abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 23:24:57 #1
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63582551
Sorry, ik hoop niet dat ik jullie nou een slechte nachtrust heb bezorgd...
Het hielp voor mij in elk geval wel een beetje om het van me af te schrijven.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 27 november 2008 @ 23:55:52 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63583104
Grijs, als het zo dichtbij komt kun je het ook moeilijk van je afzetten
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63583178
Grijs...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 28 november 2008 @ 01:11:52 #5
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63584313
Wat een afschuwelijke nachtmerrie. Die machteloosheid.

Sterkte, Grijs, ook voor de ouders natuurlijk.
... ♥ ik mis je ♥
pi_63585285
Heel veel sterkte Grijs!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 november 2008 @ 07:16:47 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63585641
Grijs wat lijkt me dat vreselijk als je kind in zo'n korte tijd voor je ogen achteruit gaat en van je weggenomen wordt Echt een nachtmerrie...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63585955
Grijs, wat een verhaal

Wij stappen zo in de auto richting het ziekenhuis voor de mantouxtest en de longfoto.. Gelijk even kijken of we desnoods door middel van een arts een plekkie kunnen regelen maandag/dindsdag voor het infuus...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 november 2008 @ 08:24:28 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63586152
Zou prettig zijn Raissa Wat voor infuus krijg je eigenlijk?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63586196
Grijs.. wat vreselijk...
Heel veel sterkte
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:19:35 #11
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63587045
Grijs, wat een vreselijk verdriet in je familie! Wat erg.
Ik moet (natuurlijk) meteen terugdenken aan de vriendin van mijn neef, die een paar weken geleden ook is doodgegaan aan kanker, een hersentumor ook. Wat jij schrijft, is precies hoe het ook bij haar uiteindelijk ging.

Wat afschuwelijk dat het een kínd treft! Een kind! Ik kan er gewoon niet bij en moest van je bericht meteen huilen. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63587416
pff, Grijs, daarr schrik je idd wel van! Ook als je iemand niet zo héél goed kent!
pi_63587588
Jeetje Grijs, wat een verdrietig verhaal. Heelveelsterkte!

Raissa, succes in het ziekenhuis!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63587772
Over vitamine D: de CB's raden het aan bij kinderen, maar ik las net in een ander topic dat ouders het vaak niet geven.
Waarom eigenlijk niet?

Ik geef het nu wel, maar het lijkt me wat onzinnig, Leander heeft een lichte huid, krijgt best veel zon op zijn knarretje en in mijn melk zit toch in principe alles wat hij nodig heeft?
Daarbij is het spul mierzoet, daar ben ik ook niet zo voor
pi_63587919
Grijs ik heb er gewoon slecht van geslapen
Wat moet het verschrikkelijk zijn.
Nogmaals sterkte voor jou, de hele familie en in het bijzonder voor je neef en zijn vrouw.

Raissa, succes vandaag! Hopelijk is er niets aan de hand!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63588026
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 09:50 schreef freecell het volgende:
Over vitamine D: de CB's raden het aan bij kinderen, maar ik las net in een ander topic dat ouders het vaak niet geven.
Waarom eigenlijk niet?

Ik geef het nu wel, maar het lijkt me wat onzinnig, Leander heeft een lichte huid, krijgt best veel zon op zijn knarretje en in mijn melk zit toch in principe alles wat hij nodig heeft?
Daarbij is het spul mierzoet, daar ben ik ook niet zo voor
dat was voor mij dus ook de reden om het niet te geven. Amber komt elke dag minstens 2 keer buiten, drinkt elke dag melk maar volgens het cb was dat toch niet genoeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:03:23 #17
190853 RockabeIIa
pi_63588054
freecell, dat ene drupje zoetigheid maak je je nu al druk over? Babies houden van nature van zoet, daar doe je niets aan Ze groeien zo hard en hebben vit. D blijkbaar nodig voor de botjes. FV-kids krijgen het ook, dan zit het extra toegevoegd in de poeder.
Ik ben het wel eens vergeten maar vond het zelf wel zinnig te geven. Baat het niet, schaadt het niet, toch?
pi_63588103
Wij geven het zelf niet. Het is een vitamine die kinderen bij voldoende buitenlucht, gezonde voeding en een lichte huid genoeg binnenkrijgen. Het is volgens mij anders als je kindje een donkere huid heeft, of weinig buitenkomt.
Sara komt gemiddeld per dag ruim een uur buiten, in de zomer nog veel langer. Ze heeft een lichte huid, eet gevarieerd en goed, dus daarom krijgt ze het niet extra.

en nu even lekker op de koffie bij m'n oma, tot laters!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63588140
Freecell, hier geven we het niet.
Pepijn is heel blank, leeft in een bij zijn huidskleur passend klimaat en komt veel buiten. Verder eet hij gezond en veelzijdig.
In het begin speelde ook nog mee dat ik zeer allergisch ben voor van alles en nog wat, en dat vitamine D druppels op basis van een allergeen zijn (vis? pindaolie? zoiets iig).

op www.borstvoeding.com kun je ook meer vinden over vitamine D bijgeven als je borstvoeding geeft.
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:10:44 #20
190853 RockabeIIa
pi_63588212
Oja, ik zat even te denken... Ik geef het nu ook niet meer. Tot 1,5 jaar volgehouden en toen kwam hij toch elke dag wel een 45 minuten of langer buiten. Leek me ook voldoende.
pi_63588449
nou dat dus allemaal
Haha, ik geef het nu wel, maar vergeet het ook wel eens.
En nee, dat ene drupje zoet is ook geen drama, maar het is wel érg smerig zoet
pi_63588620
als je de druppels op oliebasis hebt, zijn ze niet zoet. En toch vind dat gekke kind van mij ze heerlijk
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 november 2008 @ 10:30:59 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63588684
grijs
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63588829
Grijs, wat een afschuwelijk verdrietig bericht
Kindjes moeten niet doodgaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator vrijdag 28 november 2008 @ 10:39:14 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63588897
Grijs dit is echt verschrikkelijk. Bah!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')