In HK hebben veel mensen thuis geen verwarming he!? Omdat het de rest van het jaar gewoon fucking warm is. Wanneer het dan een keertje een strenge winter is, dan is het ook in de huizen aardig koud (ze hebben dan wel van die hele kleine kacheltjes soms, maar dat verwarmt niet het hele huis), dus dan zitten ze s'avonds inderdaad met truien enzo aanquote:Op woensdag 17 december 2008 01:11 schreef ASSpirine het volgende:
Ik had gehoord, dat wanneer het koud is in HK en China (Shenzen dan) dat het dan ook echt koud is. Anders koud dan hier, das wat ik heb gehoord, jammer genoeg nog niet de kans gehad om dat mee te maken.
En jij loopt daar dan stoer met je strakke T-shirt rond terwijl iedereen in de kou zit te kleumenquote:Op woensdag 17 december 2008 01:21 schreef static het volgende:
Het is frisjes. Nog net warm genoeg om met een overhemdje over straat te gaan, maar 's-avonds niet meer.
De Chinizen gedragen zich alsof het -30 is; met bontmust, shawls en soms een soort moonboots aan toe.
Dat komt door een ijs koud noorder wind vanuit noord china. Die voel je tot in Thailand toe. Het mogen dan mischien Hollandse zomer temperaturen zijn nu in HKquote:Op woensdag 17 december 2008 01:11 schreef ASSpirine het volgende:
Ik had gehoord, dat wanneer het koud is in HK en China (Shenzen dan) dat het dan ook echt koud is. Anders koud dan hier, das wat ik heb gehoord, jammer genoeg nog niet de kans gehad om dat mee te maken.
Schijn nu ook een HK ID card te krijgen.quote:Hello -----,
We are pleased to inform you that your Hong Kong work visa is approved.
Your visa will be available at our Hong Kong Office tomorrow. You can contact the following person to pick up the visa:
-----------------------
You can exit to Macau to get your visa endorsed in your Passport.
After you have validated your Employment Visa, please scan a copy to us for our records and tracking purposes.
Merry X'Mas and Happy New Year to you!
Best regards,
ik kwam eens terug in het gebouw van mijn hostel, stond er ineens 30 man politie voor de ingangquote:Op donderdag 18 december 2008 11:15 schreef static het volgende:
Zat toch wel even in de piepzak omdat de (vreemdelingen)politie hier nogal eens razzia's schijnt te houden (collega's hadden het over wegvluchten via brandtrappen enzo)
Nice, thanks.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:02 schreef ASSpirine het volgende:
Tips als je wat van blues/jazz houdt
In Soho zijn er een paar jazz cafes, wel de moeite waard vond ik. Klein maar fijn.
Peel Fresco in Peel street (fonetisch: pei lei kaai)
Doe dan meteen even de Macau-towerquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:15 schreef static het volgende:
Denk dat ik vanavond al een visa-run naar Macau doe.
Nee-heeh.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Doe dan meteen even de Macau-towerMooi uitzicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |