quote:Op maandag 1 juni 2009 15:52 schreef marcodej het volgende:
Mooi item met Crawford en Martina (Baas)
Crawford sprint tegen een zebra en verliest het... Maar hij won wel van een giraffe...
Dat dusquote:Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef Brownietje het volgende:
Jij weet ook dat publiek heel vervelend kan zijn bij starten. Toch zou iemand die niet zo snel geimponeerd zou raken omdat die al op vele grote toernooien heeft gestaan () toch beter moeten weten.
Hij dacht zoiets van.. wat Bolt kan.. kan ik beterquote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef DeeBee het volgende:
Die actie van Kiprop was beetje vaag.
Alsof 'ie Bolt was!
Beeldenquote:"Ik had het WR van Powell kunnen verbeteren"
Het kan verkeren. Enkele maanden geleden dacht Dwight Phillips nog aan stoppen met atletiek, zondag sprong hij op een meeting in Eugene (VS) 8,74 meter ver. Dat is de beste sprong van de laatste 15 jaar. "Het WR van Mike Powell wordt mijn doel."
De 31-jarige Dwight Phillips denkt nu zelfs aan het legendarische wereldrecord van Mike Powell. In 1991 sprong Powell 8,95 meter ver op het WK in Tokio, een wereldrecord dat dus al 20 jaar standhoudt.
"Ik had dat wereldrecord van Powell nu al kunnen breken", zei Phillips een dag later. "Maar er was gewoon te veel tegenwind. Geef mij 1,2 meter/seconde rugwind in plaats van andersom en het was zover", zei de Amerikaan.
"Nu heb ik heel veel vertrouwen", laat Phillips ook weten. "Een tijdje geleden had ik mijn liefde voor deze sport verloren. Maar nu ben ik terug. Mijn opponenten krijgen het heel moeilijk. Dat wereldrecord wordt nu mijn enige doel." De tegenstanders van Phillips zijn alvast gewaarschuwd voor het WK van komende zomer in Berlijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |