens gaan overwegen
Heb je heel lang buiten moeten staan dan ofzo??quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef draculettetje het volgende:
ik hehb het nog koud van vanmiddag!
nee rondje busloo met hond gedaan, maar wel het eerste stuk achter de rolstoel zelf gelopen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je heel lang buiten moeten staan dan ofzo??
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 18:47 schreef draculettetje het volgende:
en nu lekker eten met dekentje op de bank
Dan mag ik hopen dat je 's middags al begonnen bent!quote:
Half zes vroeg genoeg?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je 's middags al begonnen bent!
moedig en dapper!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:22 schreef Ynske het volgende:
ben even op mn oude werk langsgeweest
geloof dat t wel goed gedaan heeft, de boel afgesloten enzo
k zal je dat zeggen, k heb maanden met mn vingers steeds in kramp/ineengeknepen rondgelopenquote:
jij bent goed bezig! en ik blijf je gewoon zoenenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zal je dat zeggen, k heb maanden met mn vingers steeds in kramp/ineengeknepen rondgelopen
de laatste 2 maanden eindelijk niet meer
ben ik daar, betrapte mezelf erop dat ik t weer deed
en ben via t ongeluklocatie gereden, was ik zo trots over, ben ik niet meer geweest
Goedzo!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zal je dat zeggen, k heb maanden met mn vingers steeds in kramp/ineengeknepen rondgelopen
de laatste 2 maanden eindelijk niet meer
ben ik daar, betrapte mezelf erop dat ik t weer deed
en ben via t ongeluklocatie gereden, was ik zo trots over, ben ik niet meer geweest
een voorzichtige morgen dan maarquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:43 schreef Kuukske het volgende:
Vooral vroeg, deze morgen. Superslecht geslapen zegt.
mwah kan beter maar ik heb ook wel slechter geslapen!quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:46 schreef Kuukske het volgende:
Hehe. Thanks! Jij wel goed geslapen?
jazeker, vertrek vandaag voor een weekje naar tunesie!quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:49 schreef Kuukske het volgende:
Ah nou, op zich dan toch beter dan slecht. Nietwaar? Nog leuke plannen op je vrije zaterdag?
komt goed! is daar nu rond de 20 graden!quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:50 schreef Kuukske het volgende:
Oh lekker! Heel veel plezier daar dan. Geniet van het zonnetje dat daar hopelijk wel heel hard schijnt
.
moet je ook weten waar je precies meot zijn hequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
![]()
En je had best langs mogen komen hoor
Ik heb dat bericht nu op verschillende plekken meerdere malen doorgelezen, maar ik snap nog steeds niet hoe ze bij dat 'stelen' komen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 @ 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/186(...)ie_van_Hyves%27.html
God wat raar. Dat had nou echt NIE-MAND zien aankomen.
Wat het illegale element eraan is? Nee dat ontgaat me ook. Hyves, Facebook etc etc schreeuwen gewoon allemaal zo hard als ze kunnen "donder hier je paspoortnummer, je politieke, religieuze en seksuele voorkeur en nog wat andere dingen neer en HEB LOL!"quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb dat bericht nu op verschillende plekken meerdere malen doorgelezen, maar ik snap nog steeds niet hoe ze bij dat 'stelen' komen.
Voor Pheno zou ik nog wel gaan stemmen. GilaMonyet ken ik niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:29 schreef BrandX het volgende:
Hier kunnen jullie onze GC-er GilaMonyet, die met maar paar stemmen verschil van Pheno heeft gewonnen helpen om het sinterklaasdichttoernooi te winnen
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
[OVERZICHT] FOK! zat te denken...De inzendingen.![]()
Als jullie willen natuurlijk, niets hoeft
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor Pheno zou ik nog wel gaan stemmen. GilaMonyet ken ik niet.
Dat wilde ik wel eerst zeggenquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel eerst zeggen
Maar helaas is het niet zo
quote:
Wat een verschil.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash] heeft zin om Bengeltje te [ afbeelding
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ahhh, Qu begint met de toenaderingsmanoeuvre.
Wat heb ik nou weer gedaanquote:
kom je me strakkies opwarmen?quote:
Momenteel ff wel jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg vrouwen he fles.
quote:
Ik kom wel naast je liggen kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef Ynske het volgende:
verwarming staat aan
kruik in bed
extra deken en nog heb ik t koud
Misschien moet je eens een verwarmingselementje van binnen krijgenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef Ynske het volgende:
verwarming staat aan
kruik in bed
extra deken en nog heb ik t koud
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een verwarmingselementje van binnen krijgen![]()
quote:
quote:
Mits goed gebruik schijnt dat een goed element te zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een verwarmingselementje van binnen krijgen![]()
Dat is lief.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom wel naast je liggen kijken
Dat ben ik ook!quote:
Vooral het accent, moet me er wel ff op concentrerenquote:
quote:Nou Yns. Qu heeft tijd hoor.
ook als je zelf al slaaptquote:Op zondag 30 november 2008 01:05 schreef Tally het volgende:
Ik vind het ontzettend irritant als er iemand naast je ligt die je ligt aan te gapen
Ik word er op 1 of andere manier altijd wakker van..quote:
*wegkijktquote:Op zondag 30 november 2008 01:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word er op 1 of andere manier altijd wakker van..
quote:
*stiekem toch kijktquote:
Vertel.quote:Op zondag 30 november 2008 @ 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben een kinderpester.Vreselijk gemeen.
quote:Op zondag 30 november 2008 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
hee lekkertjequote:
welke sneeuw?quote:Op zondag 30 november 2008 13:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ze mogen niet buiten spelen in de sneeuw maar moeten eerst hun kamer opruimen
Te soft qutie, te soft.quote:Op zondag 30 november 2008 13:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ze mogen niet buiten spelen in de sneeuw maar moeten eerst hun kamer opruimen
Dan had ik je dus best nog kunnen smsen om 2 uurquote:Op zondag 30 november 2008 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
hee lekkertje
k heb tot half 3 PdL liggen kijken
quote:Op zondag 30 november 2008 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
De jongens waren zo lief vanmorgen.Lieten me uitslapen.
![]()
Werd pas tegen tien uur wakker, dat is erg laat voor mij.
Mja, tegen twaalf krijgen de dieren eten, dus hond en twee katjes.Mitchel gaf ze eten.
![]()
Schat is het he.![]()
Na het eten gaat hondje natuurlijk even uit.ik vraag wie haar die ochtend heeft uitgelaten, aangezien
ze mij hebben laten slapen.Dan moet een van hen dat gedaan hebben.
Geen dus, ze was al niet uitgeweest sinds gisterenavond. *zoekt stoomsmiley*
Toen heb ik de toilet van buiten afgesloten en ben met Noukie gaan wandelen.
Zij moeten mij nu vragen of ze naar toilet mogen.En dan zeg ik waarschijnlijk " Ogenblik ben even bezig"
en wacht dan nog minimaal een kwartier tot half uur.![]()
![]()
![]()
Ik vind sneeuw veel leuker dan mn kamer opruimen hoorquote:
Hier ligt sneeuwquote:
Sms kan altijd.quote:Op zondag 30 november 2008 13:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan had ik je dus best nog kunnen smsen om 2 uur
had idd gekundquote:Op zondag 30 november 2008 13:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan had ik je dus best nog kunnen smsen om 2 uur
Dat is waar jaquote:Op zondag 30 november 2008 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sms kan altijd.elke minuut van de dag. Antwoord terug verwachten rond 2 uur in de nacht is een andere zaak.
Dan hadden ze het geluid maar uit moeten zetten.quote:Op zondag 30 november 2008 14:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Maar ik vind het zo lullig als ik iemand wakker maak met een sms ofzo
Ik zei toch al dat ik gemeen was.quote:
Das ook wel weer zo jaquote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan hadden ze het geluid maar uit moeten zetten.
Nee, je doet gemeen, je bent het nietquote:Ik zei toch al dat ik gemeen was.Maar ze vroegen erom ik zeg het je.
Ik vond de plaatjes onderin van Hugh Jackman toch interessanter.quote:
Als ik em tegenkom zal ik em de groeten doenquote:Op zondag 30 november 2008 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond de plaatjes onderin van Hugh Jackman toch interessanter.
quote:Mijn zoon is gemener.Die loopt naar beneden haalt zich een schroevendraaier en maakt de toilet open.
![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 16:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als ik em tegenkom zal ik em de groeten doen
Zo grappig vond ik dat niet, moet ik ook nog de garagedeur opslot maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |