In dat geval heeft je GGZ-begeleider / psycholoog gelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:32 schreef tinoz het volgende:
ik wil er de wereld mee veroveren en iedereen dichter tot elkaar brengen, cijfer fraude mee tegen gaan en klachten mee behandelen. ik wil er overzicht mee scheppen in de politieke wereld en eerlijke handel stimuleren. Ik wil er corruptie mee aan het licht brengen en virtuele orde mee schapen
en nog véél meer
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:40 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou eens wat kleiner beginnen.
Maak eerst maar eens Tetris, zodra je dat voor elkaar krijgt gaan we weer een stapje verder.
Gevalletje grootheidswaanzin. Maar als we dat tegen hem zeggen dan denkt iedereen ineens niet 'out the box'.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
In dat geval heeft je GGZ-begeleider / psycholoog gelijk.
Jij wilt even een programma maken waarmee je alle problemen in de wereld oplost, en je denkt dat iedereen daar aan mee gaat doen - je hoeft alleen nog maar even te leren programmeren.
Ik zou eens wat kleiner beginnen.
Maak eerst maar eens Tetris, zodra je dat voor elkaar krijgt gaan we weer een stapje verder.
Daar huur je natuurlijk Bill Gates voor inquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:50 schreef tinoz het volgende:
ik ga zelf niets programeren hoor , ik kijk wel uit
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar huur je natuurlijk Bill Gates voor in
Ok, laten we bij het begin beginnen. Als eerste zal ik je even een trucje uitleggen:quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 14:06 schreef tinoz het volgende:
[..]
wil je dan misschien de preview lezen ? ik heb die link hier wel eens vaker ingezet maar bedacht me later :
dan gaat er misschien iemand met mijn idee vandoor , maar zoals in de inleiding al stond boeit me dat niet ...
dus hier komt de link : het concept
Ja, vastquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:27 schreef tinoz het volgende:
* tinoz wacht rustig af tot er iemand braaf komt vragen oftie of zij , alsjeblieft mag helpen met het verwezelijken van zijn netwerk door alles gratis voor hem te gaan programeren
Nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:31 schreef tinoz het volgende:
kan iemand mij vertellen ofdat het nog wel de moeite is om het concept af te schrijven......?
Nee, je bent krankzinnig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:45 schreef tinoz het volgende:
ik ben een blije optimist
Bij tinoz' concept lijkt me 'deelverzamelingen' ook een nuttig wiskundige ondersteuning.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:20 schreef GI het volgende:
[..]
Logica is een vereiste en de wiskunde die eraan gerelateerd is ook![]()
Ik kende de term niet. Maar als ik dit ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Discrete_wiskunde ) zo lees ben ik het eens met de stelling "Discreet wiskundig inzicht is een vereiste"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |