Ik vind Duits maar een kut taal, maar Rekordmeister klinkt toch wel lekker in de oren. Dat geeft nog maar eens aan dat ze nog steeds tegen ons opkijkenquote:Ajax schockt den HSV
Durch die erste Europacup-Heimniederlage seit zwei Jahren hat der Hamburger SV den vorzeitigen Einzug in die K.O.-Runde des UEFA-Cups verpasst. Die Norddeutschen verloren in der Gruppe F mit 0:1 (0:0) gegen den niederländischen Rekordmeister Ajax Amsterdam.
of dat zeggen ze om de pijn van thuis verliezen te verzachten.. ach, het was de champions league winnaar van '95 ofzo, geen schande dat we verliezenquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:29 schreef Adidah het volgende:
Heeft iemand nog een foto van dat grote uitgerolde spandoek met het heilige logo?
[..]
Ik vind Duits maar een kut taal, maar Rekordmeister klinkt toch wel lekker in de oren. Dat geeft nog maar eens aan dat ze nog steeds tegen ons opkijken.
Goede zaak. Er vol opklappen tegen Slavia thuis en zorgen dat we met zoveel mogelijk verschil winnen. Hopelijk wint HSV dan met 1-0 van AV. Kunnen we zelfs nog eerste wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 02:36 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klopt niet wijsneus, want er wordt helemaal niet gekeken naar onderling resultaat. Doelsaldo geeft de doorslag bij gelijk aantal punten, dus HSV kan nog wel boven ons eindigen, zelfs als ze verliezen van Slavia.
Niet dat het heel waarschijnlijk is.
Tikken gekregen dan? Anders kon je toch nog gewoon ff de stad in en de overwinning vieren?quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:06 schreef Jasza het volgende:
Was gezellig hafc maar na dit gezeik duik ik zo me bed im
Inderdaad! Het was allemaal nog niet top, maar er waren 2 zaken die mij opvielen:quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat ik vooral goed vond gisteren, en ik denk dat Marco daar op gehamerd heeft, is dat de verdedigers tempo in het spel brachten en risico's namen door mannetjes te passeren. Oleguer ging daarmee nogal eens in de fout maar Vermaelen en Vertonghen deden dat prima. ik hoop boven alles dat dat in het spel blijft..
Doet me een beetje denken aan AC Milan - Ajax in Triëst.quote:Van Basten liep na afloop in zijn eentje naar het vak met ruim drieduizend meegereisde Amsterdamse supporters. "Ik wilde ze bedanken voor de steun. Ze moesten toch wachten in het stadion. Dit leek me wel een mooi moment."
Het is een Zweedse Armeen, dacht ik.. Niets Turks aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Is die Kennedy eigenlijk de eerste (van) Turkse (origine) spelert ooit bij Ajax?
Enoh zondag op de bank. Leo in de basis ipv Kennedy. Hoewel ik denk dat Leo dan zondag weer geen bal zal raken, maar goedquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Mooi resultaat is het zeker. Spel was zelfs redelijk af en toe, en dat is zeker een vooruitgang. Hoop wel dat ie nu inmiddels de waarde van Gabri inziet.
Lekker meegenomen dit.
Een Assyriër zie ik net.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is een Zweedse Armeen, dacht ik.. Niets Turks aan.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:34 schreef N.i.c.k het volgende:
Ook kudo's voor MvB dat hij het aandurfde het elftal ongewijzigd te houden.
hoho Leo is pas op 50% hequote:Op vrijdag 28 november 2008 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Enoh zondag op de bank. Leo in de basis ipv Kennedy. Hoewel ik denk dat Leo dan zondag weer geen bal zal raken, maar goed
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan AC Milan - Ajax in Triëst.
Enoh was ook weer niet zo sterk helaas, net als Lingren en Olguer, die laatste is echt een dramaquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Enoh zondag op de bank. Leo in de basis ipv Kennedy. Hoewel ik denk dat Leo dan zondag weer geen bal zal raken, maar goed
Lindgren speelde prima?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enoh was ook weer niet zo sterk helaas, net als Lingren en Olguer, die laatste is echt een drama.
Wel weer typisch dat Leonardo zo belangrijk is, die moest weg.
Vond er maar weinig prima aan, nauwelijks goeie passes, meeverdedigend de weg kwijt... totaal niet de middenvelder die je bij Ajax wil zien...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |