En hij verdedigende ook nog eens goed mee, die hoeft zeker nog niet wegquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik hoop dat Leo eens constant gaat worden, elke wedstrijd zulke acties en regelmatig scoren.
Hij is wel snel maar zoals al gezegd volgens mij is hij 3 a 4 kilo te zwaar dus een stuk minder snel. Een beetje Van der Vaart in zijn ajax periode.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:57 schreef versteegrob het volgende:
Maandag rentree Aisatti en Dario, Sarpong dus die komen er snel bij. Verder is Sulejami nog lang niet fit. Vind hem zo langzaam of ligt dat aan mij. En Kennedy, tja dat is toch geen Ajax waardig.
Hangt van de volgende speelronde af. Als HSV minstens gelijk speelt, dan zijn we al door zonder te spelen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:57 schreef versteegrob het volgende:
Maandag rentree Aisatti en Dario, Sarpong dus die komen er snel bij. Verder is Sulejami nog lang niet fit. Vind hem zo langzaam of ligt dat aan mij. En Kennedy, tja dat is toch geen Ajax waardig.
Heb trouwens kaarten voor Ajax - Slafia Praag, deze wedstrijd moet toch minimaal gelijk worden? Hoop namelijk wel op wat doelpunten
Zucht, nog maar een keer dan, we zijn al door, als slavia wint van hsv kan hsv ons niet meer inhalen en bij gelijkspel of verlies van slavia kunnen die ons niet meer inhalen, dat duel in de arena gaat dus waarschijnlijk om de tweede plekquote:Op vrijdag 28 november 2008 01:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hangt van de volgende speelronde af. Als HSV minstens gelijk speelt, dan zijn we al door zonder te spelen.
Klopt niet wijsneus, want er wordt helemaal niet gekeken naar onderling resultaat. Doelsaldo geeft de doorslag bij gelijk aantal punten, dus HSV kan nog wel boven ons eindigen, zelfs als ze verliezen van Slavia.quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
Zucht, nog maar een keer dan, we zijn al door, als slavia wint van hsv kan hsv ons niet meer inhalen en bij gelijkspel of verlies van slavia kunnen die ons niet meer inhalen, dat duel in de arena gaat dus waarschijnlijk om de tweede plek
bijna helemaal mee eens alleen was Vermaelen mijn MoM.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:33 schreef koningdavid het volgende:
Spelersbeoordeling
Vermeer 7 Had weinig te doen maar hij stond er als het moest.
Vermaelen 7,5 Speelde solide als altijd.
Vertonghen 8 Verdedigend en opbouwend sterk.
Oleguer 6 Begon uitermate zwak, herstelde in de tweede helft.
Van der Wiel 7 Speelde gewoon weer goed, knap hoor.
Enoh 5 Even rustig aan met Enoh maar voorlopig.
Lindgren 8 Speelde verrassend sterk.
Kennedy 5 Voegt bar weinig toe.
(Gabri 7 Viel sterk in. In de basis Marco!)
Emanuelson 7 Werkte weer enorm hard en zorgde regelmatig voor snelle omschakeling.
Suarez 8 Een plaag voor de verdediging van HSV.
Sulejmani 5 Heeft het nog niet.
(Leonardo 8 Viel weer eens sterk in.)
Bedankt , hier in Amerika , werd helaas niks uitgezondenquote:
Neequote:Op vrijdag 28 november 2008 05:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bedankt , hier in Amerika , werd helaas niks uitgezonden
Pffff niet eens in het stadion.quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Neemaar daarvoor bestaat sopcast he, mede-Amerikaan. Ik heb live meekunnen genieten!
Nou, nou, nou, zo goed was het ook allemaal nog nietquote:
Ik vind Duits maar een kut taal, maar Rekordmeister klinkt toch wel lekker in de oren. Dat geeft nog maar eens aan dat ze nog steeds tegen ons opkijkenquote:Ajax schockt den HSV
Durch die erste Europacup-Heimniederlage seit zwei Jahren hat der Hamburger SV den vorzeitigen Einzug in die K.O.-Runde des UEFA-Cups verpasst. Die Norddeutschen verloren in der Gruppe F mit 0:1 (0:0) gegen den niederländischen Rekordmeister Ajax Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |