Je gaat naar het buitenland, je bezoekt supermarkten en neemt producten mee naar Nederland. Dat lijkt wel op wat ik laatst moest doen, alleen bij mij heet dat 'werk'.quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon de eerste nacht niet helemaal goed in slaap komen in het hotel, dus ik was maar even naar de naastgelegen Tesco gegaan om middernacht.Daar heb ik mijn ogen uitgekeken, echt supergroot assortiment. En het was nog best druk om 1:00am
in de supermarkt.
Ribena
Heb maar even lekkere snacks gehaald, en naar Nederland meegenomen.
Dus we hebben een menu-hunter (ik) en een Supermarkthunter (jij) in het buitenland als we op reis zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt superwerk
Ik vind het echt fanfokkingtastisch om door buitenlandse supermarkten te struinen.
Ik zie Marmite! brrrquote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon de eerste nacht niet helemaal goed in slaap komen in het hotel, dus ik was maar even naar de naastgelegen Tesco gegaan om middernacht.Daar heb ik mijn ogen uitgekeken, echt supergroot assortiment. En het was nog best druk om 1:00am
in de supermarkt.
Ribena
Heb maar even lekkere snacks gehaald, en naar Nederland meegenomen.
juist nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:29 schreef DarkElf het volgende:
Uit eten, lekker. Waar?
Handboeien?ja daar kan je alle kanten mee op
Nope gewoon werken tot laatquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:11 schreef DarkElf het volgende:
gaat er nog iemand Sinterklaas vieren dit weekend een keer deze week?
Zaterdag. Met de familie. Moet alleen nog cadeau'tjes kopen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:11 schreef DarkElf het volgende:
gaat er nog iemand Sinterklaas vieren dit weekend een keer deze week?
Gezellig en klinkt als Koopavond fun op 4 decquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zaterdag. Met de familie. Moet alleen nog cadeau'tjes kopen.
auch...quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Weet je familie wel dat je een vriendin hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |