ach, misschien heeft het dan ook helemaal geen zin om iets op te bouwen wat door de standaard mens waarschijnlijk toch niet tot de honderd procent gaat worden gebruiktquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:48 schreef EggsTC het volgende:
Wiskundig inzicht is zeker handig. Je moet pure logica goed snappen. Een heldere geest is niet echt persee nodig. Vroeger op m'n zolderkamer programmeerde ik vanalles. Soms zat ik U-REN vast om 1 constructie te bedenken. Als ik dan een blow had gerookt kwam ik in 1 keer erop.. heel raar maar dat werkte wel vrij goedIk bedacht de geniaalste constructies als ik stoned was.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:48 schreef EggsTC het volgende:
Wiskundig inzicht is zeker handig. Je moet pure logica goed snappen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:56 schreef AlphaOmega het volgende:
Is dit niet een beetje zo'n geval dat wanneer je de vraag stelt, je er eigenlijk al beter niet meer aan kunt beginnen? Mist er dan niet iets essentieels in je?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:05 schreef tinoz het volgende:
Dit concept is geschreven door Tinoz en is volgens zijn psycholoog bij de GGZ niet realiseerbaar . Als je dit concept graag geraliseerd ziet worden ben je welkom je zelf hier voor in te zetten , maar bijvoorbaad zeg ik je dat dit een gevecht wordt tegen de bier kaai, een toren van babel, een actie van een Don Quichot het is als water naar de zee brengen .
Daarbij komt nog eens waarschijnlijk het probleem nog bij dat het zeer duur zal worden en dat jouw mening omtrend de realisatie niet meer zal betekenen dan een druppel op een gloeiende plaat.
Het heeft dus geen zin dit te lezen, je wordt wellicht alleen maar depressief als je ziet welke mogelijkheden er te wachten staan voor een volgende generatie als het mee zit . Deze kan je dus niet verwachten en je zal enkel leren wat er nu allemaal in je leven ontbreekt.
Zelf verwacht ik dat dit concept mij overleefd en dat er misschien ook enkele onderwerpen uit gebruikt zullen worden doordat er meerdere mensen op dezelfde frequentie zullen denken.
Zelf ben ik niet eens bang dat iemand iets uit mijn concept steelt omdat alles zo futuristies is dat ik verwacht dat er geen eens één skeptisch persoon een nuttige uitlating over zal willen doen
De bovenliggende tekst is een conclusie van ongeveer vier jaar ervaring.
Wetten regelementen rechten en plichten zijn niet in dit concept ingecalculeerd. Dit concept kan voor meerdere doeleinden gebruikt worden en het is nooit de bedoeling geweest mensen op criminele ideeën te brengen die uit dit concept kunnen voorvloeien maar deze mogelijkheden zijn door mij persoonlijk afgewogen tegen de positieve punten.
Dit heeft geleid tot de conclusie dat een onuitsluitbare fatale afloop van het geheel niet tot fantasie behoord maar door hogere hand moet worden gecorigeerd alvorens ik dit concept op een makkelijk vindbare plaats plaats. Er is dus sprake van enige onverschilligheid maar enkel de tijd zal uit moeten wijzen hoe de wereld zich vormt met concepten en ideeën zoals dit concept te bieden heeft.
Ik kan je wel alvast zeggen dat je bepaalde eigenschappen voor het schrijven van software ontbeert.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:23 schreef tinoz het volgende:
het is nog neit af en toen ik Heidie er een print van liet maken kreeg ik later verweten dat ik niet gezegt had dat het nogal lang was en dat ze een nieuw inktpatroon moest bestellen ....
ik zit nu op de kliniek dus hoef alleen maar naar beneden te lopenquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:27 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn tip aan Tinoz: bel je begeleiders en zeg dat het niet zo goed gaat.
Ook een goed plan denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:43 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik zit nu op de kliniek dus hoef alleen maar naar beneden te lopen
ik dacht het nou net mooi uitgelegd te hebben in die vragen bovenaan de topic.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:47 schreef L.Denninger het volgende:
Maar je bent dus te beroerd om even in een notedop uit te leggen wat je plan is ?
Waarom zouden we dan nog naar je luisteren ?
Dat zeg ik ook niet, maar wiskunde is wel op pure logica gebaseerd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:54 schreef GI het volgende:
[..]
Pure logica is geen synoniem van wiskunde.
Tja je krijgt gewoon een heel ander inzicht als je stoned bent. Gewoon een perceptie vanuit een andere hoek. Die perceptie kan handig zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:54 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb een aantal financiele intefaces geprogrammeerd (lees internet bankieren)
100% stoned en dronken geprogrammeerdin 1,5 maand.
is nu 3 jaar geleden en nooit gehackt. Was waarschijnlijk zo stoned dat de constructies door logica niet te zijn kraken
Voor zover ik zie leg je alleen maar uit dat het een enorm concept is dat alles gaat veranderen maar je wilt niet vertellen wat het nou is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:51 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik dacht het nou net mooi uitgelegd te hebben in die vragen bovenaan de topic.
Als je je concept niet even kort en bondig kunt beschrijven heeft het sowieso geen toekomst.quote:ik kan niet overal op ingaan, daar is het te veel voor .......
Whehe, scherp als een mes zoals ik van je gewend ben in Tru.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Voor zover ik zie leg je alleen maar uit dat het een enorm concept is dat alles gaat veranderen maar je wilt niet vertellen wat het nou is.
[..]
Als je je concept niet even kort en bondig kunt beschrijven heeft het sowieso geen toekomst.
Elk concept is kort te beschrijven.
Het is makkelijk om te roepen dat mensen je niet begrijpen of onverschillig zijn als je zelf te beroerd / te paranoide bent om uberhaupt te vertellen wat je idee is.
leuk... nu vertel je dus nog niks...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:27 schreef tinoz het volgende:
heb slechte ervaringen met samenvattingen maar alles komt er opneer dat teksten en profielen verschillende waardes toegekent krijgen die los van elkaar onder de zelfde noemer gesorteerd kunnen worden op verschillende criteria . Mensen krijgen een kennis check en een filter mogelijkheid om te sorteren naar hartelust. Huidige technieken zoals pasjes zullen gebruikt kunnen worden met het concept en ook in andere commerciele gelegenheden van ons leven geintegreerd worden in het geheel, Ook op politiek gebied is het concept een handige tool,en voor de handel is het eveneens een uitkomst.
zoiets dan ?
in welke taal wil je het uberhaupt gaan schrijven?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:27 schreef tinoz het volgende:
heb slechte ervaringen met samenvattingen maar alles komt er opneer dat teksten en profielen verschillende waardes toegekent krijgen die los van elkaar onder de zelfde noemer gesorteerd kunnen worden op verschillende criteria . Mensen krijgen een kennis check en een filter mogelijkheid om te sorteren naar hartelust. Huidige technieken zoals pasjes zullen gebruikt kunnen worden met het concept en ook in andere commerciele gelegenheden van ons leven geintegreerd worden in het geheel, Ook op politiek gebied is het concept een handige tool,en voor de handel is het eveneens een uitkomst.
zoiets dan ?
Logica is een onderdeel van Wiskunde (en filosofie). Veel Informatica opleidingen geven 'Discrete Wiskunde' als verplicht vak en aanverwante wiskunde. Veel concepten binnen de Informatica komen direct uit de Wiskunde. Niet helemaal relevant als je alleen maar code wil kloppen voor wat basis programma's, maar over het algemeen is wiskundig inzicht wel een eis.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:54 schreef GI het volgende:
[..]
Pure logica is geen synoniem van wiskunde.
Brainfuck. Aan de posts van de user te zien heeft hij daar geen moeite mee om dat te kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:32 schreef rihago het volgende:
[..]
in welke taal wil je het uberhaupt gaan schrijven?
Ik zou voor Haskell gaan, dat is net zo duidelijk als tinoz zelf.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:32 schreef rihago het volgende:
[..]
Niets mis met Haskell. Probleem is dat de user dan ineens een flinke dosis Wiskunde nodig heeft om allerlei concepten te gaan begrijpen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik zou voor Haskell gaan, dat is net zo duidelijk als tinoz zelf.
Dat lijkt mij PLEASE wel een PLEASE goed idee!quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niets mis met Haskell. Probleem is dat de user dan ineens een flinke dosis Wiskunde nodig heeft om allerlei concepten te gaan begrijpen.
Misschien is INTERCAL wel wat voor hem.
ik zit nog te twijfelen tussen Nederlands en Engelsquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:32 schreef rihago het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:27 schreef tinoz het volgende:
zoiets dan ?
liever niet ... ik bedoel, stel je voor dat je je boodschappen bij de AH-kassa wilt afreken en je wordt geconfronteerd met een kassiere met deze gedachtegangen en de wens deze te delen met anderen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:08 schreef AlphaOmega het volgende:
Mijn advies, zoek een baan, ga iets nuttigs doen.
Ik zou het in het Engels doen. De meeste pc's zijn erg slecht in Nederlands, vooral geimporteerde DELL pc's. Als je je wilt richten op de zakelijke markt, zou ik voor Engels gaan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik zit nog te twijfelen tussen Nederlands en Engels
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef tinoz het volgende:
[..]
Logica is een vereiste en de wiskunde die eraan gerelateerd is ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Logica is een onderdeel van Wiskunde (en filosofie). Veel Informatica opleidingen geven 'Discrete Wiskunde' als verplicht vak en aanverwante wiskunde. Veel concepten binnen de Informatica komen direct uit de Wiskunde. Niet helemaal relevant als je alleen maar code wil kloppen voor wat basis programma's, maar over het algemeen is wiskundig inzicht wel een eis.
Het is compleet onduidelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:27 schreef tinoz het volgende:
zoiets dan ?
Papiamento lijkt me een beter idee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef tinoz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef tinoz het volgende:
[..]
Talen als in "Programmeertalen" ;quote:
Verdikkeme Tinoz, wees nou eens duidelijk !!!quote:
Doet mij denken aan: http://forums.thedailywtf.com/forums/p/7505/139826.aspxquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Talen als in "Programmeertalen" ;
C++
VB
PHP
Assembly
Binary ()
Python
Delphi
You name it.. wtf :/
Precies.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:52 schreef tinoz het volgende:
kan ff neit plaatsen wat je nou allemaal bedoelt
Dat is gelukkig geheel wederzijdsquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:52 schreef tinoz het volgende:
Jouw hele probleem is dat niemand ook maar ene fuck begrijpt van wat je bedoelt, of waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:52 schreef tinoz het volgende:
wil je dan misschien de preview lezen ? ik heb die link hier wel eens vaker ingezet maar bedacht me later :quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Verdikkeme Tinoz, wees nou eens duidelijk !!!
Hoe werkt WAT dan ???
Informatie structureren ? Of heb je het over programmeertalen ? OF wil je weten hoe posten op een forum werkt ?
Hoe kunnen wij nou ruiken wat je bedoelt ?
Sodeju! Je hebt er echt werk van gemaakt. Ik dacht dat het een grap was!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef tinoz het volgende:
[..]
wil je dan misschien de preview lezen ? ik heb die link hier wel eens vaker ingezet maar bedacht me later :
dan gaat er misschien iemand met mijn idee vandoor , maar zoals in de inleiding al stond boeit me dat niet ...
dus hier komt de link : het concept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |