Haha wat was er fout gegaan dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:53 schreef Den_Haag het volgende:
XX, als je voortaan foto's van je motor wil toevoegen aan de wiki, doe het wel ff goed
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heb je het over mij?
IK KANSLOOS?
Wow...
Je weet niet wat je zegt...
Wow is om te huilen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gaat over jou
Jawel
Zit je weer WoW te spelen![]()
Helaas weet ik dat wel![]()
Dag -XX-
Heeft bij mij niet geholpenquote:Op donderdag 27 november 2008 17:14 schreef bvvt het volgende:
Ik stuur nu alvast dit bericht - morgen kan het niet namelijk
OV FTWquote:
Soms lijk je wel verstandigquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wow is om te huilen.![]()
Sinds Wow op de markt is, zijn de lan party's niet leuk meer.![]()
Er wordt dan alleen nog maar Wow gespeeld.
Verslavend spel blijkt. Daarom begin ik er niet aan.![]()
Dag ikookhier.
das nooit zo moeilijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 02:30 schreef bvvt het volgende:
ben je er ook nog vanaf gekomen?
Vrouwen en ICTquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:09 schreef -XX- het volgende:
Haha! Kijk Den haag gaan met zijn roze vlecht!![]()
Whoops...En die staat er al zo'n 2 maandjes onder...
Moggequote:
bij maatje kijken met t crossen.quote:
Ondanks dat het fris was lekker een rondje geredenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ondanks dat het fris was lekker een rondje gereden
quote:Op zondag 30 november 2008 04:37 schreef Worldbeater het volgende:
Vanochtend nog gesnorkelt bij ruim 35 graden, net moest ik krabben bij -1 graden.![]()
![]()
Goedennacht Fok! MC!![]()
Lees later ff bij, het totaal niet geslapen @zhe plane.![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 04:37 schreef Worldbeater het volgende:
Vanochtend nog gesnorkelt bij ruim 35 graden, net moest ik krabben bij -1 graden.![]()
![]()
Picsquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
kom terug vh werk... snel op de motor naar huis. Gods wat was het koud
vergeten om wintervoering in men jas te doen en alle ventilatie stond nog open![]()
en ik dacht even in een vluchtige blik naar een pompstation aan de a30 dat ik geerd zag staan?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:19 schreef Cageon het volgende:
pics gemaakt vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ook nog zelf gereden
Welkom terugquote:Op zondag 30 november 2008 04:37 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
WB WB!quote:Op zondag 30 november 2008 04:37 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
is wel duidelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Tjaa...daar ligt mijn interesse ook totaal niet.
Altijd goedquote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)age-zonder-helm.html
quote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)age-zonder-helm.html
ja idd dacht ik ook ja. ge-wel-dig dan verdien je het ook gewoon.quote:Op zondag 30 november 2008 17:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]En die vriend houd em ook niet tegen als ie met koppelingslip en bijna vol gas weg rijdt
Daar ging Geerd. Als een warm mes door zachte boter schoot hij, op zijn groene ros, in één vloeiende beweging door het winkelende publiek al daar. Cadeautjes dragende bejaarden nog kindertjes werden gespaard, door de geur van verbrand rubber.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:19 schreef Cageon het volgende:
pics gemaakt vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ook nog zelf gereden
quote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar ging Geerd. Als een warm mes door zachte boter schoot hij, op zijn groene ros, in één vloeiende beweging door het winkelende publiek al daar. Cadeautjes dragende bejaarden nog kindertjes werden gespaard, door de geur van verbrand rubber.![]()
disclaimer: lichte overdrijving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! die gekke geerd ook
Pics laterszzz, geweldige dag vandaag,opstaan, snel naar verjaardag met etentje achteraf.quote:
Wat een mafkeesquote:
Dit soort debielen zijn leuk voor op verjaardag feestjesquote:
[/verkapt huur-mij-in-voor-verjaardagsfeestjes-post]quote:Op maandag 1 december 2008 12:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dit soort debielen zijn leuk voor op verjaardag feestjes"WRRROOEEEMMMM"
quote:Op maandag 1 december 2008 12:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[/verkapt huur-mij-in-voor-verjaardagsfeestjes-post]
quote:Op zondag 30 november 2008 20:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar ging Geerd. Als een warm mes door zachte boter schoot hij, op zijn groene ros, in één vloeiende beweging door het winkelende publiek al daar. Cadeautjes dragende bejaarden nog kindertjes werden gespaard, door de geur van verbrand rubber.![]()
disclaimer: lichte overdrijving
quote:Op maandag 1 december 2008 12:04 schreef Den_Haag het volgende:
een bagagerek voor de motor wat maar 5kg kan dragen heb je niet echt veel aan he
dat ligt er maar net aan wat je er mee wilt doen ehquote:
durf er geld op te zetten dat jij op zijn minst 14u geleden al op wasquote:
Kratje pils houdtie vast welquote:Op maandag 1 december 2008 12:04 schreef Den_Haag het volgende:
een bagagerek voor de motor wat maar 5kg kan dragen heb je niet echt veel aan he
juhquote:Op maandag 1 december 2008 21:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
durf er geld op te zetten dat jij op zijn minst 14u geleden al op was
ik ben er nu "al" 14.5u uit...quote:
Kleding, laptop etc achterop.quote:Op maandag 1 december 2008 21:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan wat je er mee wilt doen eh
Nietquote:Op maandag 1 december 2008 22:25 schreef Cageon het volgende:
had ook iemand die interesse had in de TLR
die vond het volgens mij gek dat ik de TLr niet weg deed voor ~4000
quote:Arts betast borsten vrouw met gebroken vinger
AMSTERDAM - Een Britse arts moet deze week voor de rechter verschijnen omdat hij zonder medische reden aan de borsten van zijn vrouwelijke patiënten zat. Zo werden de borsten van een vrouw uitgebreid gemasseerd terwijl ze kwam voor haar gebroken vinger.
quote:
vrouwen, allemaal en overal hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
uitgebreide massage en dan is het nog niet goed
quote:
wat vervelend zegquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:55 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Dat was in China ook zo, we kwamen gewoon voor een massage. Na een half uur zat ze ongeveer anderhalf uur je schwans te masseren....
quote:
ieder zijn ding, zal ik maar zeggen.quote:
Jah als we het van te voren wisten waren we er niet naar binnen gegaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
ieder zijn ding, zal ik maar zeggen.
je houd meer van mannen begrijp ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah als we het van te voren wisten waren we er niet naar binnen gegaan
quote:
Nouja als het 2 van die freewilly's waren kan ik me der iets bij voorstellen maar andersquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah als we het van te voren wisten waren we er niet naar binnen gegaan
Nou freewilly's waren het niet iigquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nouja als het 2 van die freewilly's waren kan ik me der iets bij voorstellen maar anders
* Opstarten in veilige modequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat te doen als je XP niet verder komt dan dit...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
veilige modes is onberijkbaar (na het selecteren ervan blijft de pc uren ratelen met alleen een knipperend _-je) rebooten met met cd (en op R enzo drukken) werkt ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
* Opstarten in veilige mode
gelijk na het bios scherm een paar keer op F5 rossen zodat je een menu te zien krijgt
Daar kiezen voor veilige mode
als ie daar wel opstart - system restore - ssyteem terug zetten naar de laatst bekende configuratie.
AVG antivuirus mag het niet zijn - dat was een paar weken terug een issue
trouwens
dat plaatje doet mij denken aan mijn screensaver voor mijn mobiel
[ afbeelding ]
chkdsk heeft met bootfix de boot niet kunnen fixxen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:39 schreef bvvt het volgende:
je kan nog proberen te starten met een "live" CD en dan vanaf een commandprompt kijken of chkdsk nog enig leven in de brouwerij kan brengen
zonder live cd kun je vet opnieuw installeren - over de oude installatie heen dan heb je in iedergeval nog toegang naar je bestanden.
Vergeet je de toelatings examen nietquote:Op woensdag 3 december 2008 18:30 schreef Jim.Beam het volgende:
Geslaagd AVB![]()
Nog 1 examen en kan ik hier lekker meelullen.
Beeld je niks in, zo lekker is dat ook weer nietquote:Op woensdag 3 december 2008 18:30 schreef Jim.Beam het volgende:
Geslaagd AVB![]()
Nog 1 examen en kan ik hier lekker meelullen.
er is maar 1 ding lekker, en dat is weten dat je het overleeft hebt als je thuiskomt na een ritje met onsquote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
Beeld je niks in, zo lekker is dat ook weer niet
nou zeg, dat valt ook wel mee.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
er is maar 1 ding lekker, en dat is weten dat je het overleeft hebt als je thuiskomt na een ritje met ons
Dat was idd wel even schrik momentje ja kwam der achter aan gekacheld met de divquote:Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
nou zeg, dat valt ook wel mee.![]()
T spannendste wat ik heb meegemaakt was met een lekker gangetje op de verkeerde rijbaan terecht komen met vluchtheuvel ertussen, baalde wel even dat ik geen SM had op dat moment.![]()
Mensen keken vreemdop die ik tegemoet reed.
1 op de ~20k KMers, valt best mee
Een meet met OPM was ook wel spannend, hij had de bandit nog maar net en we gingen ff over de dijk knallen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was idd wel even schrik momentje ja kwam der achter aan gekacheld met de div
ach, jullie zijn nog lang niet van me af, met wat mazzel (en tijd) loopt de KTM voor t nieuwe jaar weer.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vergeet je de toelatings examen niet
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
zo, kom net terug van opa en oma, was een lekker ritjealleen ijs en ijskoud, natte sneeuw is kloten.
Je rijd tenminste nogquote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
zo, kom net terug van opa en oma, was een lekker ritjealleen ijs en ijskoud, natte sneeuw is kloten.
Die van mij staat gewoon thuis in de tuin, met de accu er nog inquote:Op donderdag 4 december 2008 16:42 schreef Den_Haag het volgende:
Die van mij staat ook mooi in de stalling. Alleen nog eens zo'n paddockstand halen. Accu staat thuis aan de lader.
Nee hoor, altijd al geweestquote:Op donderdag 4 december 2008 18:22 schreef bvvt het volgende:
hallo zeg - is iedereen in eens watje geworden??
ik had ook de keus tussen OV, auto, en motor. Het begon te sneeuwen, en toch stapte ik op de motor XD had em net gesynchroniseerd dus het beestje liep weer lekker, moet je ook ff uitproberen hequote:Op donderdag 4 december 2008 19:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nee hoor, altijd al geweest
Maar serieus, met dit weer kiezen tussen het OV dat gratis is en de motor, verliest de motor toch wel.... Is wel sneller en leuker, maar gewoon qua kosten verliest ie het
Moet ook heel binnenkort een nieuwe achterband op, maar daar is eigenlijk ff geen geld voor
Het is een andere generatiequote:Op donderdag 4 december 2008 18:22 schreef bvvt het volgende:
Als het nog zo vroeg is, is het gewoon veel lekkerder om met een t-shirtje in de auto te stappen dan als een Michelin mannetje die motor uit de schuur te trekkenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:22 schreef bvvt het volgende:
waar zijn de hc-meetings geblevenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:22 schreef bvvt het volgende:
En weet je het al?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:01 schreef ikookhier het volgende:
![]()
@Bvvt ik heb nog door de hagel gereden hoorEn toen dacht ik waar ben ik in god's naam mee bezig
Geen ideequote:
Eusj... gaaf kopje. Had ik dat eerder geweten had ik iets fatsoenlijks gekocht voor mijn vriendinquote:
ik denk, ik ben nog wel op tijd...quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Eusj... gaaf kopje. Had ik dat eerder geweten had ik iets fatsoenlijks gekocht voor mijn vriendin
Nu heeft ze er wéér een Tarzan bij
quote:De Europese vereniging van motorfietsfabrikanten Acem wil EU-richtlijnen voor het keuren van bromfietsen en motoren. Als die Europese regel er komt, zullen ook in Nederland en België, nu nog twee van de weinige EU-landen waar bromfietsen en motoren aan een periodieke controle ontsnappen, gemotoriseerde tweewielers naar de keuring moeten.
De argumenten voor de keuring zijn dubbel. Ten eerste bindt de industrie de strijd aan tegen opgedreven en slecht onderhouden bromfietsen en een uitgebreide keuring kan daarbij helpen, aldus de fabrikanten.
De tweede reden is strategisch. 'Het ziet ernaar uit dat de Europese regel voor periodieke technische inspectie van voertuigen binnen afzienbare tijd hoe dan ook wordt uitgebreid', zegt Filippo Segato van Acem. 'Als wij nu onze goede wil tonen, zitten we mee aan de onderhandelingstafel.' Want de industrie is geen onvoorwaardelijk voorstander. 'Het laatste wat we willen is dat mensen ertegen opzien een bromfiets of motor te kopen, omdat ze te vaak een dure keuring zullen moeten ondergaan.'
De fabrikanten hebben nooit eerder om een keuring gevraagd. De Europese motorrijdersfederatie Fema blijft tegen. Secretaris-generaal Aline Delhaye is bezorgd dat de steun van de industrie de Europese plannen versnelt. 'Terwijl wij tegen algemene Europese regels zijn, omdat de landen te sterk verschillen. Je kunt de Finse motorrijders toch niet laten opdraaien voor de opgefokte en slecht onderhouden brommertjes die er in dat land nauwelijks zijn. Bovendien zien we het nut er niet van in rijders die hun (zware) motorfiets onderhouden uit lijfsbehoud jaarlijks te laten betalen voor een overbodige controle.'
Bron: standaard.be
neuh alleen kroonplaat en stuurtje, ipv de standaard kroonplaat met cliponsquote:
je kent Hounietquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
neuh alleen kroonplaat en stuurtje, ipv de standaard kroonplaat met cliponsSinterklaas was niet zo gul om mij een nieuwe motor te geven
oja en de tierips waren op anders had ik de kabels ook ff gefatsoeneerd... moest ze allemaal omleggen![]()
Gaat dit nu nog steeds over Houniet?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
en mensen wat rijd dat lekker
quote:Op zaterdag 6 december 2008 07:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gaat dit nu nog steeds over Houniet?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had nog niet bijgelezen, of ik dacht alweer dat Roderick wederom zijn accu aan het verkrachten is.![]()
en file op de terug weg van t ophalen van de blade was best een flink ongelukjequote:
had opzich wel mogelijk geweest, mits geen filequote:Op zaterdag 6 december 2008 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
iemand bakje doencq meeten vandaag
oeh nicequote:Op zaterdag 6 december 2008 15:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
en file op de terug weg van t ophalen van de blade was best een flink ongelukje
Nieuwe aan de blade:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
oeh pr0nquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Dat goud wat er niet hoort.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
en file op de terug weg van t ophalen van de blade was best een flink ongelukje
Nieuwe aan de blade:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1-0 voor Cageonquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil wel een CBR1000RR ABS.![]()
![]()
Model 2008 'Hanspree' ruimt Ten Kate op voor 11.990.
MejeH 2009 model is toch wel significant verschilletje.![]()
Net de laatste hand gelegd aan het stukje waar ik al een half jaar tegenaan hik.![]()
[ afbeelding ]
Dat goud wat er niet hoort.![]()
Kabels tekort om e.a. op te schuiven, dus afgezaagd, stuurprop@werk af laten steken, en de binnenring (naad zie je nog net op de foto naast het stuur) 3 mm afgedraaid zodat die in het stuur verzinkt. (waarom die ring veel te groot ispast normaal gewoon niet
)
[ afbeelding ]
How nice.
ja idd stonden er maar een 1km achter ofzo, hele shizzle stilquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
oeh nice![]()
file was dat door die ketting
was toch weer p00big vandaagmss morgen drogere wegen
Morgen de Corsaro weg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe staat t met de grand sale![]()
Koste me geen enkele pleuro. Appels en peren.quote:
Gefeliciteerd WBquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Morgen de Corsaro weg.
En ws volgende week de Trophy.
En dan sluiten we de zaak. SZRie mag blijven.![]()
[..]
Koste me geen enkele pleuro. Appels en peren.
En wat gaat de nieuwe aankoop worden?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Morgen de Corsaro weg.
[..]
nope, enige wat ik vandaag rij is van huis naar dansschool en terug en later nog eens naar andere dansschool en terugquote:
Slechte deal. Zou de corsaro gehouden hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Morgen de Corsaro weg.
Waarom nou tochquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Morgen de Corsaro weg.
[..]
Mjeh, betaal vier keer wegenbelasting en verzekering, de ruimte is beperkt hier,quote:Op zondag 7 december 2008 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
Slechte deal. Zou de corsaro gehouden hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even geen haast, volgend seizoen denk ik pas.quote:
Waarom niet, als het straks alsnog niet doorgaat ook geen man overboord.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mjeh, betaal vier keer wegenbelasting en verzekering, de ruimte is beperkt hier,
en tegenwoordig rij ik het meeste op de trapfiets.![]()
Smart man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Het was leuk voor een seizoen, en de ketting en achterband kwam er ook aan.quote:
mooie dochterquote:Op zondag 7 december 2008 16:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was leuk voor een seizoen, en de ketting en achterband kwam er ook aan.
Al zat er reeds een spijker in voordat ik naar de Ring ging.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Achter een Polo.[/SilenT]
Auto van dochter geleend was het excuus.
Zelf geen trekhaak enzo.
22 en/of 24 geloof ik, maar die waren niet mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:35 schreef koffiekoekje het volgende:
Gezien WB juist de Crosaro weg doet zou ik niet teveel waarde aan zijn antwoord hechten
quote:Op zondag 7 december 2008 16:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
hier in beuningen en wijchen droog asfalt = ghostrider 25 kw edition
maar wat was het lekker smijten met de GS zegquote:Op zondag 7 december 2008 16:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar eens rond kijken.
Of niet.
[..]
![]()
goed puntquote:Op zondag 7 december 2008 16:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gezien WB juist de Crosaro weg doet zou ik niet teveel waarde aan zijn antwoord hechten
vind m een beetje lomp idbv de tank/blok enzoquote:Op zondag 7 december 2008 16:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of niet.
[..]
![]()
zo'n stuurtje is spelenquote:Op zondag 7 december 2008 16:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
maar wat was het lekker smijten met de GS zegPure funbike nu met dat stuur zo
![]()
[ afbeelding ]
Had je wel de goeie slangquote:Op zondag 7 december 2008 18:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo'n stuurtje is spelenmaarre jij knalt aardig door op dijken
moeten een keer meeten dan
uiteraard mét de gdome-clan
anders heb ik net ff getankt voor 0.98E/l.dan gaan de liters harder dan euroos
Als het droog is knal ik goed door ja, zoals het nu wat natter is rijd ik toch met een twijfelachtig gevoel... Van de lente als het weer goed is, en de weg droog, ga ik graag een ritje met FokMC doen hoorquote:Op zondag 7 december 2008 18:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Je durft nogalquote:Op zondag 7 december 2008 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als het droog is knal ik goed door ja, zoals het nu wat natter is rijd ik toch met een twijfelachtig gevoel... Van de lente als het weer goed is, en de weg droog, ga ik graag een ritje met FokMC doen hoor
ahhh goede oude zomertijd ...
quote:Op zondag 7 december 2008 19:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je durft nogalonoverzichtelijke bochten paar weggetjes van rechts
komt goedquote:Op zondag 7 december 2008 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als het droog is knal ik goed door ja, zoals het nu wat natter is rijd ik toch met een twijfelachtig gevoel... Van de lente als het weer goed is, en de weg droog, ga ik graag een ritje met FokMC doen hoor
die wind maakt het spannendquote:
Was t altijd maar zo'n feestquote:Op zondag 7 december 2008 18:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Corsaro weg, goed gedaanquote:Op zondag 7 december 2008 16:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of niet.
[..]
![]()
Goed filmpje, jammer van het slowmotion-effectquote:Op zondag 7 december 2008 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ahhh goede oude zomertijd ...
quote:Op zondag 7 december 2008 23:40 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Goed filmpje, jammer van het slowmotion-effect
Die gaat ook wegquote:Op zondag 7 december 2008 23:39 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Corsaro weg, goed gedaan
Triumph is tenminste betrouwbaar
WP rijdend op zn CBtjequote:
Als een tractor nog tijd heeft om uit te wijken neem ik je verhaal met een vette korrel.quote:Op zondag 7 december 2008 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
je vergeet de 3e bocht van begin van het filmpje, daar ligt ALTIJD grind en zooi aan de binnenkant vd bocht
maar het klopt, het is een linke weg, ik voel me er zo thuisheb in dezelfde 3e bocht richting het tankstation al eens een keer bijna een traktor gekopt, we reden allebei lekker midden op de weg... en moesten beiden grof naar rechts uitwijken.
Maar het is zo leuk![]()
![]()
In het linkje stond een hele andere Triumph. Wel opletten he.quote:
Vertel.quote:Als ik de mijne verkoop heb ik dus al een koper![]()
![]()
quote:
Slecht bij gelezenquote:Op maandag 8 december 2008 18:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als een tractor nog tijd heeft om uit te wijken neem ik je verhaal met een vette korrel.![]()
![]()
[..]
In het linkje stond een hele andere Triumph. Wel opletten he.![]()
[..]
Jijquote:Vertel.
Uberhaupt een leuke prijspakker die ER6.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 18:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als een tractor nog tijd heeft om uit te wijken neem ik je verhaal met een vette korrel.![]()
![]()
Hey, een Belgquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:15 schreef MMach het volgende:
Zo, ik ben reeds enkele dagen trotse bezitter van een van m'n droommotoren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geweldige machine
Lijkt wel een brommertje zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:09 schreef MMach het volgende:
[..]
![]()
Mooi he, zo'n smalle nummerplaat :p
Je wou iets met net zoveel PK maar het dubbele aan CC's?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
...maar wel nicefeli MMAch
ik heb zelf ook es een proefritje gedaan op zo een 6je
Weet ik niet, wil wel mijn bewijs halen. Eerst maar een school afmakenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
waar blijft jouw motor Hou?
ah klote man.quote:
Dan leer ik je wel "motor rijden".quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik niet, wil wel mijn bewijs halen. Eerst maar een school afmaken.
Dat hoor ik na een gesprekquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
ah klote man.![]()
Is er wel een mogelijkheid om te repareren?
nja na mijn 4tje had ik graag een 7quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:23 schreef Cageon het volgende:
Je wou iets met net zoveel PK maar het dubbele aan CC's?![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nja na mijn 4tje had ik graag een 7
[ afbeelding ]
maar aan dubbCC's is wel meer speelgoed
Er staat een plantje voor, zo kan ik het niet goed zien.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nja na mijn 4tje had ik graag een 7
[ afbeelding ]
maar dubb aan CC's is wel meer speelgoed
valt wel mee, is de camouflagequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er staat een plantje voor, zo kan ik het niet goed zien.
tis geen plantje, gewoon deze kleurstellingquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er staat een plantje voor, zo kan ik het niet goed zien.
quote:Sint zat op zn hurken,
aan Pietje zn paal te lurken.
Sint wist precies hoe het moest,
zuigen aan die zwarte knoest.
Dit werd Pietje even te veel,
en spoot Sint recht in zn keel.
Sint slikte heel tevree,
zo nu naar Pietje nummer 2.
Maar die had zich al gerukt,
en stond vol smart voorover gebukt.
Hij zong het heerlijk avondje is gekomen,
en werd door die geile Sint bruut van achter genomen.
Sint was er niet vies van,
en zelfs een beetje bi.
Hop hop naar nr 3!
Goed iddquote:
middag!quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
middag!
Weet'k ook hoe k met je moet communiceren @ motorbeurs meet
heb geen idee, wat is de oorzaak van deze twijfel / vraag?quote:
pic's or it didn't happen.....quote:Op woensdag 10 december 2008 15:34 schreef Geerd het volgende:
Zo lesgeld krijg ik ook weer binnen, die doorgetrokken strepen ook overal. :R
Die krijg je te goedquote:
iddquote:Op woensdag 10 december 2008 17:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die krijg je te goed![]()
Met blik trouwens, achja tenminste al 100x gedaan dus 1.50,- per keer dat valt best mee toch?
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:27 schreef Cageon het volgende:
wooessaaah
afstudeer plek
eerste gesprek geregeld.
ff goed laten zien dat ik wat kan op dat gebied en dan kan ik hopelijk een half jaar lang werken aan game related software.![]()
nietquote:Op woensdag 10 december 2008 19:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we de Beta versie
Hartverscheurend!quote:Op zondag 7 december 2008 16:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was leuk voor een seizoen, en de ketting en achterband kwam er ook aan.
Al zat er reeds een spijker in voordat ik naar de Ring ging.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Achter een Polo.[/SilenT]
Auto van dochter geleend was het excuus.
Zelf geen trekhaak enzo.
met name de toeschouwer.......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |