Dat scheelt nog een boel posts hoorquote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef draculettetje het volgende:
zelfde plek
had eigenlijk verwacht eens te zakken

die illusie heb ik gelukkig ook nooit gehadquote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat scheelt nog een boel posts hoor
Hoewel ik je tong ook niet meer in zie halen, dat gaat hem niet meer worden

Ik ookquote:Op zondag 21 december 2008 20:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga voor de 500e plaats aan het eind van het jaar.

Dan komen de lijstjes voor 2009quote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Adelante het volgende:
11 plaatsen gestegen in de top 100
't wordt tijd voor januari

Er zal wel een nieuwe top 10 zijn ineensquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:47 schreef JortK het volgende:
Omdat er veel meer gepost is dan normaal (waarschijnlijk door alle Serious Request acties etc) zal ik vandaag nogmaals een update posten

quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wanner komt er een nieuwe lijst ? ik sta er waarschijnlijk in (bij de net niet lijst)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:47 schreef JortK het volgende:
Omdat er veel meer gepost is dan normaal (waarschijnlijk door alle Serious Request acties etc) zal ik vandaag nogmaals een update posten

Ja, anders moet je hem twee keer posten hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:23 schreef JortK het volgende:
Maar misschien is het verstandiger om de nieuwe lijst in een nieuw topic te douwen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |