Ow zo herkenbaar. Dat geslobber 's morgens ook met die bakjes noedelsquote:Op vrijdag 28 november 2008 01:36 schreef static het volgende:
Wel een beetje smerig vind ik dat gesmak tijdens het eten
quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:38 schreef static het volgende:
Dit gaat wel een probleem worden overigens; kan nog net een eitje bakken op een gasfornuis maar nu zit ik met dit opgescheept (ben een ontzettende kluns wat dat betreft).
[ afbeelding ]
Ben je al in de shopping mall van foto 4 geweest?quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:46 schreef static het volgende:
[..]
Nog meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat die waar je bijna met Starferrie aanmeert? Mooie mall inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:16 schreef dennisw het volgende:
[..]
Ben je al in de shopping mall van foto 4 geweest?![]()
Vind ik persoonlijk zeer nice.
Inderdaad dat is kut. je krijgt dan wel 2 flessen maar als de servant niet vertelt dat ze al gewisseld heeft zit je ineens met pizza op je schoot.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef syf het volgende:
Ach... je hebt zo te zien tenminste niet zo een blauwe LPG fles nodig om te koken =] (altijd vervelend om zonder gas te komen zitten)
Je moet maar eens naar kamers met de nummers 888 of 999 vragen...dat zijn dan weer geluksgetallen. Chinezen (zoals veel Aziaten trouwens) zijn heel erg bijgelovig wat dat betreft.quote:Op maandag 1 december 2008 13:24 schreef static het volgende:
Wat overigens wel opvallend is; de wolkenkrabbers in het westen hebben meestal geen 13e verdieping (qua lift dan); hier geen 4e, 14e én 13e.
Vier is het ongeluksgetal of staat voor de dood oid.
Vreemd dat je dat smakken niet hebt meegekregen.. Dat is volkssport nummer 1 daar. Het hele punt is dat men het niet ziet als vulgair en er totaal geen besef van heeft. Daarom vind ik het opvallend dat die jongen die je aan hebt gekeken er mee stopt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:44 schreef Yi-Long het volgende:
Coole foto's. Hoe is het weer nu daarzo? Ik was er echt in een kutperiode, dus te warm, en tevaak regen. Volgens mij is het nu echt heerlijk weer daarzo. Ik heb al met mijn vriendin afgesproken nooit meer in de zomermaanden te gaan, maar alleen nog maar najaar of voorjaar.
Dat van dat smakken heb ik niet echt meegekregen toen ik daar was. We kennen 1 jongen die dat deed, maar wanneer we hem dan even aanstaarden hield ie er snel mee op. Voor de rest voornamelijk met volwassenen weten eten, of met beschaafde meiden, en die aten gewoon normaalUiteraard zul je met sommige gerechten zoals noodle-soep wel geslurp en gesmak horen.
Dat van die O-benen herken ik ook niet echt. Wel dat velen korte beentjes hebben, maar echt O-benen was me niet echt opgevallen. Misschien dat ze veel op kleine krukjes zitten de hele dag.
Schitterend uitzicht ofcourse, alhoewel ik het persoonlijk nog best wel hoger zou hebben willen gehad.Hoe gaat het nu met je hoogtevrees? Al iets beter?
Ben je in Langham Plaza (Mongkok) al op de grote roltrap geweest? Die plaza is verder trouwens geen fuck aan, maar ziet er wel mooi uit
Goed om te horen dat het je bevaltVeel plezier/succes in Shenzhen
Nou nee, want ik zit bij Taiwan Chinezen en die hebben dezelfde eet gewoontenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:08 schreef ASSpirine het volgende:
Je hebt Mainland Chinezen en Hong Kong Chinezen. Denk dat daar voornamelijk het verschil ligt.
Ik eet er altijd prima, maar dat komt waarschijnlijk omdat we zakelijk meestal bij de beste restaurants worden uitgenodigd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:12 schreef ASSpirine het volgende:
Van Taiwan Chinezen weet ik het niet zo goed, ben er maar 1 keer geweest.
Ik heb trouwens slecht gegeten in Taiwan... Enige wat goed was waren de kraampjes in de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |