Met metal invloedenquote:
Fequote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, maar ik dnek dat je metaal altijd nodig hebt.. tenmisnte, als je electrisch speelt
anders wordt het wel heel stil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:44 schreef Moozze het volgende:
Not to metal en kom met die foto's GoodGawd!
Ik wou net zeggen, staat die ME-50 er nou alleen op om mij te pesten?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:21 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de Boss ME-50 is aan te raden, leuk dingetje.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:21 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik dan ook even een foto van die van mij plaatsen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:06 schreef Moozze het volgende:
Ik wou net zeggen, staat die ME-50 er nou alleen op om mij te pesten?![]()
Welja, dat kan er nog wel bij...quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:31 schreef brother52 het volgende:
Zal ik dan ook even een foto van die van mij plaatsen?
Ik versta er niets van. Alleen Ritchie Blackmore, Zappa, Metallica en Iron Maiden kan ik er uit halenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef allsystemshalt het volgende:
http://englishrussia.com/?p=2150
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:21 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:06 schreef Moozze het volgende:
Heeeeel mooie gitaar, mooier kan niet op solidbody gebied wat mij betreft.![]()
Ik niet, ik hou van vies etenquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:37 schreef Jorikjet het volgende:
ja en ik hou van lekker eten
Te stoere gitaren voor je zeker?quote:
Nope, dat is een Fender hals verneuken met een Gibson Vquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:55 schreef The_Dean het volgende:
Mooie body, jammer van die nek![]()
Een Gibson V [] verneuken met een Fender [
] hals
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:08 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Nope, dat is een Fender hals verneuken met een Gibson V
Naar!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:57 schreef Devrim_ het volgende:
Hoi,
Is dit nog te maken zonder problemen?
[ afbeelding ]
En dan hopen dat je bovenblad niet splijtquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:12 schreef GoodGawd het volgende:
Maar als het niet lukt kan je er natuurlijk altijd een paar spijkers in slaan
Bison Kombi Power lijkt me wel wat...quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:18 schreef Devrim_ het volgende:
Wat voor lijm kan ik het best gebruiken?
Want ze zijn niet van hetzelfde materiaal enzo
Maar dan maak ik de snaren ff helemaal los, ga ik schuren en daarna lijmen en klemmen erop zetten
Hopen dat het werkt dan...
Ik ga er deze week ff achteraanquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bison Kombi Power lijkt me wel wat...
http://www.bison.nl/NL/nl/view.do?UID=af993e0fc2c7dd2dc07c08
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef guitarist.nl het volgende:
Live vanuit de kleedkamer met een heel groot The Wounded logo op 't plafond.
En zie daar, weer een reden om geen Tele te nemenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef GoodGawd het volgende:
Probleem nr 1 van de Tele, de headstock is vrij smal you know. Ik kan hem niet ophangen nu, hij glijd als boter door dat ding heen![]()
Suggesties, Schroef in de muur en touwtje eromheen is geen optie.
Vastspijkeren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef GoodGawd het volgende:
Probleem nr 1 van de Tele, de headstock is vrij smal you know. Ik kan hem niet ophangen nu, hij glijd als boter door dat ding heen![]()
Gewoon met een paar dikke zelftappers aan de muur schroevenquote:
Oplossingquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef GoodGawd het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bison Kombi Power lijkt me wel wat...
http://www.bison.nl/NL/nl/view.do?UID=af993e0fc2c7dd2dc07c08
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef GoodGawd het volgende:
Oplossing, koop een les paulquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef GoodGawd het volgende:
Of een Deanquote:
sterkte 160 kg/cm2quote:
Dergelijke ideeën zouden niet eens in je hoofd op mogen komen...quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:22 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
sterkte 160 kg/cm2
Dat is best sterk trouwens, als ik één stemknopje aan de muur zou lijmen zou hij in principe moeten blijven hangen
Dit vraagt om een test.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:22 schreef GoodGawd het volgende:
sterkte 160 kg/cm2
Dat is best sterk trouwens, als ik één stemknopje aan de muur zou lijmen zou hij in principe moeten blijven hangen
Metropool - Hengelo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waar ben je nu?
Zal onze roadie hebben gedaan denk ik.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:40 schreef Jorikjet het volgende:
praat niveau?
hoe hard praat je zelf? juist.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoe hard praat men dan?
Er is nogal een verschil tussen fluisteren en vis verkopen op de markt
Is de definitieve datum voor de meating nou al gepland?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:39 schreef Witchfynder het volgende:
Morgen weer met00000000l maken. Niet nummer met de intro van 2:30
.
Vrijdag 19 dec ?quote:Op zondag 30 november 2008 00:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is de definitieve datum voor de meating nou al gepland?
ovquote:Op zondag 30 november 2008 00:29 schreef Daantke het volgende:
ik zit in 1 of andere interliner met n wireless genaamd connexxionen de stinkerds naast me gaan nu eruit, ze staken net hun joint al aan en het zakje ligt hier nog
verder draait er n blanke hiphop maar ik heb isolerende oordoppen
quote:Op zondag 30 november 2008 08:30 schreef allsystemshalt het volgende:
frans ferdinand is best wel te pruimen
*Ik dacht aan een geer & goor achtige banddoor die naam he
![]()
Maar toen hoorde ik een Rickenbacker Bassen ging ik dus wat meer luisteren
behringer past in dat budget, maar das niet echt iets om trots op te wezen... verder geen idee...quote:Op zondag 30 november 2008 10:21 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gitaar cadeautje voor Sinterklaas gezocht max ¤50, misschien net een pedaaltje uit te halen? Wie weet wat leuks.
Snoeren, snaren, Brede Lederen gitaaband, Instructie dvd.quote:Op zondag 30 november 2008 10:21 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gitaar cadeautje voor Sinterklaas gezocht max ¤50, misschien net een pedaaltje uit te halen? Wie weet wat leuks.
een goed snoer en pakje snaren.quote:Op zondag 30 november 2008 10:21 schreef matjuhhh007 het volgende:
Omdat je op het podium ook graag wat wil horen, maar met een kleine versterker red je het ook prima als je ook een volledige mix terugkrijgt over de monitoren. Maar in kleine cafétjes is het vaak ook nog ens zo dat vooral alleen de zang over de PA gaatquote:Op zondag 30 november 2008 19:57 schreef Daantke het volgende:
Wat ik me gisteren afvroeg:
waarom heeft men altijd een grote versterker als er toch een PA aanwezig is?
Ja maar dan hoef je alleen maar over de drummer uit te komen, en met PA hoor je jezelf wel op de monitor als het goed is, of als je je versterker schuin zet...quote:Op zondag 30 november 2008 20:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat je op het podium ook graag wat wil horen, maar met een kleine versterker red je het ook prima als je ook een volledige mix terugkrijgt over de monitoren. Maar in kleine cafétjes is het vaak ook nog ens zo dat vooral alleen de zang over de PA gaat
Vaak staat er extra voor de show juist. Maar zoals ik al zei niet bij elke PA gaat ook de gitaar erover soms alleen zangquote:Op zondag 30 november 2008 20:03 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef je alleen maar over de drummer uit te komen, en met PA hoor je jezelf wel op de monitor als het goed is, of als je je versterker schuin zet...
soms zie je echt van die full stacks of 8x10 bass cabs en denk je echt vanya rite
Ja precies voor de show dus, speakers zijn zwaarquote:Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef Moozze het volgende:
The Who had toch ook speakerdingen zonder speakers er in?
Sinds wanneer ga jij een wasmachine in je auto bouwenquote:Op zondag 30 november 2008 20:30 schreef The_Dean het volgende:
Nou, wie koopt mijn gitaar even... heb nieuwe onderdelen voor mijn auto nodig! Hup!
In het begin had Entwistle een 18" speaker zonder behuizingquote:Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef Moozze het volgende:
The Who had toch ook speakerdingen zonder speakers er in?
[TK] Epiphone LP Specialquote:Op zondag 30 november 2008 20:38 schreef Svyatagor het volgende:
Orange verkocht. Nu weer op zoek naar iets anders.
Het 16-jarige punkvrijwilligertje aan de schuifjes is dan weer de zwakke schakel. Helaas hebben ze die overal.quote:Op zondag 30 november 2008 20:03 schreef Daantke het volgende:
en met PA hoor je jezelf wel op de monitor als het goed is,
Ah, je bent ook bij Podium Enjoi en Skatejam geweest?quote:Op zondag 30 november 2008 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd als de gemeente oid een festival organiseerd, alels word netjes gedaan, dikke geluidsinstallatie gesponsord door dure zaak. En dan een vrijwilliger achter de knoppen die de zooi verpest
Herrie in Schiedamquote:Op zondag 30 november 2008 20:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, je bent ook bij Podium Enjoi en Skatejam geweest?.
.
Hier in de buurt is een jongerencentrum die het geluid altijd door Stonewall laat doen... en zo klinkt het dan ookquote:Op zondag 30 november 2008 20:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het 16-jarige punkvrijwilligertje aan de schuifjes is dan weer de zwakke schakel. Helaas hebben ze die overal..
Parker Nightflyquote:Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zeg altijd dat ik Tele's de lelijkste headstocks vind hebben, maar er is een uitzondering op..
Zijn er nog toffe JC's daar (voor zover die tof kunnen zijnquote:Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier in de buurt is een jongerencentrum die het geluid altijd door Stonewall laat doen... en zo klinkt het dan ook
quote:Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zeg altijd dat ik Tele's![]()
![]()
de lelijkste headstocks vind hebben, maar er is een uitzondering op.
.
Was laatst ook zo'n reportage van een of andere band, ze hadden dan gewoon nog 2 extra stacks op het podium staan als reserve, het ziet er natuurlijk wel stoer uit...quote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vaak staat er extra voor de show juist. Maar zoals ik al zei niet bij elke PA gaat ook de gitaar erover soms alleen zang
Het is met de subsidieregeling slecht gesteld in Friesland danquote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef The_Dean het volgende:
Geen idee... meesten betalen niet eens [als je een kratje bier niet meeteld], dus kans is klein... maar hou mijn ogen en oren voor je open
Holy shitquote:Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zeg altijd dat ik Tele's de lelijkste headstocks vind hebben, maar er is een uitzondering op..
Is het ookquote:Op zondag 30 november 2008 21:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is met de subsidieregeling slecht gesteld in Friesland dan. Oh well
. Thanks!
.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.stubru.be/node/74961
Offspring live
Tis pauze..quote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.stubru.be/node/74961
Offspring live
Pauzequote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Tis pauze..Ow nog niet begonnen..
Ja sorry ik ben nooit bij de toppers geweestquote:Op zondag 30 november 2008 21:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Daar gaan ze![]()
En pauze heb ik al vaker meegemaakt met concertjes..
Hallo.. ik heb het ook over Queen + Paul Rodgers..quote:Op zondag 30 november 2008 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben nooit bij de toppers geweest![]()
Alll i waaaant
Eventueel, pics?quote:Op zondag 30 november 2008 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Iemand mogelijk interesse in een Epiphone SG Special, zwart... voor 175 euro?
Jepquote:
Morgenquote:Op zondag 30 november 2008 23:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Eventueel, pics?
En is het op snelle termijn...
Als is het wel lastig aangezien ik hel eerst wil proberen (ik woon in zeeland)
Het scheelt ook maar 1 letter he... shit, morgen (of zodadelijk) een symposium... beter ga ik snel slapenquote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof man je hebt de 4e pagina ontmaagd, hoe voelt dat nou ?
Half jaarquote:Op maandag 1 december 2008 00:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Morgen
En wat is snel... Rekbaar begrip
Helaas, staat bij mij halverwege pagina 2.quote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof man je hebt de 4e pagina ontmaagd, hoe voelt dat nou ?
Ik had het toch ook niet tegen jou droeftoeterquote:Op maandag 1 december 2008 01:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Helaas, staat bij mij halverwege pagina 2..
Ik vind die Gretsch gitaren misschien nog wel lelijker dan een Telecaster...quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 07:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind die Gretsch gitaren misschien nog wel lelijker dan een Telecaster...![]()
Bah, maandag![]()
Bah, werken
quote:Op maandag 1 december 2008 07:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind die Gretsch gitaren misschien nog wel lelijker dan een Telecaster...![]()
Bah, maandag![]()
Bah, werken
Hij moest ook wel. Of was de andere gitarist er ook weer bij?quote:Op maandag 1 december 2008 08:58 schreef Jorikjet het volgende:
mastodon was ruig! die gast speelt gewoon op een 12snarige gitaar!
quote:Op maandag 1 december 2008 12:04 schreef Daantke het volgende:
Mijn volgende gitaar wordt ook een tele of gretsch hollowbody
quote:Op maandag 1 december 2008 12:04 schreef Daantke het volgende:
Bij mij ookquote:Op maandag 1 december 2008 12:04 schreef Daantke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:14 schreef Aresdreams het volgende:
Bij mij een Bo~el MC-7 Transparent black TOL
Wanneer is hij nou klaar?quote:Op maandag 1 december 2008 14:14 schreef Aresdreams het volgende:
Bij mij een Bo~el MC-7 Transparent black TOL
januari ergens...quote:
Ik wil een auto maar wel een blauwe wat kan ik dan het beste kopen?quote:Op maandag 1 december 2008 15:03 schreef Mitsurugie het volgende:
Ik zit er zelf over na te denken om gitaar te leren spelen;
Heb er alleen totaal geen verstand van, dus heeft iemand tips voor mij over wat voor gitaar ik moet kopen en dat soort dingen? Elektrisch lijkt me leuker, maar waar kan ik het beste mee beginnen, akoestisch of elektrisch?
Nee je moet er zelf op spelen.quote:Op maandag 1 december 2008 14:23 schreef Trigalti het volgende:
Die Gretsch ziet er wel gaaf uit, maar speelt ie ook ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet al te duur, aangezien ik net begin, zometeen bak ik er niks van, is het zonde van het geld.quote:Op maandag 1 december 2008 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil een auto maar wel een blauwe wat kan ik dan het beste kopen?
Vergelijkbare vraag
Muziekstijl, budget enz ff wat meer informatie wat je wil
Dan zou ik gewoon maar electirsch spelen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Mitsurugie het volgende:
[..]
Niet al te duur, aangezien ik net begin, zometeen bak ik er niks van, is het zonde van het geld.
En ik wil rock spelen, wat voor maakt niet zo heel veel uit, beetje richting hardrock.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:25 schreef Moozze het volgende:
[..]
Nee je moet er zelf op spelen.* Trigalti Zucht maar eens diep...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------
quote:Hoeveel uur spelen jullie per dag trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Ja, die kun je gewoon los kopen en kosten een paar cent per stuk... Bij mij breken die ook vrij snel...quote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut weer een pinnetje afgeborekn van m'n akkoestische om m'n snaren vast te zettenKan je die gewoon bij de gitaarzaak halen? Vast wel
quote:Op maandag 1 december 2008 18:16 schreef GoodGawd het volgende:
[..]Ligt er een beetje aan, van het weekend niet veel tijd gehad, dus vrijdags maar 3 uurtjes gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vandaag weer een uurtje ofzo.------------------
En je solo's dan?quote:Op maandag 1 december 2008 20:10 schreef The_Dean het volgende:
Huh? Oefenen? Waarom... ken de powerchords wel man
quote:Op maandag 1 december 2008 18:16 schreef GoodGawd het volgende:
[..]ligt aan me stemming/tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Gewoon natuurtalentquote:
Ik heb nog even gekeken op internet voor die Pacifica 112, schijnt inderdaad wel een goede gitaarquote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef Aresdreams het volgende:
een mooie yamaha pacific of U121 (of iets vergelijksbaar)
heb je humbuckers en singlecoil elementen, kun je mee spelen wat je leuker vindt.
Daarnaast iets van een Roland Cube 30 ofzo erbij, dan heb je ook nog iets om geluid mee te produceren en wat effecten.
Dit is zo'n beeje wat men je aan kan raden, of iets vergelijksbaar.
Dirk Witte in Amsterdam schijnt wel redelijk te zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:55 schreef Mitsurugie het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken op internet voor die Pacifica 112, schijnt inderdaad wel een goede gitaar
te zijn voor beginners.
Weet iemand nog een goede winkel in de buurt van Amsterdam of Utrecht?
"You can't spell crap without a C"quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:00 schreef Witchfynder het volgende:
"Do you know why they call it "modern jazz"? Because the word "crap" was allready taken"..
Is een citaat van een van de geweldige muzikanten van het Ukulele Orchestra of Great Britain. Ik weet zijn naam alleen niet.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean is al supergoed in Jazz spelen, je hoorde toch hoe vals die solo was
Eigenlijk is Kamo ook gewoon een jazzgitarist
Moet die ukulele nerd zeggen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is een citaat van een van de geweldige muzikanten van het Ukulele Orchestra of Great Britain. Ik weet zijn naam alleen niet..
Blues. Sommigen beweren dat deze muziekstromingen verwant zijn, anderen zijn van mening van niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:40 schreef Moozze het volgende:
Is BB King jazz? Nee toch?
Verwant zijn ze zeker, alle (pop)muziek is verwant aan de bluezzzquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Blues. Sommigen beweren dat deze muziekstromingen verwant zijn, anderen zijn van mening van niet..
Nee, dat is echt niet waar hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Verwant zijn ze zeker, alle (pop)muziek is verwant aan de bluezzz![]()
Nouja, behalve folk dan, da's weer ouder dan blues.
Je kent de powerchords toch al?quote:
Nouja, als ze dezelfde ouder hebben, dan kun je toch zeker wel spreken van verwantschap. Maar inderdaad, technisch gesproken komt de jazz niet voort uit de blues. Alhoewel dit soort genre- en stijldiscussies altijd hoogst persoonlijk en smaakgebonden zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niet waar hoor.. Blues en jazz (via ragtime) vinden hun oorsprong wel in de zwarte volksmuziek, vermengt met europese volksmuziek, maar zijn verder niet echt verwant, behalve dan op puur technisch gebied (denk aan de typische west-euopese maatsoorten 4/4, 3/4 en 6/8). Blues heeft daarentegen wel geboorte gegeven aan vele muzieksoorten, rock, country etc en zich met jazz vermengd tot nieuwe vormen, maar ik zie er geen directe links tussen, behalve eenzelfde ouder.
Het blijft tot in de eeuwigheid een punt van discussie. Dit is ook enkel mijn visie er op.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nouja, als ze dezelfde ouder hebben, dan kun je toch zeker wel spreken van verwantschap. Maar inderdaad, technisch gesproken komt de jazz niet voort uit de blues. Alhoewel dit soort genre- en stijldiscussies altijd hoogst persoonlijk en smaakgebonden zijn.
Ja, maar per nummer even de powerchords in de goede volgorde fabriekenquote:
Paypal?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:30 schreef KaMo het volgende:
Godver, ik wilde mijn Sinterklaas cadeau aan mezelf bestellen op Musicstore.
(draadloos systeem en Midi-keyboard)
Maar er is iets mis met de site, dat hij geen creditcards ondersteunt.
Kutzooi.
www.thomann.de is ook een fijne site.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:30 schreef KaMo het volgende:
Kutzooi.
Hebben niet de producten die ik zoek, ik heb daar wel mijn versterker vandaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
www.thomann.de is ook een fijne site.Vaak nog goedkoper ook.
Musicstore rekent wel geen verzendkosten voor bestellingen boven de 100 euroquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
www.thomann.de is ook een fijne site.Vaak nog goedkoper ook.
Geenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:24 schreef Aresdreams het volgende:
reken ze nu wel of geen verzendkosten?
Nice leuke bandquote:Op woensdag 3 december 2008 11:00 schreef Trigalti het volgende:
Gister Hier geweest.. had ze al eerder gezien.. waren weer supergoed, gaan er vanavond weer heen..
Ai das zuur..quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nice leuke band, we zouden vorig jaar ze supporten tijdens hun tour in NL totdat we opeens zonder bassist zaten
Tof!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:00 schreef Trigalti het volgende:
Gister Hier geweest.. had ze al eerder gezien.. waren weer supergoed, gaan er vanavond weer heen..
Volgens mij nietquote:Op woensdag 3 december 2008 11:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tof!
Had de gitarist nog steeds een IKC sticker op z'n SG?
Welke wireless?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:30 schreef KaMo het volgende:
Kutzooi.
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Alleen een sticker op de achterkant. Die dude is trouwens de gitarist + zanger
Ehén.. die SG = een Epiphone
Norwegian Blue?quote:
Dat klinkt vet. (Op youtube demo) Ik moet ook een normale distortion, als ik het gain kanaal gebruik van mijn versterker is het gelijk "DDZJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAGNGNGNGNNNGNNN!!!!!!!!!!!" En niet een subtiele bite ofzo...quote:
Komt goedquote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef The_Dean het volgende:
[TK][gitaar] Epiphone SG Special [zwart]
Nette prijs en mooie gitaar, zonde dat je hem weg moet doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef The_Dean het volgende:
[TK][gitaar] Epiphone SG Special [zwart]
Een échte SGquote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef Deansensitized het volgende:
Achja, shit happens
Wat gitaren opruimen, leuk huisje er voor terug. Dan beetje sparen, alles wat op regel brengen en dan een dikke vette Gibson SG of Dean Soltero ofzo scoren
Telecaster niks voor jou?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:29 schreef Deansensitized het volgende:
Mjah, als ik voor dat geld een kwalitatief gelijkwaardige of betere Dean kan krijgen doe ik dat
Vast tegen die tijd wel een vette deal te scoren ergens
Wil straks wel een in mijn studiootje, maar dat word dan een Squierquote:
Zonder twijfelquote:Op donderdag 4 december 2008 18:57 schreef Vincpod het volgende:
ik heb het iig naar me zin gehad :p
Geniale tekst, kom laten we er een band achter doen!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geniale tekst, kom laten we er een band achter doen!
Hoor ik daar iemand rim roepen?quote:
Hehe best geinigquote:Op donderdag 4 december 2008 18:57 schreef Vincpod het volgende:
Ik heb mijn eerste optredentje eropzittenwas wel awesome, alleen er is maar een klein stukje van het nummer opgenomen
moet je maar ff kijken, ik heb het iig naar me zin gehad :p
Net zo tof als A7x...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:44 schreef KaMo het volgende:
Ok dan...
'schecter heeft ook vette gitaren, die ZV special
[ afbeelding ]
(is signature van Zacky Vengeance van A7x)
Een SG is vinnik mooierquote:Op donderdag 4 december 2008 22:44 schreef KaMo het volgende:
Ok dan...
'schecter heeft ook vette gitaren, die ZV special
[ afbeelding ]
(is signature van Zacky Vengeance van A7x)
SG is inderdaad mooierquote:Op donderdag 4 december 2008 23:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een SG is vinnik mooierOok jammer van die quasi Louis Vuitton versiering
Een zelf ontworpen Graphic zou ik graag op een gitaar zien daarentegenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een SG is vinnik mooierOok jammer van die quasi Louis Vuitton versiering
of een mooie demon...quote:Op donderdag 4 december 2008 23:55 schreef Cynic het volgende:
Het is wel anders ja...
Schecter is wel tof. Mooie Blackjack ofzo
Wat voor soort graphic wordt dat dan? Ik vind van die gitaren met enorme schedels er op altijd zo kansloos.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:03 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Een zelf ontworpen Graphic zou ik graag op een gitaar zien daarentegen
Haha die is tofquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat voor soort graphic wordt dat dan? Ik vind van die gitaren met enorme schedels er op altijd zo kansloos..
Deze PRS van Danny Spitz (Anthrax) dan:
[ afbeelding ]
Ehm zou iets in tech-richting worden... of een gekleurde ster oid..quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat voor soort graphic wordt dat dan? Ik vind van die gitaren met enorme schedels er op altijd zo kansloos..
[ afbeelding ]
jeugd sentimentquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat past toch nooit?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef Witchfynder het volgende:
Stiekem wil ik wel een bas met een VOC-schip er op..
.
Whoaquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:10 schreef brother52 het volgende:
Deze is ook best wel tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dat past toch nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |