Met metal invloedenquote:
Fequote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, maar ik dnek dat je metaal altijd nodig hebt.. tenmisnte, als je electrisch speelt
anders wordt het wel heel stil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:44 schreef Moozze het volgende:
Not to metal en kom met die foto's GoodGawd!
Ik wou net zeggen, staat die ME-50 er nou alleen op om mij te pesten?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:21 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de Boss ME-50 is aan te raden, leuk dingetje.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:21 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik dan ook even een foto van die van mij plaatsen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:06 schreef Moozze het volgende:
Ik wou net zeggen, staat die ME-50 er nou alleen op om mij te pesten?![]()
Welja, dat kan er nog wel bij...quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:31 schreef brother52 het volgende:
Zal ik dan ook even een foto van die van mij plaatsen?
Ik versta er niets van. Alleen Ritchie Blackmore, Zappa, Metallica en Iron Maiden kan ik er uit halenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef allsystemshalt het volgende:
http://englishrussia.com/?p=2150
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:21 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:06 schreef Moozze het volgende:
Heeeeel mooie gitaar, mooier kan niet op solidbody gebied wat mij betreft.![]()
Ik niet, ik hou van vies etenquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:37 schreef Jorikjet het volgende:
ja en ik hou van lekker eten
Te stoere gitaren voor je zeker?quote:
Nope, dat is een Fender hals verneuken met een Gibson Vquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:55 schreef The_Dean het volgende:
Mooie body, jammer van die nek![]()
Een Gibson V [] verneuken met een Fender [
] hals
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:08 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Nope, dat is een Fender hals verneuken met een Gibson V
Naar!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:57 schreef Devrim_ het volgende:
Hoi,
Is dit nog te maken zonder problemen?
[ afbeelding ]
En dan hopen dat je bovenblad niet splijtquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:12 schreef GoodGawd het volgende:
Maar als het niet lukt kan je er natuurlijk altijd een paar spijkers in slaan
Bison Kombi Power lijkt me wel wat...quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:18 schreef Devrim_ het volgende:
Wat voor lijm kan ik het best gebruiken?
Want ze zijn niet van hetzelfde materiaal enzo
Maar dan maak ik de snaren ff helemaal los, ga ik schuren en daarna lijmen en klemmen erop zetten
Hopen dat het werkt dan...
Ik ga er deze week ff achteraanquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bison Kombi Power lijkt me wel wat...
http://www.bison.nl/NL/nl/view.do?UID=af993e0fc2c7dd2dc07c08
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef guitarist.nl het volgende:
Live vanuit de kleedkamer met een heel groot The Wounded logo op 't plafond.
En zie daar, weer een reden om geen Tele te nemenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef GoodGawd het volgende:
Probleem nr 1 van de Tele, de headstock is vrij smal you know. Ik kan hem niet ophangen nu, hij glijd als boter door dat ding heen![]()
Suggesties, Schroef in de muur en touwtje eromheen is geen optie.
Vastspijkeren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef GoodGawd het volgende:
Probleem nr 1 van de Tele, de headstock is vrij smal you know. Ik kan hem niet ophangen nu, hij glijd als boter door dat ding heen![]()
Gewoon met een paar dikke zelftappers aan de muur schroevenquote:
Oplossingquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef GoodGawd het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bison Kombi Power lijkt me wel wat...
http://www.bison.nl/NL/nl/view.do?UID=af993e0fc2c7dd2dc07c08
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef GoodGawd het volgende:
Oplossing, koop een les paulquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef GoodGawd het volgende:
Of een Deanquote:
sterkte 160 kg/cm2quote:
Dergelijke ideeën zouden niet eens in je hoofd op mogen komen...quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:22 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
sterkte 160 kg/cm2
Dat is best sterk trouwens, als ik één stemknopje aan de muur zou lijmen zou hij in principe moeten blijven hangen
Dit vraagt om een test.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:22 schreef GoodGawd het volgende:
sterkte 160 kg/cm2
Dat is best sterk trouwens, als ik één stemknopje aan de muur zou lijmen zou hij in principe moeten blijven hangen
Metropool - Hengelo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waar ben je nu?
Zal onze roadie hebben gedaan denk ik.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:40 schreef Jorikjet het volgende:
praat niveau?
hoe hard praat je zelf? juist.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoe hard praat men dan?
Er is nogal een verschil tussen fluisteren en vis verkopen op de markt
Is de definitieve datum voor de meating nou al gepland?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:39 schreef Witchfynder het volgende:
Morgen weer met00000000l maken. Niet nummer met de intro van 2:30
.
Vrijdag 19 dec ?quote:Op zondag 30 november 2008 00:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is de definitieve datum voor de meating nou al gepland?
ovquote:Op zondag 30 november 2008 00:29 schreef Daantke het volgende:
ik zit in 1 of andere interliner met n wireless genaamd connexxionen de stinkerds naast me gaan nu eruit, ze staken net hun joint al aan en het zakje ligt hier nog
verder draait er n blanke hiphop maar ik heb isolerende oordoppen
quote:Op zondag 30 november 2008 08:30 schreef allsystemshalt het volgende:
frans ferdinand is best wel te pruimen
*Ik dacht aan een geer & goor achtige banddoor die naam he
![]()
Maar toen hoorde ik een Rickenbacker Bassen ging ik dus wat meer luisteren
behringer past in dat budget, maar das niet echt iets om trots op te wezen... verder geen idee...quote:Op zondag 30 november 2008 10:21 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gitaar cadeautje voor Sinterklaas gezocht max ¤50, misschien net een pedaaltje uit te halen? Wie weet wat leuks.
Snoeren, snaren, Brede Lederen gitaaband, Instructie dvd.quote:Op zondag 30 november 2008 10:21 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gitaar cadeautje voor Sinterklaas gezocht max ¤50, misschien net een pedaaltje uit te halen? Wie weet wat leuks.
een goed snoer en pakje snaren.quote:Op zondag 30 november 2008 10:21 schreef matjuhhh007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |